• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Asmodom schreef:
    (...)

    Muh, iets minder dan duizend woorden kan voor een keertje toch geen kwaad :p


    Hahaha oke oke dat is waar (A)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Zou het mogelijk zijn dat ik samen met iemand anders deze rpg overneem? Zodat het wel georganiseerd blijft en niet doodgaat?

    Jammer dat je weg gaat though...

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 17:56 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Mocht het nodig zijn kan ik best helpen met het 'runnen' van de RPG.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mt.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Ik wil ook best helpen. Ik heb redelijk wat organisatorische kwaliteiten -al zeg ik het zelf- dus als ergens hulp bij nodig is, moeten jullie het maar zeggen. Misschien is het overigens een idee om dan haar tributen gewoon snel dood te laten gaan? Sws moeten we binnenkort denk even alle moorden verdelen.

    Edit: Ik heb btw ook het idee dat drie trainingsdagen uitspelen voor onwijze traagheid en misschien zelfs meer uitval gaat zorgen, dus vinden jullie het wat om de laatste twee trainingsdagen gewoon te skippen, de cijfers en dergelijke buiten beschouwing laten en dan lekker beginnen met de spelen?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 20:10 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Precies wat Anna zegt. Men heeft nog niet eens ontbeten of er zijn al mensen uitgeschreven of zijn er mensen met posts onder de limiet. Het is voor zo'n RPG vaak het handigst als je begint in een moment vol actie want dat loopt het beste, maar dat kan nu niet meer. Daarom kunnen we beter één/een halve trainingsdag nog spelen inderdaad. En overleg over de moorden/wie wie vermoordt, wanneer/waarom enzovoort is zeker wel handig. :Y)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Hier ben ik het inderdaad mee eens! Het is beter om de rest van de trainingsdagen te schrappen. Overleggen lijkt me ook een goed idee. Morgen ben ik vroeg uit dus zou ik daar in principe genoeg tijd voor hebben!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Het lijkt mij dan een goed idee als iedereen even door wilt geven of je personages iemand willen vermoorden. Als iedereen dat doet, zal ik alle onbekende personages over die personages verloten goed? Dit is dan voor het bloedbad. Bedenk dus even goed of het logisch zou zijn als je personage iemand vermoord tijdens het bloedbad. Zo zou het bij mij voor Dawn niey logisch zijn en voor Thor wel.

    Wil iedereen mij dus zsm berichten of je personage wel of niet iemand wil vermoorden tijdens het bloedbad en of dit er eentje of ook meerderen zouden mogen zijn?

    [ bericht aangepast op 3 sep 2014 - 23:45 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Goed idee. Laat Pyr maar iemand vermoorden en als er nog mensen overzijn, geef Flynn er ook maar een, dan heeft hij iemand uit noodzaak gedood.

    Is het niet slim om ook even te bedenken welke giffen en andere gevaren er zijn? Per plaats (bos, woestijn, enz) wat er kan gebeuren met jouw personage zodat deze gewond raakt. Ik kan dit wel doen in mijn drie tussenuren vandaag, ideeën zijn altijd welkom!


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Broanie hoeft niemand te doden.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Cole hoeft ook niemand te doden


    Don't be like the rest of them, darling

    Oliver heeft niemand te doden. Sofia wel, aantal maakt niet uit.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 8:41 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Noah, gaat niemand vermoorden, daar gaat hij denk ik alleen maar getraumatiseerd van raken.


    -

    Ook, ik denk dat we het er allemaal mee eens zijn dat er alleen nog de laatste trainingsdag doen? Doen we dan ook de interviews? Dan spreken we daar meteen een tijd voor af?


    We've lived in the shadows for far too long.

    District 1 - Luxeartikelen:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    -
    - Pyralis 'Pyr' Fianna Velarde | XY390
    - Kris Dion| Nuevo
    -

    District 2 - Wapens:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Sofia Natalia Horsell | Phortion
    - Skyler Jordan Mouthen | Mevalina

    - Lucas 'Luke' Schneider | Caeden
    - Thormund “Thor” Odius Beorn |Asmodom


    District 3 - Technologie:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Annalynn Jeane Aegers | Piaffe
    - Gereserveerd | StoryWriterx | Bloedbad?

    District 4 - Visvangst:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | Torquay | Bloedbad?
    - Matthew ''Matt' Tyler Jones. | LoveHemmings

    District 5 - Medisch onderzoek:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Gereserveerd | StoryWriterx | Bloedbad?
    - Joseph 'Josh' Gerrans |Lenny_jwz

    District 6 - DNA manipulaties & mutaties:


    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Callie ”Cal” Selenia Bennett | Mashtonx
    - Oliver Ivar Nelsons | Phortion

    District 7 - Hout:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Vanessa Megan McAllister | LoveHemmings
    - Gereserveerd | Torquay | Bloedbad?

    District 8 - Textiel:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    -
    -

    District 9 - Graan:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Dawnelle “Dawn” Eguskine | Asmodom
    - Flynn Poynter | XY390

    District 10 - Vee:


    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Olivia Heather Colton | Solise
    - Cole Granger | WillNotLearn

    District 11 - Landbouw:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Makela Clairson| Nuevo
    - Noah Hirriss | Ring

    District 12 - Steenkool:

    Mentor: hoeft niet
    -
    Tributen:
    - Yva "Yv" Gray. | Quamar
    - Xy Arias |Sketches


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel