• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 10 sep 2014 - 16:22 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    James liep weer naar me toe en met een grijns keek ik hem aan. Zijn houding bevalt me niet; te onschuldig voor James.
    ‘Mijn vergiffenis jegens jouw fatale actie is nog niet gegeven.’
    Oh ja; laat maar. Wanneer is James wel onschuldig? Jup; nooit. Ik zag de taart in In zijn handen vliegen alsof alles in slowmotion ging en voelde iets in mijn gezichr gedrukt worden wat ook begin te branden en alsof het nog niet genoeg was verloor ik samen met James mijn balans en viel hij samen met mij op de grond; hij weer op me.
    'Argh,' mompelde en was vrij zeker van dat mijn ribben waren gebroken. Langzaam opende ik mijn ogen en enkele taartstukken prikten in mijn ogen. Ik hoorde James lachrn wat me lichtelijk woest maakte tot hij de taartspul uit mijn ogen wreef waardoor ik hem beter kon bekijken. Ergens voeldr ik me irts wat nerveus worden door deze houding terwijl zijn hand nu stilletjes iver mijn gezicht gleed.
    'James..' murmelde ik maar voelde al zijn vingers langs mijn lippen glijden en streelde en nog met zijn duim over wat me nare tintelingen in mijn onderbuik opleverde en voelde een hitte terwijl ik hem verstijfd aanstaarde wat echter moeilijk werd toen hij dichterbij kwam en zijn lippen op mijn onderlip drukte en ik ook mijn ogen sloot. Het liefst opende ik die niet en ik begon mezelf te vergeten. Alsof iemand een vergetelheids spreuk naar ne toe had gesproken eb het process daarvan wel een eeuwigheid leeek te duren. Tot hij zich weer terug trok en ik mijn ogen langzaam weer opende.
    ‘Nu heb je iets anders om aan mam te denken.’ fluisterde hij schor en stond van me op en trok me ook overeind terwijl ik het liefst op de grond in slaap viel en in mijn bed wakker zou worden; wetend dat dit alles slechts een droom was. Maar nee. Mijn mond viel wat open en gauw keek ik weg terwijl ik verstijfd bleek te zijn geworden.
    '..ja.' murmelde ik buiten bewust en draaide me compleet om van hem zodat ik met mijn vinger nog over mijn onderlip kon strijken waar hij me had.. oh god. Dit is nog erger dan Ginny,zij kwam uit de toekomst. Dit is mijn eigen broer. Ik draai me weer naar hem toe en toen pas kwam ik erachter dat ik niet verliefd was op Ginny maar voor iemand anders. Ik sloot mijn mond weer en staarde als een dode naar zijn schoenen. De ene moment probeerde ik te bedenken wst ik nu het best zou kunnen zeggen, en de andere moment liep ik naar hem toe en drukte mijn lippen op die van hem wat de punt achter al mijn angstaanjagende vragen zette.


    Haha, 't is officieel :'3 maar het is niet zo makkelijk als het lijkt.. Albus gaat zoals altijd moeilijk doen :Y) hij gaat zichzelf haten en als gestoord verklaren en zichzelf opsluiten in een donkere kamer ect...


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    omfg Albus x.o STOUT!


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    omfg Albus x.o STOUT!


    Eigenlijk moet ik stout xeggen tegen James! Hij speelt gewoon met Albus zijn gevoelens :'O


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘..ja..’ hoorde ik hem zachtjes murmelen en ik wilde een hand door mijn haar halen wat beperkt werd door al het room wat het tegenhield en mijn hele lichaam plakkerig aanvoelde waardoor ik verslagen zuchtte.
    Ik wilde omkijken en vragen of Albus wilde gaan douchen wat belemmerd werd door een paar lippen wat op die van mij gedrukt werd. Mijn handen gleden automatisch naar zijn besmeurde nek terwijl ik hem terug kuste en leek voor even het feit te negeren dat dit mijn broertje was en een jongen en nog erger; mijn broertje. Ik liet hem direct los en negeerde het rare gevoel die door mij heen heerste en mezelf van hem afwendde omdat ik bang was voor de emoties die ik voelde. Emoties die ik nooit eerder ervaren had hoewel ik duizend meisjes al gekust leek te hebben. Ik kuchtte zachtjes. ‘Ik denk dat het beter is als we gaan douchen. Mam en Pap schamen zich vast voor ons als ze ons zo zien. Zo besmeurd en vuil. Daarnaast is mijn haar enorm vettig geworden. Iets wat mij totaal niet sierd.’ Ratelde ik door. Ergens omdat ik bang was voor de stilte omdat ik wist dat Albus hierover zou gaan malen en erover wilde praten terwijl ik dat niet wilde. Lean back; James. Lean back. Dit betekend niks. ‘Ik denk dat de huiselfen dit wel gaan opruimen. Ik denk per slot van rekening toch niet dat ze het ons zouden laten opruimen. Niet dat opruimen voor komt in mijn woordenboek.’ Ratelde ik weer door en pakte uiteindelijk Albus hand en trok hem mee weg.

    (: yep


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Zijn handen gleden naar mijn - met taart besmeurde nek.. en hij kuste me terug. Oh Merlin: hij kuste me terug. Dit is fout- maar het voeld zo goed.. oh Merlin nee ik ben echt verliefd geworden op mijn eigen broer. Een jongen ook: mijn bloedeigen broer.
    Hij liet me los en verbaasd keek ik hem aan tot hij zich van mr afwendde en begon te kuchen.
    ‘Ik denk dat het beter is als we gaan douchen. Mam en Pap schamen zich vast voor ons als ze ons zo zien. Zo besmeurd en vuil. Daarnaast is mijn haar enorm vettig geworden. Iets wat mij totaal niet sierd. Ik denk dat de huiselfen dit wel gaan opruimen. Ik denk per slot van rekening toch niet dat ze het ons zouden laten opruimen. Niet dat opruimen voor komt in mijn woordenboek.’ Ratelde hij door. Mijn kaak viel wat open en verward keek ik hem aan waarna ik zijn hand voelde die om die van mij sloot wat mijn hart spontaan liet springen en me mee weg trok. Dit is zo angstaanjagend; nooit heb ik me zo gevoeld bij hem- nog wel bij een jongen- nog wel bij mijn bloedeigen broer. Dit is zo- zo verkeerd. Ik beet op mijn lip toen we uit het portret kwamen en staarde naar James zijn rug.
    'D-dan schrijf ik er wel in..' Zei ik lichtjes in paniek en hapte diep naar adem maar probeeree alsnog te lachen wat niet erg goed ging.
    'James..' mompelde ik maar de woorden die zouden volgen kwamen er maar niet uit. In plaats van dat staarde ik hem voor een tijdje aan tot ik even zuchtte en mijn mond nogmaals opentrok, en even aan zijn hand trok zodat hij stopte met lopen.
    'James.. wat- wat is er net gebeurd..'
    Dit gaat fout: of James gaat me omlaag drukken om te vragen waar ik het over heb- misschien was het ook maar een droom of gedachte die te echt leek te zijn.
    'Ik bedoel van die..' die zin kon ik zelf niet afmaken en ik voelde me wat rood worden. O nee, dit gaat zo niet goed met mij..

    Oh god ik wist wcht niet wat ik met hem moest nu :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James Sirius Potter

    ‘D-dan schrijf ik er wel in.’ Ik hoorde hem een rare variant van lachen opsteken; of althans wat er voor door moest gaan tot ik ‘James..’ hem hoorde mompelen. Ik wist wat er aan zat te komen dus ik deed alsof ik hem niet hoorde en trok hem gewoon mee richting de douches van Griffoendor tot ik met een ruk aan mijn hand voelde waardoor ik noodgedwongen moest stoppen terwijl ik mijn blik afgewend hield. ‘James.. wat- wat is er net gebeurd.. Ik bedoel van die..’ Ik keek op klaar m zijn mond te snoeren maar in plaats daarvan staarde ik hem alleen maar aan terwijl ik mijn hart een versnelling hoger voelde gaan. Dit kan niet. Ik viel niet op jongens en zeker niet op mijn perfecte broertje.
    ‘Het is niks; Albus. Het was gewoon een kus zoals je mam een kus op haar mond gaf alleen dan…’ ik zuchtte en keek weg. ‘Je dacht gewoon aan mam toen je mij zoende en ik dacht aan..’ ik fronste mijn wenkbrauwen terwijl ik weer stil viel. ‘Afijn; wat er gebeurd is.. het betekend voor ons beide niets dus laten we gewoon maar gaan douchen zodat we daarna weer helder zijn. ‘ met moeite glimlachte ik naar mijn broertje terwijl ik de neiging onderdrukte om mijn lippen op die van hem te drukken. Waarschijnlijk zat er gewoon wat raars in de taart. Ik trok hem mee de Gryffoendor douches in en liet zijn hand los terwijl ik mijn gewaad over mijn hoofd heen trok evenals mijn shirt die ik op de grond neergooide en een baddoek pakte en sop van het kastje en ontknoopte mijn broek die ik ook op de grond schopte en de douche in stapte waar de kraan vol aan op zijn koudste stand aanzette.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Ik kon het niet laten om hem zwoel aan te kijken toen hij zijn ogen sloot en ondanks dat ik hunkerde naar meer wist ik dat ik het rustig aan moest doen. Anders zou hij van mij schrikken. Het was dan ook niet echt een slimme zet om meteen mijn lippen op die van hem te drukken maar hij begreep niet hoe lang ik al geduld moest hebben. Hoe lang ik gewacht heb.
    ‘Draco, ik ben door de war.’ Ik knikte alsof ik het begreep en wilde mijn armen om hem heen leggen om hem in een omhelzing te trekken maar in plaats daarvan liep hij naar achteren. ‘Mag ik tijd om even na te denken?’ Ik voelde mijn gezicht betrekken. Ergens had ik gehoopt dat het toch zou lukken. Dat ik en Ralf samen een wij werden.
    ‘Voor jou altijd; Ralf. Ik zou het willen zweren dat ik van je blijf houden hoewel ik geen idee heb waarop. In ieder geval niet op de maan die iedere keer veranderd. Dat zou betekenen dat mijn liefde voor jou ook continu veranderd.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl ik nog in zijn mooie grijze kijkers keek voordat de deur open vloog en we bruut gestoord werden door niemand minder als mijn zoon die meteen behandeld word door madame Plijster. ‘volgens mij heb jij me wat uit te leggen.’ Hoorde ik Scorpius zeggen en hoewel dit mijn zoon was kon ik het niet opbrengen om mijn ogen los te scheuren van Ralf. Als dit míjn zoon was zou het namelijk betekenen dat Ralf nooit van míj zou houden waardoor ik noodgedwongen met een ander vast zit. Een vrouw.


    pampampampam.... ('x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ginny Weasley

    ‘Blijkbaar hebben we onze kinderen, Albus, James en Lily genoemd..’ ik slikte terwijl ik nerveus naar de hand keek die die van mij vastpakte en voor ik het wist zijn lippen op die van mij voelde. Even bleef ik verstijfd stil staan tot ik zachtjes in zijn hand kneep en hem terug zoende terwijl er een warm gevoel door mijn lichaam verspreidde en ik lachte verlegen toen ik onze lippen lieten scheiden terwijl ik naar onze samengesmolten handen keek. ‘Ongelofelijk.’ Murmelde ik zachtjes voor ik hem met een kleine glimlach aankeek. ‘Vind je me- me echt leuk of- of is het door James-albus en Lily?’ mompelde ik zachtjes. Hoe raar het ook klonk; het voelde zo raar. Ergens voelde het goed maar ik was ergens bang dat dit een super grote grap was. Dé Harry Potter verliefd op mij; ik wist dat hij vorig jaar verliefd was op Cho en hoewel ik toen ook in een relatie zat was ik redelijk jaloers. Maar ik had toen gedacht dat hij nooit van mij zou houden.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Draco Malfoy

    Ik kon het niet laten om hem zwoel aan te kijken toen hij zijn ogen sloot en ondanks dat ik hunkerde naar meer wist ik dat ik het rustig aan moest doen. Anders zou hij van mij schrikken. Het was dan ook niet echt een slimme zet om meteen mijn lippen op die van hem te drukken maar hij begreep niet hoe lang ik al geduld moest hebben. Hoe lang ik gewacht heb.
    ‘Draco, ik ben door de war.’ Ik knikte alsof ik het begreep en wilde mijn armen om hem heen leggen om hem in een omhelzing te trekken maar in plaats daarvan liep hij naar achteren. ‘Mag ik tijd om even na te denken?’ Ik voelde mijn gezicht betrekken. Ergens had ik gehoopt dat het toch zou lukken. Dat ik en Ralf samen een wij werden.
    ‘Voor jou altijd; Ralf. Ik zou het willen zweren dat ik van je blijf houden hoewel ik geen idee heb waarop. In ieder geval niet op de maan die iedere keer veranderd. Dat zou betekenen dat mijn liefde voor jou ook continu veranderd.’ Ik glimlachte voorzichtig terwijl ik nog in zijn mooie grijze kijkers keek voordat de deur open vloog en we bruut gestoord werden door niemand minder als mijn zoon die meteen behandeld word door madame Plijster. ‘volgens mij heb jij me wat uit te leggen.’ Hoorde ik Scorpius zeggen en hoewel dit mijn zoon was kon ik het niet opbrengen om mijn ogen los te scheuren van Ralf. Als dit míjn zoon was zou het namelijk betekenen dat Ralf nooit van míj zou houden waardoor ik noodgedwongen met een ander vast zit. Een vrouw.


    pampampampam.... ('x


    Of Scorpius is geadopteerd x'3


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vertel me alsjeblieft dat er hokjes in de douche zijn. Zo niet dan zet ik ze er op een magische wijze e wel bjj (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vertel me alsjeblieft dat er hokjes in de douche zijn. Zo niet dan zet ik ze er op een magische wijze e wel bjj (:


    oh god hij stapt toch een hokje in; xD dat heb ik toch neergeshreven :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    oh god hij stapt toch een hokje in; xD dat heb ik toch neergeshreven :p


    Nope ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    sop van het kastje en ontknoopte mijn broek die ik ook op de grond schopte en de douche in stapte waar de kraan vol aan op zijn koudste stand aanzette.


    ik bedoel de douche in stappen dus het hokje mee :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Het is niks; Albus. Het was gewoon een kus zoals je mam een kus op haar mond gaf alleen dan… Je dacht gewoon aan mam toen je mij zoende en ik dacht aan..’ zachtjes schudde ik met mijn hoofd en keek hem verbaasd en en probeerde de musselijkmakende gevoel in mijn buik weg te duwen.
    ‘Afijn; wat er gebeurd is.. het betekend voor ons beide niets dus laten we gewoon maar gaan douchen zodat we daarna weer helder zijn. ‘
    Met moeite kwam er een glimlach op zin gezicht tevoorschijn en trok hij me mee de gryffondor leerlingen kamer in, meteen richting de douches waar de deur met ene klap acgter ons dicht viel waardoor we nu alweer gescheiden waren van de buitenwereld en liet hij me los wat me een niet zo goed gevoel gaf. Het liefst rende ik nu weg en sprong ik in de donkere meer om duizend kleine kusjes aan de gemuteerde octopus te geven om weer helder te worden over mijn band met mijn broer.

    Dat zou nu dus nogal moeilijk worden aangezien ik verstijfd bleef staren hoe hij zijn gewaad iver zijn hoofd een trok die gauw gevolgd werd door zijn shirt. Even viel mijn kaak open en keek ik gauw weg om op minn lip te bijten en de bloedhete gevoel in mijn binnenste probeerde weg te duwen wat zweten de oorzaak van werd en ik een warmte begin uit te stralen wat voor blozen zorgde. Oh Merlin dit KAN NIET waar zijn! Dit is dom! Gek- stom- afschuwelijk.. oh god. Nu ben ik dus dom, gek, stom en afschuwelijk. En.. boeit mij dat? Heb geen idee maar ik ben vedromme verliefd geworden op mijn broer. Dat is fout.
    Eindelijk stapte hij de douche in waarna ik me langzam uit begon te kleden en zelf ook de douche in stapte. Gauw trok ik de kraan open en keem even om me heen. Even leek het alsof de muren naa me toe kwamen om me te pletten waardoor ik even tegen de muur aan leunde en nogmaas met mijn handen door mijn nu natte haren ging.
    'I-ik denk dat ik wat langer ga blijven.' Murmelde ik en in plaats van te beginnen met al het spul van me af te wassen zakte ik de grond neer en verborg mijn gezicht in mijn armen waarna ik op deze houding voor een lange tijd bleef om dieper in mijn gedachtes te zinken om helder te worden. Ik kan dit gewoon niet meee geloven..


    Ga jij er maar uit met James,Albus komt wel de gryfdindr leerligen kamer in lopen (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    ik bedoel de douche in stappen dus het hokje mee :p


    Hehe :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••