• WE ZIJN NOG OPZOEK NAAR ZAYN, LIAM, EN LUKE! 2 MEESTERS EN 1 HYBRIDE.

    Five maffia masterminds and their hybrid pets living in a luxury villa in London. Anything could happen...





    In een grote villa in Zuid-West London zit het hoofdkwartier van de beruchtste bende van Europa, van de wereld eigenlijk. Iedereen weet het, maar niemand durft er ook maar binnen te vallen. Dat is namelijk zeker het laatste wat je ooit zal doen. Terwijl het bovengronds een prachtige villa is met alle luxe die je, je kan voorstellen, liggen eronder de meest verschrikkelijke en gevreesde martelkamers ter wereld. Als je hier op uitnodiging komt zal je er niets van merken en als je hier zonder uitnodiging komt zal je er nooit meer uit ontsnappen. In de villa wonen de meest gevreesde criminele meesters ter wereld. Iedereen weet dat zij erboven staan, maar ze hebben niets om het concreet te maken. Het zijn spinnen in een crimineel web en weten precies hoe elke draad trilt en hoe die uitwerking zal zijn. Hun duizenden onderdanen door heel Europa, met takken door de hele wereld heen, kunnen met een knip van hun vinger vervangen worden als ze op een of andere manier uitvallen. Toch leven ze hier enigsinds normaal, voor zover dat kan. Natuurlijk is de materiele luxe van het huis niet de enige luxe waarvan zij genieten. Naast hun duizenden maffia onderdanen, hebben ze elk een persoonlijke slaaf, een hybride, een kruising tussen een mens en een dier. De een heeft spitse oortjes en een dikke pluimstaart als die van een vos, terwijl de ander lange slappe oren heeft en een vrolijke kwispelstaart als die van een hond, en allemaal hebben ze een halsband met hun naam erop en die van hun baas. Jaren geleden zijn mensen gaan experimenteren met het mixen van mens en dier, wat in deze tijd succesvol is gelukt. Mensen houden hybriden als huisdieren, of meer huisslaven. Ze doen alle taken in huis en slapen in een mand. Soms hebben ze een vriendelijk eigenaar die ze als gelijke behandelt, maar dat komt nog zelden voor. Ook bij de maffia zijn het gewoon slaafjes die worden afgedankt, of afgemaakt, als ze onbruikbaar worden. Ze hebben een eigen kamertje, niet veel groter dan een politiecel met een bed, wc, wasbak, spiegel, douche en een luikje waar eten en drinken doorheen komt, met een deur naar de gang en de slaapkamer van hun persoonlijke meester. De ene zal strenger zijn voor zijn slaaf dan de ander, maar het blijven huisdieren van maffialeden, dus daar zullen altijd risico's aan hangen. Maar misschien zijn de hybrides wel meer voor hun meesterss dan alleen slaven, of misschien zoeken juist de slaven wel steun bij elkaar, wie weet.


    • Rollen•
    • Niall Horan • Maffia-CEO • C_A_L_M_ •
    • Zayn Malik • • •
    • Liam Payne • • •
    • Harry Styles • Maffia-Martelbeul • Stywin •
    • Louis Tomlinson • Labrador-Hybride • Styson •

    • Michael Clifford • Maffia-Computernerd • ZaynJavaddMalik •
    • Luke Hemmings • • •
    • Calum Hood • Duitse Herder-Hybride • IrishNialler •
    • Ashton Irwin • Walibi-Hybride • C_A_L_M_ •

    • Ace Mitchell von Monroe • Wolf-Hybride • ZaynJavaddMalik •


    • Lijstje •
    • Naam •
    • Leeftijd •
    • Nationaliteit •
    • Karakter •
    • Uiterlijk •
    • Maffia/Hybride • [Voor maffioso: Welke tak is jou specialiteit. Bijvoorbeeld: Martelingen, coordinatie, financieen, etc. Voor hybrides: Met welk dier ben je gekruist en welke eigenschappen heb je daaraan overgehouden.]
    • Gekoppeld aan • [Dit wordt met een randomizer gedaan]
    • Extra •



    • Regels •
    • Minimaal 7 regels, 200 woorden, schrijven, dat is niet heel erg moeilijk.
    • Graag met leestekens en hoofdletters typen.
    • OOC graag met haakjes; [] {} () - -
    • Houd het graag REALISTISCH! Bijvoorbeeld: Hybrides zijn slaven en zullen dus niet snel als gelijken behandelt worden. Als dat wel gebeurt waarschijnlijk alleen in het geheim. Relaties beginnen niet zomaar en nooit zal alles koek en ei zijn in de villa van maffiabazen.
    • Als je een week niet hebt gereageerd zonder te laten weten waarom lig je er zonder pardon uit.
    • Reserveringen blijven 72 uur staan. Reservatie telt tot dat de rol helemaal af is.
    • Geen Mary Sue's (perfecte personages)
    • Naamsveranderingen doorgeven.
    • Geen personages van anderen besturen.
    • 16+ mag
    • Alleen IamGroot of Styford maken nieuwe topics aan.

    Op het overtreden van al deze regels staat na 2 waarschuwingen het verwijderen van je personage(s).

    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 6 dec 2014 - 18:20 ]


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    De hybrides zullen nogsteeds verdeelt moeten worden tussen de meesters, want we missen er nogsteeds twee. Niall kan er zoizo 2 hebben, dus dat kunnen Zayn en Ace prima zijn. Misschien Calum bij Mikey of bij Harry?

    Ik vind het allemaal prima


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Goner schreef:
    Is 'ie goed zo? En was hij al gekoppeld aan iemand, of niet?

    Hij is prima.

    Voor nu is hij gekoppelt aan Niall, maar dit kan nog veranderen omdat we nu 2 meesters te kort hebben


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    (...)
    Hij is prima.

    Voor nu is hij gekoppelt aan Niall, maar dit kan nog veranderen omdat we nu 2 meesters te kort hebben


    Voor mij is dat goed!


    Sometimes to stay alive, you gotta kill your mind.

    Zit ik bij Mikey of Harry want dan kan ik die even een bwrichtje sturen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Zou ik de laatste hybride mogen?


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Die is al weg, sorry. Ik heb t topic nog niet aangepast


    Bowties were never Cooler

    Nog iemand?


    Bowties were never Cooler

    Oef zo de bso ophalen met 33 kinderen =( heb al zoveel hoofdpijn.. Ik wacht op Niall voor ik ga reageren. Ben rond half zeven thuis dan eet ik even en kom ik online.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik denk dat je in t verkeerde topic zat


    Bowties were never Cooler

    Topic 2


    Bowties were never Cooler

    WE ZIJN NOG OPZOEK NAAR LOUIS, ZAYN, LIAM, EN LUKE! 2 MEESTERS EN 2 HYBRIDES.


    Bowties were never Cooler

    Geef mij Louis maar, als labrador-hybrid. c:


    "Family don’t end in blood”

    Okay. Is het goed voor iedereen als Louis Mikey's hybride wordt?


    Bowties were never Cooler

    Ik vind het prima :3


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Is prima ja. c:


    "Family don’t end in blood”