• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Iemand voor Jasey of Oliver?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik heb nog niet van iedereen te horen gekregen of en hoeveel mensen je personage wil vermoorden. Dit is de lijst tot nu toe (De vier slachtoffers tussen haakjes bij Sofia en Thormund kunnen dus nog naar iemand anders gaan). Hier is dus nog speling voor mensen die het voor vanavond nog opgeven. Staat jouw personage er niet tussen en wil je er wel tussen, dan ben ik je of vergeten, of je hebt het nog niet opgegeven. Zeg het dan dus even! Wat hier staat ligt vast. Er mag slechts onderling geruild worden. Dit geldt dus als toestemming om iemand te vermoorden. Zonder toestemming vermoorden gaat tegen de regels en dit kan tot de dood van je eigen tribuut leiden.

    Pyralis 'Pyr' fianna Velarde || District 1 - Vrouw district 4
    Sofia Natalia Horsell || District 2 - Vrouw district 3 + Vrouw district 5 + Man district 6 (+ Vrouw district 7 + Man district 8)
    Lucas 'Luke' Schneider || District 2 - Vrouw district 10 + Man district 12 + Vrouw district 8
    Thormund “Thor” Odius Beorn || District 2 - Man district 8 + Man district 9 + Man district 10 (+ Vrouw district 11 + Man district 11)
    Matthew ''Matt' Tyler Jones || District 4 - Man district 1
    Carter Valentino Hayes || District 4 - Vrouw district 9
    Vanessa Megan McAllister || District 7 - Vrouw district 8
    Flynn Poynter || District 9 - Man district 3
    Yva "Yv" Gray || District 12 - Man district 5 + Vrouw district 6
    Alyxes ”Al, Alyx" Misty Cole || District 12 - Vrouw district 1

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 16:12 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Hoe gaan we het trouwens doen met de kleding van de tributen in de arena?
    Zelf had ik het idee voor een legergroen shirt met korte mouwen, een legerbroek, die legerschoenen (weetjewel x3) en leren handschoenen zonder vingers en knokkels..
    Maar als het nergens op slaat hoor ik het wel x)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Ik vind het helemaal prima, drie tributen voor Lucas is genoeg. Net iets meer dan een gemiddelde tribuut die enkel dood omdat het moet, maar niet teveel om hem op een of andere moordmachine te laten lijken. :']
    MAATTT, mag Luke wel die ene beroeps vanuit één? Kan je zelf kiezen welk district voor moord uit Lucas je wilt, maar ik vind het wel leuk Lucas een van de beroeps te laten moorden voor zijn wraak, haha ^^ (Wilt Alyx eventueel ook ruilen voor die uit één? :])

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 18:11 ]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Ruil maar, Alyx kan echt geen beroeps uitmoorden x'D
    Voor vrouw uit acht of tien? Geen Districtgenoot, dat is niks ~

    [ bericht aangepast op 8 sep 2014 - 18:19 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    I think Sofia would be very very content with herself if it stays like this. ^^


    We've lived in the shadows for far too long.

    Neem die uit tien maar (:
    [Lucas neemt genoegen met alles dat in de buurt komt van district twee en één overigens, dus als er mensen zijn die twee of één hebben en willen ruilen, ik hoor het wel ^^]


    “If it’s one thing I’ve learned in 3,000 years, it’s you can’t give up on family.” ~ Hermes

    Matt vind het juist leuk om een Beroeps te vermoorden dus ik denk niet dat dat gaat lukken xd


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Caeden schreef:
    Neem die uit tien maar (:
    [Lucas neemt genoegen met alles dat in de buurt komt van district twee en één overigens, dus als er mensen zijn die twee of één hebben en willen ruilen, ik hoor het wel ^^]

    Danku ~


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Oké, er is dus 1 switch en verder heeft niemand meer gereageerd dus dan is dit de officiële bloedbad lijst!
    Ik zal hem in het speeltopic plaatsen zodra ik op kijn macbook zit.

    Overigens, hadden we nu wel pf niet iets geskipt? Want dat is mij niet duidelijk. Anders stel ik voor iedereen de trainingsdag deze week af te laten maken en dan vrijdag of zo de spelen te laten beginnen. Dan heeft iedereen nog een paar dagen om af te sluiten en het weekend om een bloedbad reactie te schrijven.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    Oké, er is dus 1 switch en verder heeft niemand meer gereageerd dus dan is dit de officiële bloedbad lijst!
    Ik zal hem in het speeltopic plaatsen zodra ik op kijn macbook zit.

    Overigens, hadden we nu wel pf niet iets geskipt? Want dat is mij niet duidelijk. Anders stel ik voor iedereen de trainingsdag deze week af te laten maken en dan vrijdag of zo de spelen te laten beginnen. Dan heeft iedereen nog een paar dagen om af te sluiten en het weekend om een bloedbad reactie te schrijven.
    Topidee ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quamar schreef:
    (...) Topidee ;D


    Dit klinkt als een goed idee naar mijn mening.


    We've lived in the shadows for far too long.

    Helemaal goed ((:


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Is er iemand die tijdens het bloedbad Dawn lichtjes wil verwonden (iemand die dus om kan gaan met een wapen en niet al te sloom is, anders is het weer niet realistisch :') )?


    Happy Birthday my Potter!

    Sofia wil wel :p Dat ze in haar haast en woede naar district negen net mis gooit en Dawn alleen maar lichtjes raakt? Heeft ze weer iets om haarzelf voor te haten.

    Ook, Is er iemand die het gevecht met Sofia aan wil gaan net na het bloedbad? Een laatste slachtoffer dat ze niet kan verslaan?


    We've lived in the shadows for far too long.