• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    Ik geloof wel in geesten, maar ik voel ze niet, alleen dan soms of er precies iemand achter mij staat, maar dat heeft iedereen wel eens. :'D


    None but ourselves can free our minds.

    (...)
    Oh, dacht al xD Nou ik ben het wel met je eens. Een keer zegt iemand dat hij een geest heeft gezien (kan best, maar toch -_-') En ineens ziet half Q geesten...

    Dat gebeurde bij ons vanochtend :S
    Ik wist zeker dat ik het gas had aangezet, kom ik terug, staat ie ewoon aan. Dus ik heb weer uitzetten, kom later terug, staat ie weer aan :S
    En het licht in onze keuken heeft ook een eigen willetje xD
    En onze gang ook: Soms hoor je (Altijd rond 4 uur) 's nachts mensen over de gang schuifelen.
    Zo kan ik nog wel eindeloos doorgaan, van gasfornuizen die aanspringen tot mensen die in mijn rug prikken. :|
    Wel zielig hoe iedereen zich bekeken voelt als ze in bed liggen. Zeg dan meteen dat je bang bent in het donker :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    (...)

    Jhaa, doe ik _O_
    Neeeeeeee! (huil) Mijn... mijn crush... hij heeft een vriendin (huil) Niet eerlijk! Ofwel lijkt hij er heel hard op, ik weet het niet. -sterft voor de tweede keer-

    Ben jij nu ook een geest?:Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    ik had ooit een meisje dat geesten kon zien en der mee kon praten, komt die plots naar mij en zij die: ik heb met je oma gepraat en die is like al 12-13 jaar dood en dan zei die dat ze ook contact had gehad met een nichtj van mij dat al 34 jaar dood was en ze kon zeggen hoelang die al dood was en hoe die heete en zo en ik had nog nooit met iemand over dat nichtje gesproken omdat ik der niet heb gekend enzo das echt wel creepy en ik heb altijd het gevoel dat iemand naar me kijkt en 's nachts kraakt de trap altijd en die kraakt alleen als der iemand op loopt en das spr creepy

    :O


    live your own life

    (...)

    Goodie! Ik wil kauwgum. =U(


    Ik ook! -gaat kauwgum halen- Yeah! Ik heb kauwgum n_n

    Ik weeet niet of ik der aan geloof, ik deenk der nooit aan

    (...)
    Ben jij nu ook een geest?:Y)


    Tuurlijk ben ik dat! Ik ben Marylin Monroe :Y) Kijk maar:

    Conspiracy zei op 28 feb 2009 - 11:59:

    Jhaa! En weetje waarom? Neen? Omdat ik zelf een geest ben :Y)[/trekt graag belachelijke dingen in het belachelijk]

    Goed hé!

    (...)
    Dat gebeurde bij ons vanochtend :S
    Ik wist zeker dat ik het gas had aangezet, kom ik terug, staat ie ewoon aan. Dus ik heb weer uitzetten, kom later terug, staat ie weer aan :S
    En het licht in onze keuken heeft ook een eigen willetje xD
    En onze gang ook: Soms hoor je (Altijd rond 4 uur) 's nachts mensen over de gang schuifelen.
    Zo kan ik nog wel eindeloos doorgaan, van gasfornuizen die aanspringen tot mensen die in mijn rug prikken. :|
    Wel zielig hoe iedereen zich bekeken voelt als ze in bed liggen. Zeg dan meteen dat je bang bent in het donker :'D


    -plat-

    ik had ooit een meisje dat geesten kon zien en der mee kon praten, komt die plots naar mij en zij die: ik heb met je oma gepraat en die is like al 12-13 jaar dood en dan zei die dat ze ook contact had gehad met een nichtj van mij dat al 34 jaar dood was en ze kon zeggen hoelang die al dood was en hoe die heete en zo en ik had nog nooit met iemand over dat nichtje gesproken omdat ik der niet heb gekend enzo das echt wel creepy en ik heb altijd het gevoel dat iemand naar me kijkt en 's nachts kraakt de trap altijd en die kraakt alleen als der iemand op loopt en das spr creepy

    :O


    Ik heb met je owmaaa gepraat! Want ik kan dat, ik ben Marylin Monroe n-n
    Dat gevoel hebben dat er iemand naar je kijkt heet paranoïde ofsoo n_n
    Bij ons kraakt onze vloer normaal ook alleen als er iemand oploopt, maar hij kraakt ook 's nachts en ik heb geen last van geesten :'D

    (...)

    Ik ook! -gaat kauwgum halen- Yeah! Ik heb kauwgum n_n


    -.- Ik niet.


    Is est non 'Carpe Diem', is est 'Carpe Corpus'.

    (...)

    Tuurlijk ben ik dat! Ik ben Marylin Monroe :Y) Kijk maar:

    Conspiracy zei op 28 feb 2009 - 11:59:

    Jhaa! En weetje waarom? Neen? Omdat ik zelf een geest ben :Y)[/trekt graag belachelijke dingen in het belachelijk]

    Goed hé!

    mag ik dan 1 ding vragen:
    Klopt het dat je geen overdosis hebt genomen maar dat je bent weggeblazen door die ventilator onder je jurk, nadat marilyn manson hem op stand tornado had gezet omdat hij de enige maar dan ook echt de ENIGE marilyn op de wereld wil zijn?:Y)

    -plat-

    Strijkijzer nodig?:9~


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik geloof der in maar ik zeg niet wrrom :X

    ik had ooit een meisje dat geesten kon zien en der mee kon praten, komt die plots naar mij en zij die: ik heb met je oma gepraat en die is like al 12-13 jaar dood en dan zei die dat ze ook contact had gehad met een nichtj van mij dat al 34 jaar dood was en ze kon zeggen hoelang die al dood was en hoe die heete en zo en ik had nog nooit met iemand over dat nichtje gesproken omdat ik der niet heb gekend enzo das echt wel creepy en ik heb altijd het gevoel dat iemand naar me kijkt en 's nachts kraakt de trap altijd en die kraakt alleen als der iemand op loopt en das spr creepy

    :O

    Trappen kraken omdat ze van hout zijn en hout ademt -JAAAA had je niet verwacht hea.-
    Mijn (Rieten, eeuwenouden) stoel begon een keer te krake en ik helemaal doodsbang :'D


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik geloof der in maar ik zeg niet wrrom :X

    OEH geheimzinnig.
    Ik heet Joy en ik zeg niet waarom :X


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik ben een geest, maar ik zeg niet waarom. :X