• Als Rutger opeens een ongeluk krijgt. Wat gaat er dan met Q gebeuren? Wie neemt het over?

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:42 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wauw, wat een aparte vraag. :')
    Ik denk dat Quizlet dan niet over valt te nemen, omdat enkel Rutger de macht heeft om de site over te dragen. Waarschijnlijk zal de site dan uitsterven, ook al hoop ik dat we dit nooit hoeven mee te maken. Ik weet natuurlijk niet hoe het zit met de mensen waarmee hij samenwerkt om deze site tot iets groots te kunnen vormen, en dan doel ik niet op de crewleden.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:50 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Was Krull niet ook een administrator geworden?

    Wachten tot iemand de site hackt en hem zo overneemt (cat)
    En dan blijft dit gebeuren en heerst er een dictatuur.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 19:49 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Sow.. Aparte vraag. Hahaha.
    Dannehh.. Tjahh. Sterft Quizlet uit, omdat het nooit hetzelfde zou zijn? [/dramatisch..]

    Maar we kunnen het ook vóórkomen! Door te zorgen dat Rutger nooit een ongeluk krijgt! :Y).


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Dan moet zijn vrouw het overnemen of overdragen aan iemand denk ik.


    Firm believer of all that is magic

    Ik denk dat de enige die het dan kan doen, dat Mitchell is.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    BoterBabbelaar schreef:
    Ik denk dat de enige die het dan kan doen, dat Mitchell is.

    Krull lijkt me eigenlijk logischer. Ze is niet voor niets administrator.


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Lol, die vraag, dat slaat echt nergens op sorry.

    Nee, even serieus, ik denk Krull en Mitchell.


    26 - 02 - '16

    Of een ander random iemand met programming skills.
    (En een beetje geld, want de site in de lucht houden is natuurlijk ook niet gratis.)


    I am an idiot, I move.

    Mocht hij een ongeluk krijgen o.i.d., draait het eerder om de situatie van zijn familie, om zijn dierbaren dan om een site.


    [ heaven knows ]

    Menma schreef:
    (...)
    Krull lijkt me eigenlijk logischer. Ze is niet voor niets administrator.


    Maar Mitchell doet heel veel voor de site, dus het lijkt me logisch dat hij dan ook een functie krijgt.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Een Administrator werkt niet aan de website qua code (daarom vond ik het ook zo'n aparte functie naam, erg verwarrend), maar goed. De website zou na 1-2 jaar verdwijnen, omdat de ingekochte domain niet wordt verlengd. Het zou gewoon van de ene op de andere dag weg zijn (en ondertussen zou er niks aan de website zelf gebeuren).

    [ bericht aangepast op 25 aug 2014 - 21:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Stapper schreef:
    Sow.. Aparte vraag. Hahaha.
    Dannehh.. Tjahh. Sterft Quizlet uit, omdat het nooit hetzelfde zou zijn? [/dramatisch..]

    Maar we kunnen het ook vóórkomen! Door te zorgen dat Rutger nooit een ongeluk krijgt! :Y).


    Ik heb vast wel een stevige doos liggen, daarmee voorkom je alles!


    Tijd voor koffie.

    Uh, ja, goede vraag.



    Ik zou het niet weten eerlijk gezegt.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Hartaanval hierzo, stel dat hij idd er niet meer is. Dan is de geweldige oprichter van Q weg! Ons meesterbrein!