• Het is een meespeelverhaal over leerlingen op een middelbare school. We doen expres weinig informatie, zodat alles zich in het verhaal kan vormen. De leerlingen zitten in hun vierde leerjaar van de Havo. Ze wonen in Purmerend.

    Regels:
    - Er wordt in één tijd geschreven, derde persoon en verleden tijd, zoals de meest gebruikelijke manier is in een boek.
    - Er is geen minimaal woordenlimiet.
    - Stukken tekst hoeven niet letterlijk herhaald te worden als je op een ander reageert. Het is ook niet nodig om een ander te quoten.

    Personages:
    Alain Thomassen - Margot
    Darius Visser - Jeffrey
    Doris Barnes - Margot
    Drew Chase - Linde
    Elin van Haspengouw Hesbaye - Alicia
    Isa de Vries - Marjanne
    Jamie Chase - Linde
    Jiang Chen - Rosanne
    Joris Franksen - Marjanne
    Kaylee van Driel - Hannah
    Layla Caspers - Natas
    Kyra van Bakkum - Lisa
    Maya van Leemhuizen - Alicia
    Mia den Hertogh - Natas
    Petronella "Petra" D'Auxy
    Phoebe van Longen - Rosanne
    Raegan Verhoeven -
    Ramon Scheepsma - Natas
    Thomas van Hof - Anouk
    Qaasim Braam - Alicia
    Tyler Michigan - Lisa

    Andere personages:
    Jordana "Jordy" Visser - Natas
    Taco Boersma - Alicia

    Speeltopics: 1, 2
    Praattopics: 1
    Rollentopic


    Indeling groepjes sportweek
    Groep 1
    Maya van Leemhuizen – Alicia
    Jamie Chase – Linde
    Thomas van Hof – Anouk
    Kyra van Bakkum – Lisa
    Ramon Scheepsma - Natas
    Isa de Vries – Marjanne

    Groep 2
    Jiang Chen – Rosanne
    Drew Chase – Linde
    Darius Visser – Jeffrey
    Joris Franksen - Marjanne
    Mia den Hertogh - Natas
    Doris Barnes - Margot
    Elin van Haspengouw Hesbaye

    Groep 3
    Tyler Michigan – Lisa
    Qaasim Braam – Alicia
    Alain Thomassen – Margot
    Petronella "Petra" D'Auxy – Marjanne
    Layla Caspers – Natas
    Phoebe van Longen – Rosanne

    [ bericht aangepast op 17 feb 2015 - 11:45 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ramon knikte. 'Maar beter ook. Het gaat dat we hiervoor moesten betalen gaat in ieder geval niet naar de slaapplaatsen.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Hij schudde zijn hoofd.
    'Thanks, maar dat hoeft niet.' Hij wilde niet dat de anderen dachten dat hij door een meisje in elkaar was geslagen. Hij had Mia in eerste instantie nooit onaardig gevonden, maar kwam daar nu wel een beetje op terug.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Misschien moeten we ons maar gaan opfrissen voor vanavond,' zei Phoebe. 'Ik ben sowieso een beetje uitgekeken op dat vlot.' Ze glimlachte flauwtjes.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    'Ik weet niet wat we vanmiddag gaan doen,' antwoordde Mia. 'Dus ik wacht nog wel even met verkleden. Maar laten we maar wel naar de eetzaal gaan, want straks zitten ze op ons te wachten.'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Phoebe knikte en bond haar haren in een staart. 'Ook prima.' Jiang had als een bodyguard op hen staan wachten en liep met zijn handen in zijn zakken achter hen aan.
    'Alles weer in orde Mia?' vroeg hij.


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Maya had Darius gevonden en vroeg hoe hij zijn opdracht had voltooid. Het kon haar niet echt schelen, maar ze voelde zich nogal ongemakkelijk door wat er met Mia was gebeurd, al had ze daar maar weinig van meegekregen. Ze wilde er gewoon niet aan denken, want Maya wist toch niet wat ze voor Mia zou kunnen doen en ze wilde ook niet als zoveelste om Mia heen gaan hangen. Daar werd niemand vrolijker van.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    'Ja, het gaat wel weer,' mompelde Mia, al durfde ze niet Qaasims kant op te kijken. Ze wilde eigenlijk haar excuses aanbieden, maar was bang dat ze weer zou doorslaan. Ze vertrouwde zichzelf niet meer.

    Ramon, Joris en Alain zakten op het bankje bij Qaasim en een aantal andere jongens neer.
    'Sloeg ze hard?' vroeg Ramon met een scheve grijns. "Doet het pijn" was immers een beetje een... vrouwenvraag.

    [ bericht aangepast op 20 dec 2014 - 14:41 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Maya = Mia :'p.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Oepsie.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Gelukkig,' knikte Jiang. Hij vond Phoebe ook een beetje stil en legde zijn hand op haar schouder. 'Met jou ook, Phoebs?'
    Phoebe knikte zwijgend en liep achter de anderen aan.


    Ik weet niet zo veel ;(


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?

    Mia was blij toen er schalen met brood op tafel werden gezet en ze zich even niet verplicht voelde om te praten. Toch was ze wel blij dat Jiang, Phoebe, Maya en Darius om haar heen zaten, want ze was eigenlijk bang geweest dat niemand zich meer in haar buurt durfde te vertonen.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Eet smakelijk,' zei Darius en hij pakte een broodje kaas.

    Murtagh schreef:
    Mia was blij toen er schalen met brood op tafel werden gezet en ze zich even niet verplicht voelde om te praten. Toch was ze wel blij dat Jiang, Phoebe, Maya en Darius om haar heen zaten, want ze was eigenlijk bang geweest dat niemand zich meer in haar buurt durfde te vertonen.


    En Isa :')


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    'Weet iemand wat we straks gaan doen?' vroeg Mia. De stilte werkte haar op haar zenuwen.



    Ramon had net zijn tweede broodje ham achter de kiezen toen hij een What's appje kreeg.
    Yoooooo man. Hoe is het daar? Hier is het best kut. Ik ben net door me enkel gegaan bij een of ander lame voetbalspel waarbij je wcrollen voor je ogen moest doen en nu kan ik niet meer lopen. D: Hebben jullie al wat leuks gedaan? Duizend kusjessssss.

    Er volgde nog tien gekke selfies van Jordy's met pruillip en hij typte grinnikend een berichtje terug,.


    Every villain is a hero in his own mind.

    'Je vriendin?' vroeg Jiang nieuwsgierig, die per ongeluk een van de foto's had opgemerkt en zich nu een beetje schaamde. Misschien was het wel iets privés.


    --

    'Ik heb geen idee,' bekende Phoebe. 'Ik hoop niet dat we iets als levend stratego gaan doen, dat vind ik altijd zo eng in het bos.'


    You were born with wings. Why prefer to crawl through life?