• Ik kijk echt heel veel series. Ik heb er dan ook een aantal gekeken. Maar nu vroeg ik me af, wat jullie favo series zijn, misschien kan ik er ook een paar van die kijken, aangezien ik net klaar ben met How i met your mother. Kijkt iemand dat toevallig ook?
    Mijn favoriete series:
    - How i met your mother
    - The vampire diaries
    - Gossip girl
    - Pretty little liars
    - The mentalist

    ~ Supernatural
    ~ The Originals
    ~ Criminal Minds
    ~ Catfish
    ~ Faking it
    ~ Awkward


    El Diablo.

    Ik heb HIMYM ook gezien. Het was geweldig, maar ik blijf erbij dat de finale gewoon hele slechte fanfic was. :')

    Er was laatst trouwens al eens een topic dat hier heel erg op leek. Even zoeken - ja, hier. Misschien heb je er wat aan daar even een kijkje te nemen. ^^
    Verder zou ik iedereen In The Flesh aanraden, mijn absolute lievelingsserie op dit moment, maar dat is wel een beetje iets anders dan de dingen die jij noemt. Je zou ook Veronica Mars, Sleepy Hollow of Buffy the Vampire Slayer kunnen proberen. Die passen wel redelijk bij jouw rijtje, denk ik.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Voornamelijk anime :'D ik heb wel seizoen 1 en 2 van tvd gezien en Hollywood Heights, maar daar blijft het bij qua normale series (die ik kijk op internet dan. Op tv zie ik natuurlijk nog wel eens wat voorbijkomen).


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    - PLL
    - Orphan Black
    - American Horror Story
    - The Strain
    - Game of Thrones


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Probeer tastekid.com eens (: Ik zelf kijk nu Lost, PLL en zo nu en dan Vampire Diaries. Ik moest er tijdelijk mee stoppen wegens drukte met school en dergelijke, maar binnenkort ga ik weer lekker alles kijken wat ik wil. Oh, misschien vind je New Girl of Modern Family iets?


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    - Fringe
    - Game of Thrones
    - Supernatural
    - Castle
    - Modern Family


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."