• geloven jullie in geesten?

    en voelen/zien/horen jullie ze?



    (...)

    Marilyn Manson is gek --'

    Een gek met 2 goeie liedjes ^^


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Als ik wil slapen, doe ik altijd een deken over myn hoofd, want ik heb het gevoel dat er iemand naar me kijkt... en weten jullie, dat is ZOO eng ..


    "I'm a loser, that means I've been lost before."

    Ik geloof in geesten, dat je ermee kan communiceren. Maar ik geloof niet dat ze continu hier op aarde rondlopen.
    Geesten die iemand bespoken, of hoe dat ook weer heet, daar geloof ik ook in. Maar die blijven niet volgens mij, en die zijn er voor een reden.

    Toen ik klein was zag ik schimmen
    maar tegenwoordig steeds minder


    Smile with your heart.

    Boeit me eerlijk gezegd niet zoveel of ze bestaam of niet.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik geloof er in
    ik kan ze voelen en soms zien maar meer niet alleen als ik me concentreer


    Nothing hurts more than being disappointed by the single person you thought would never hurt you.

    Heroic schreef:
    Boeit me eerlijk gezegd niet zoveel of ze bestaam of niet.

    Ik geloof er wel in, maar ik heb er nog niets mee meegemaakt ofzo. [/al een geluk ;d]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik geloof wel in geesten, en ik geloof ook dat ze er zijn. Maar nog nooit gezien/gevoeld of geproefd.

    Ik heb zelf wel iets vaags, soms heb ik zo'n gevoel over iemand... Of iets wat ik dacht. En toen, toen kwam het uit. Zoals ik zei een keer tegen mijn vriendin dat het in April uit ging met een vriendin haar vriendje. .. En toen ging het daadwerkelijk toen uit. Was best freaky. En daarna nog iets. Wat ik ben vergeten. Ik heb gewoon van die voorgevoelen.


    SLOAN.

    Geloven ja
    De rest niet echt hoewel ik wel het gevoel heb dat er iemand met me mee kijk en dat ze over mij waak.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik geloof er wel in.
    ooit toen ik 6-7 jaar was.. was mijn overgroot oma net overleden.
    ik lag in bed en toen werd ik nachts wakker van iets.. kouds ofzo iets.
    en toen zag ik mijn oma en ze zij dat ik heel goed op mezelf moest passen en dat ze bij me wilde blijven enzo... ik zit nu nog te piekeren of het wel of geen droom was.. want daarna heb ik haar nooit meer gezien inplaats daarvan zag ik de nacht erna mijn overleden kat... gaat lekker hier(lol)


    sommige liefdes zijn perfect, andere zijn vervloekt

    Waarom worden deze debiele topics opeens allemaal naar boven geschopt.


    I live for the applause, you will die for it.

    nou, niet echt. Ik geloof niet dat een of andere idioot een beetje high kan gaan zitten doen en dan opeens een hotline met een of andere dode heeft. En ik zie ook niet in waarom een geest aan stoelen zou gaan zitten schuiven.
    Maar ik heb een dode vader enzo, en ik heb wel eens het gevoel dat ik hem voel of hoor ofzo...


    Alis volat propriis

    OMG weeten jullie hoe oud dit topic is ;O
    HIer Chantou heeft zelfs nog gereageert. en ik zat nog op mijn andere acount, en ik kende blijkbaar een Say., x'D

    Warom schoppen mensen topic's omhoog van meer dan een jaar oud?.,


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rugzak schreef:
    OMG weeten jullie hoe oud dit topic is ;O
    HIer Chantou heeft zelfs nog gereageert. en ik zat nog op mijn andere acount, en ik kende blijkbaar een Say., x'D

    Warom schoppen mensen topic's omhoog van meer dan een jaar oud?.,

    omdat het ze boeit?


    Alis volat propriis