• De 50th Hunger Games, al vijftig jaar zijn de verschrikkelijke spelen bezig. Maar dit jaar word het speciaal ! Het capitool heeft een nieuw decor, nieuwe mutanten, nieuw vergif,... Maar ook de regels zijn veranderd. 24 deelnemers, één winnaar !


    Hier een paar regels :
    - Max. 3 personnages per persoon
    - 1 jongen en 1 meisje per district
    - 16 + is toegestaan, alleen als je dat wilt
    - Geen ruzie buiten de RPG
    - Geen personnages vermoorden zonder toestemming van diegene
    - Je mag een personnage verwonden als je dat aan degene in een PB of GB vraagt.
    - Je mag stoppen tijdens de Hunger Games wanneer je wilt, je moet jezelf er gewoon uitschrijven door dood te gaan of aan iemand vragen of hij/zij je personnage vermoord.
    - Als je meer dan 2 weken niet reageert mag je personnage vermoord worden. Dit geld alleen voor de quizletters die een tribuut spelen. (alleen als je hiervoor een goeie reden hebt of het even meld)
    - Degene die het langst vol kan houden (dus schrijven) wint de Hunger Games !
    - Minimaal 250 woorden, dat moet lukken !
    - Hou ook rekening dat in district 1 en 2 meestal gemene beroeps zitten.
    - Have fun !
    - Bondgenoten kun je hier afspreken !


    Hier is de plattegrond.

    ''Ik begroet u, mensen.
    We hebben voor de 50ste Hunger Games enkele nieuwe regels geplaatst ! Het speelt wordt dit jaar nog beter en spectaculairder ! Hier zijn ze dan, de nieuwe regels !"
    - De spelen zijn dit jaar van 12 tot 20 jaar !
    - Dit jaar krijg je een speciaal armbandje aan. Deze gaat ontzettend moeilijk uit en kan elk moment een elektrische shok geven waar je dan vaak dood van bent. Hij moet dus zo snel mogelijk uitgemaakt worden.
    - Dit jaar wordt de arena een groot bos. Meer dan een vierde van de arena bestaat uit water. Bij sommige plekjes is deze water drinkbaar, bij andere is deze vergiftigd. Er is ook soms wel wat woestijn. Hier vind je geen water en kan je niet lang blijven overleven. Maar er komen weinig tributen en dat is een voordeel. Ook is er een bloemenparkje. Dit is het gezelligste plekje van de arena. Maar er bestaan er wel moordende planten en insecten . Tenslotte is er ook meer dan een vierde bos. Hier komen veel tributen. De hoorn des overvloed zit dit jaar bij een woestijn.




    Bondgenoten :
    -Thor, Kris, Rose, Skyler en Sofia {beroeps}
    -Olivia, Noah, Makela, Matt en Luke
    -Cal, Oliver en Flynn
    -Yva, Annalynn en Vanessa

    Let's talk ! :P

    [ bericht aangepast op 28 aug 2014 - 15:01 ]


    Everyone is good as it is, do not change people

    Heb even alles aangepast en ga even PB'tjes sturen naar de mensen die nog geen personage hebben aangemaakt.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Matt en Vanessa willen ook wel iemand vermoorden in het Bloedbad.


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Callie hoeft niemand te vermoorden tijdens het Bloedbad. Ik ben nu bezig met het maken van een mannelijke tribuut uit vier (als het nog mogelijk is komt hij bij de beroeps) en als het kan dan zou hij wel één iemand willen vermoorden.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 16:26 ]


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Mashtonx schreef:
    Callie hoeft niemand te vermoorden tijdens het Bloedbad. Ik ben nu bezig met het maken van een mannelijke tribuut uit vier (als het nog mogelijk is komt hij bij de beroeps) en als het kan dan zou hij wel iemand willen vermoorden.


    Oké, top dat je een besluit hebt genomen. Dan kunnen de rollen denk straks wel officieel dicht. Anders wordt het namelijk een zooitje met doden verdelen en mensen die nog op het laatste moment erin moeten komen.


    Happy Birthday my Potter!

    Mee eens, Asmodom.
    Yva wil trouwens wel een paar tributen vermoorden, maar dat hoeven er echt maar 2 te zijn ofzo. Ze zitten natuurlijk niet bij de rollen. Yva doet diet uiteraard alleen omdat het noodzakelijk is. Anders zou ze nooit iemand vermoorden ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Quamar schreef:
    Mee eens, Asmodom.
    Yva wil trouwens wel een paar tributen vermoorden, maar dat hoeven er echt maar 2 te zijn ofzo. Ze zitten natuurlijk niet bij de rollen. Yva doet diet uiteraard alleen omdat het noodzakelijk is. Anders zou ze nooit iemand vermoorden ;D


    Ik neem het mee in de loting. Mensen, dat betekend dat ik probeer te zorgen dat iedereen die dat wil minimaal 1 persoon kan vermoorden. Meer kan ik niet garanderen. Ligt eraan hoeveel mensen willen.


    Happy Birthday my Potter!

    Storywriterx gaat sowieso haar personage afmaken, verder nog geen reactie gekregen


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Storywriterx gaat sowieso haar personage afmaken, verder nog geen reactie gekregen


    Ze is mijn nichtje in het echt dus ik kan het wel vragen (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Ik werk Alyx zo af hoor!
    Ze is trouwens niet het karakter om te moorden, dus dat niet. Wel iemand verwonden als dat kan ~

    [ bericht aangepast op 4 sep 2014 - 20:45 ]


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    is het goed als We morgen switchen naar de laatste trainingsdag en dan de interviews overslaan en vanaf dinsdag ofzo de echte spelen beginnen?


    We've lived in the shadows for far too long.

    Voor mij goed, dan spring ik meteen in ~
    Al is af!


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Heee allemaal. Ik ben weer terug van introkamp, maar helaas omdat mijn moeder iets niet had verplaatst, heb ik het helaas vandaag alweer mega druk, waardoor ik morgen pas zal gaan loten

    Iedereen heeft dus nog tot morgen avond om op te geven of zijn of haar personage iemand wil vermoorden. Heb ik geen berichtje ontvangen in mijn gb, pb of in het praattopic, dan loot je dus niet mee en heb je dus pure pech als je in gedachte had iemand te kunnen vermoorden met je personage! Nogmaals, de deadline is tot morgen avond. Dan hebben jullie ruim de tijd gehad.

    Verder, zou iemand zo lief willen zijn om even samen te willen vatten wat ik gemist heb? Dan kan ik morgen weer inspringen ^^


    Happy Birthday my Potter!

    Ehmn, Matt en Yva hebben een beetje feelings voor elkaar gekregen x)


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Okay, Alyxes uit D12 mag wel iemand vermoorden ^^


    { do you call yourself a freaking hurricane like me? }

    Wat er met mijn karakters is gebeurd: Het wil niet echt lukken met het trainen bij Carter waardoor hij chagrijnig is, en ik ben nu bezig met een stukje vanuit Callie!


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell