• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Ik ben een geest, maar ik zeg niet waarom. :X

    Omdat je dood bent, duh.
    Nu heb ik het gezegd. Moet je mij nu vermoorden :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    mag ik dan 1 ding vragen:

    Klopt het dat je geen overdosis hebt genomen maar dat je bent weggeblazen door die ventilator onder je jurk, nadat marilyn manson hem op stand tornado had gezet omdat hij de enige maar dan ook echt de ENIGE marilyn op de wereld wil zijn?


    Dat van die overdosis klopt niet, inderdaat. Jhaa! Marilyn Manson heeft me weggeblazen, de schurk! Jhaa, hij wou de enige Marylin zijn, en nu dwaal ik 's nachts in zijn kamer rond en roep: Whieeee! Marylin Monroe is still alive! Ofsoo >,< xd'

    Ik ben een geest, maar ik zeg niet waarom. :X


    Cool, nu zitten heir al drie geesten. Aangenaam, ik ben Marylin Monroe. En wie bent u? Ken ik U niet van ergens in 1522?

    (...)
    OEH geheimzinnig.
    Ik heet Joy en ik zeg niet waarom :X




    Het heeft een andere reden wat met dit te maken heeft ¬¬'

    (...)



    Het heeft een andere reden wat met dit te maken heeft ¬¬'

    En nog steeds zeg ik niet waarom ik Joy heet.
    :X
    Dan zeg je het niet hea. Ik kan je niet dwingen.
    ok dat was gelogen
    Wss is het omdat je ze hebt gezien-gevoeld-gehoord-geroken-geprofd-in elkaar gemept-gedanst-bestolen-bezeten bent geweest-te veel naar the sixth sense gekeken [/FÓKING saai.]- de bloedvrouw hebt opgeroepen of gewoon stiekem verliefd bent op een geest.
    :X


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.


    Hey love.

    (...)

    Dat van die overdosis klopt niet, inderdaat. Jhaa! Marilyn Manson heeft me weggeblazen, de schurk! Jhaa, hij wou de enige Marylin zijn, en nu dwaal ik 's nachts in zijn kamer rond en roep: Whieeee! Marylin Monroe is still alive! Ofsoo >,< xd'

    Vandaar dat ie zo vaag is.
    Hij is gewoon gek geworden van de geest die roept "whiiieee! Marilyn Monroe is still alive ofsoooooo.."
    Nu snap ik het.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    geloven jullie in geesten? Jup



    en voelen/zien/horen jullie ze? Jup/nope/soms.

    Mn BFF is gestorven soms vertel ik 's avonds in myn bed een verhaaltje. En ik heb eens gehad dat ik dr hoorde antwoorden ofzo:S
    Ik was helemaal geshokeerd en kben by mn broer gaan slapen!
    En voelen, jaa! Ik zat in de zetel zo'n 3 meter van het tafeltje met een vaas, ik was alleen thuis en ineens viel die vaas! :o
    sinsdien voel ik hun aanwezigheid.


    <3


    Let's do this poo

    (...)
    Vandaar dat ie zo vaag is.
    Hij is gewoon gek geworden van de geest die roept "whiiieee! Marilyn Monroe is still alive ofsoooooo.."
    Nu snap ik het.


    Hmhm, toch iemand die het doorheeft. Hij is knetter geworden van dat geestje dat dat een hele tijd roept en hoort nu mijn stem altijd in zijn hoofd als hij iets doet.
    Mwhuaha! Goddamn you, Marylin Manson!

    (...)

    Hmhm, toch iemand die het doorheeft. Hij is knetter geworden van dat geestje dat dat een hele tijd roept en hoort nu mijn stem altijd in zijn hoofd als hij iets doet.
    Mwhuaha! Goddamn you, Marylin Manson!

    Hij heeft een keer gezegd dat zijn ultieme manier van doodgaan is door opgegeten te worden.
    Moest ik ff zeggen ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Hij heeft een keer gezegd dat zijn ultieme manier van doodgaan is door opgegeten te worden.
    Moest ik ff zeggen ^^


    Eew. xD Dan moet hij naar Hannibal.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    Wiesda?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zou eigenlijk niet weten Ö

    Ik wil eigenlijk niet weten dat ze bestaan want ik kan ook al niet slapen bij een enge film x3


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Een jongen uit mijn klas was een keer een half uur lang aan het vertellen over de film hannibal the cannibal.. dat misschien?


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)
    Hij heeft een keer gezegd dat zijn ultieme manier van doodgaan is door opgegeten te worden.
    Moest ik ff zeggen ^^


    Marilyn Manson is gek --'