• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    James Sirius Potter

    ‘Aha.. uh-neee.. ik… kan het wel aan… tillen.’ Hij pakte de ingredienten en voordat ik ze uit zijn armen kon pakken liep hij naar mijn tafel. ‘Aangezien Camp bezig is met.. oh, oom George is er ook. Ik kan je wel helpen om een U te halen. Nou ja; daar zijn broers voor of niet.. elkaar helpen.’ Ik grinnikte zachtjes voordat ik ‘Kablam.’ Hoorde en gauw Albus beetpakte en hem van het ontploffingsgevaar afschermde in mijn armen terwijl mijn rug naar die kant bleef staan en mijn ogen sloot terwijl mijn armen rond zijn middel lagen. Ik trok hem zelfs nog dichter tegen mijn borstkas aan en toen ik mijn ogen opende zag ik iedereen naar een andere kant kijken dan ons waardoor ik zachtjes een kus op zijn wang plaatste. ‘Gaat het?’ fluisterde ik zachtjes bij zijn oor voordat ik hem los liet en nog stiekem langs zijn wang wreef voordat ik me naar tante hermelien richtte. ‘Wat is er gebeurd?’

    Beschermende james (‘x


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘’Als je zo graag mij wilt hebben kunnen we na de les eens de bezemkast van Vilders opzoeken.'’
    Ik keek verbaasd op en fronste mijn voorhoofd toen hij mijn woorden herhaalde.
    ‘ik was lekker makkelijk of niet.’ 
    'Campbell..'
    Maar hij liep al weg. Hij zei nog wat tegen Hermien die ik negeerde en liep de lokaal uit.
    'Oh- ik ben ook zo erg benieuwd..'.hoorde ik Hermelien.murmelen voordat ikzelf ook de lokaal uit stormde. Ik kon net niet zien waar hij liep waardoor ik te laat was toen hij bij een raampje ging staan en iets buiten zag waardoor hij de kasteel uit rende. Ik zuchtte zijn naam en rende hem ook achterna. Ik moet.vaker oppassen met mijn woorden. Iedereen weet dat ik het als een domme grap bedoel maar Campbell zo te zien niet. En met de hele bezemkast gedoe bedoelde ik er ook meer mee dat ik en Campbell daar waren en ik Campbell hem er op herinnerde, maar dat begreep hij zo te zien niet.

    We waren buiten en ik begin wat langzamer te rennen toen Campbell de meer in sprong en ik verbaasd toekeek.
    'Campbell?' Riep ik en liep richting het meer toe. Enkele secondes later kwam hij boven water, met Scorpius in zijn armen. Geschrokkem zette ik een stap naar achteren en bleef van een afstaz toekijken.
    ‘Scorpius. Deze tijd is niks voor ons. We gaan er alleen maar op achteruit.’ hoorde ik Campbell zeggen toen hij zijn hoofd tegen Scoepius zijn borstkast zette. Ik liep naar hun toe en knielde naast hem neer en greep Scorpius bij zijn pols vast. Ik voelde zijn hartslag zachtjes tegen mijn vingers aan bonken en ging even met wen hand zachtjes door zijn haren voordat ik naar de grassprieten onder mij greep.
    'Camp; we moeten hem naar de ziekenzaal brengen.' Fluisterde ik en keek Scorpius even aan.
    'En ik wil je dan ook even alleen spreken.' Murmelde ik dan en keek Camp weer aan.
    'En ook alleen met Scorpius als hij bijkomt en zich beter gaat voelen, als dat mag..'
    Ik voel me zo een monster. De gedachtes dat ik de leven van Camp en Scorp haast heb verpest verscheurt mijn ziel letterlijk.

    Je weet niet van George gaat bespreken met Scorp en Camp..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    ‘’Als je zo graag mij wilt hebben kunnen we na de les eens de bezemkast van Vilders opzoeken.'’
    Ik keek verbaasd op en fronste mijn voorhoofd toen hij mijn woorden herhaalde.
    ‘ik was lekker makkelijk of niet.’ 
    'Campbell..'
    Maar hij liep al weg. Hij zei nog wat tegen Hermien die ik negeerde en liep de lokaal uit.
    'Oh- ik ben ook zo erg benieuwd..'.hoorde ik Hermelien.murmelen voordat ikzelf ook de lokaal uit stormde. Ik kon net niet zien waar hij liep waardoor ik te laat was toen hij bij een raampje ging staan en iets buiten zag waardoor hij de kasteel uit rende. Ik zuchtte zijn naam en rende hem ook achterna. Ik moet.vaker oppassen met mijn woorden. Iedereen weet dat ik het als een domme grap bedoel maar Campbell zo te zien niet. En met de hele bezemkast gedoe bedoelde ik er ook meer mee dat ik en Campbell daar waren en ik Campbell hem er op herinnerde, maar dat begreep hij zo te zien niet.

    We waren buiten en ik begin wat langzamer te rennen toen Campbell de meer in sprong en ik verbaasd toekeek.
    'Campbell?' Riep ik en liep richting het meer toe. Enkele secondes later kwam hij boven water, met Scorpius in zijn armen. Geschrokkem zette ik een stap naar achteren en bleef van een afstaz toekijken.
    ‘Scorpius. Deze tijd is niks voor ons. We gaan er alleen maar op achteruit.’ hoorde ik Campbell zeggen toen hij zijn hoofd tegen Scoepius zijn borstkast zette. Ik liep naar hun toe en knielde naast hem neer en greep Scorpius bij zijn pols vast. Ik voelde zijn hartslag zachtjes tegen mijn vingers aan bonken en ging even met wen hand zachtjes door zijn haren voordat ik naar de grassprieten onder mij greep.
    'Camp; we moeten hem naar de ziekenzaal brengen.' Fluisterde ik en keek Scorpius even aan.
    'En ik wil je dan ook even alleen spreken.' Murmelde ik dan en keek Camp weer aan.
    'En ook alleen met Scorpius als hij bijkomt en zich beter gaat voelen, als dat mag..'
    Ik voel me zo een monster. De gedachtes dat ik de leven van Camp en Scorp haast heb verpest verscheurt mijn ziel letterlijk.

    Je weet niet van George gaat bespreken met Scorp en Camp..


    ik ben bang voor het gedeelte wat hij gaat bespreken =o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    James gooide zijn armen om mijn middel en trok me zo dicht mogelijk tegen hem aan om me te berschermen tegen de ontploffing. Ik kneep mijn ogen dicht en drukte me dichter tegen James aan tot hij me wat meer losliet en ik een kus op mijn wang gedrukt voelde worden waarna James er even over streelde. Gelukkig maar keek iedereen naar de kant van het ontploffing- nirt dat het me wat boeide.
     ‘Gaat het?’ vroeg hij zachtjes en streelde wat iver mijn wang en ik knikte met een kleine glimlach. Van binnen smolt ik en gelukkig was dat van buiten niet te zien. James liet me los en rixhtte zich op tante Hermelien.
    ‘Wat is er gebeurd?’
    'Een of ander zwadderaar heeft een verkeerde ingrediënten in mijn ketel gegooid.. en hij is nu weg.'
    Ik kwam er bij staan en wierp.even een blik toe naar de ketel die was ontploft.
    'Uh- je kunt het repareren met "reparo" ..' ik wierp James even een glimlach toe.
    'Dat kan James goed; hij kan hrt voor je doen.'
    'Nee- nee- ik kijk wel wat ik er mee ga doen aangezien al de stukjes verspreid ligt over het.hele lokaal.'
    Ik haalde mijn schouders op en liep terug naar mijn plek toe. Puur omdat ik wilde zitten door de hoofdpijn die ik had en ik ging even met een hand door mijn haren voordat ik zuchtend mijn boeken die besmeurd waren terug in mijn tas deed.

    Die hoofdpijn heb ik erbij gezet omdat ik zelf nu een beetje hoofdpijn heb (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Camp; we moeten hem naar de ziekenzaal brengen.’ Ik sperde mijn ogen open bij de stemgeluid wat veels te dichtbij klonk en zag George bij mij en Scorpius gehurkt zitten.
    ‘en ik wil je dan ook even alleen spreken. En ook alleen met Scorpius als hij bijkomt en zich beter gaat voelen, als dat mag.’ Ik schudde mijn hoofd en haalde mijn hoofd van Scorpius levenloze lichaam af.
    ‘Het boeit me geen ene moer wat jij doet, ik kan heus wel Scorpius wel aan in mijn eentje.’ Als bewijs probeerde ik hem op te tillen maar Scorpius was langer dan mij en ook ietwat breder waardoor ik algauw op de grond viel en resoluut de pijn negeerde en hem weer probeerde op te tillen maar er zat geen beweging in waardoor ik hem slechts vooruit sleurde met al mijn kracht voordat ik ietwat machteloos naar Scorpius staarde en ik haast de blik van George door mijn rug voelde boren. Resoluut liet Scorpius los en renden met volle vaart de bos in zonder nog op of om te kijken terwijl algauw de vertrouwde takken tegen mijn huid aan striemden die ik negeerde en over omgevallen boomstronken heen sprong tot ik uit het niets stil viel terwijl ik de grond onder voelde trillen en ik wist dat dit geen aardbeving was maar pure woedde waardoor ik mijn magie weer niet in kon houden terwijl ik doodstil bleef staan terwijl ik het langzaam rond mij heen warmer voelde worden terwijl ik bewegingloos stil bleef staan alsof ik al wist wat er zich achter mij afspeelde wat mijn woedde aanwakkerde zodat het zelf ook kon groeien terwijl ik takken voelde breken en ik me omdraaide om in een kleermakerszit te zitten om naar de vlammen die zich in de takken kliefde als een leeuw die een antilope bespringt.

    Yep Campie heeft geen zin om met Oome george te praten


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Het boeit me geen ene moer wat jij doet, ik kan heus wel Scorpius wel aan in mijn eentje.’ hij stond op en probeerde Scorpius op te tillen wat mislukte en uiteindelijk de bos in rende.
    'Campbell!' Riep ik hem achterna. Ik beet op mijn lip en wierp Scorpius even een blik toe. Jk kon hem wel dragen. Ik tilde hem op en zette hem onder een boom neer en begon wild met mijn armen te zwaaien om deaandacht van de twre studenten te kkrijgen die heel wat verderop stonden.
    'Heei! Iemand help hem!' Riep ik en zag de twee studenten naar hem toe rennen. Even wierp ik hem een blik tie en murmelde : 'het spijt me' voordat ik ook de bos in rende. Ik negeerde de takken die aan mijn armen bleven haken en dat ik af en toe dtruikelde door de gevallen boomstammen, en stopte absurd toen ik in een omgeving kwam die gehuld was met vuur en vlammen. Ik haalde diep adem en Onder angst te tonen liep ik naar Camobell toe die in een kleermakerzit in het gras zat en knielde voor hem neer.
    'Campbell,' siste ik en zette mijn beiden handen langszijn wangen en hield hem strak vast zidat hij niet weg kon kijken.
    'Kom bij zinnen; waarom die je dit?' Vroeg ik zachtjes en schudde even met mijn hoofd.
    'Als je denkt dat ik.. of iemand je ooit dezelfde dingen aan gaat doen wat de mensen van vrieger je aan hebben gedaan; je hebt het mis. Ik ben een persoon die nooit een belofte breekt al al de beloftes die ik ook heb gemaakt ga ik nooot breken.' Met een poging hem te kalmeren drukte ik een kus op zijn voorhoofd en negeerde al de vlammem om me heen.
    'Die Hermelien trpuwt met mijn broertje; Camp. Toen ik over die bezemkast begon zei ik het meer tegen jou dan tegen haar; omdat wij daar een uur geleden waren. Waarom zou ik anders kver dat beginnen? Ik sluit die meid eerder daar op dan.. samen erin gaan. Campbell: geloof me. Denk alsjeblieft niet zo negatief over de dingen die ik uithaal: het is net als wat je eerder zei: ik ben alleem van jou en jij bent alleen van mij. Echt waar.' Ik bleef even dtil staan en even leek het alsof al de vlammen om me heen verdqenen ondaks het juist dichterbij kwam.
    'En- en als je alsnog met Scorp terug naar de toekomst gaat.. sowieso gaan jullie terug aan de einde van het jaar: jullie gaan mij en iedereen van hier vergeten. Als dat gaat gebeuren wil ik dat je weet dat jij mij misschien wel vergeet; maar ik jou niet. Nooit niet. Want ik had het je beloofd en ook niet zomaar: en ik breek geen beloftes omdat ik van je hou. Of je dat gelooft of niet.' Zei ik. Campbell wist dit niet, want hij gingniet naar Perkamentus zijn kantoor toen hij werd geroepen maar keerde terug naat mij toe.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George is zo bruut x') dumpt gewoon scorpius :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    George is zo bruut x') dumpt gewoon scorpius :'3


    Zorgt ervoor dat anderen hem naar het xiekenzaal brengen zodat hij er voor kan zkrgen dat Camp de bos niet afbrand. Jup; hij is bruut (cat)

    En hee; hij en Ginny verkieten Draco in het sneeuw zonder eventjes wat aandacht aan hem te bestwden @goblet (ca)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Zorgt ervoor dat anderen hem naar het xiekenzaal brengen zodat hij er voor kan zkrgen dat Camp de bos niet afbrand. Jup; hij is bruut (cat)

    En hee; hij en Ginny verkieten Draco in het sneeuw zonder eventjes wat aandacht aan hem te bestwden @goblet (ca)


    X') hahaha nou en :p ik bedoel dat wás Draco maar ;'D en Ginny wilde zelfmoord plegen en als ze Draco zou helpen zou het toch niet meer lukken. Achja nu zit ze depressief op haar kamer in haar bed tot kerstvakantie afgelopen is en op school pleegd ze succesvol zelfmoord en dan is iedereen van haar af.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    X') hahaha nou en :p ik bedoel dat wás Draco maar ;'D en Ginny wilde zelfmoord plegen en als ze Draco zou helpen zou het toch niet meer lukken. Achja nu zit ze depressief op haar kamer in haar bed tot kerstvakantie afgelopen is en op school pleegd ze succesvol zelfmoord en dan is iedereen van haar af.


    En jij zegt dat wij gemeen zijn :}


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeet James en Draco niet :')

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 23:36 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeet James en Draco niet :')


    ik ben james aan het writen maar voor draco ben ik inspiratieloos (flower) Maar ik ga er over nadenken :')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Een of andere zwadderaar heeft een verkeerde ingrediënten in mijn ketel gegooid.. en hij is nu weg.’ Ik knikte en ik vermoedde al dat het Campbell was. Ik kende hem niet goed hoewel hij wel iedereen kon krijgen die hij wilt. Kwa vriend of vriendin en dat alleen doordat hij zo mysterieus is. Ikzelf verdenk hem ervan dat er gewoon een hele saaie jongen gezien ik per ongeluk een bal richting hem gegooid had en hij zonder beweging de bal gevangen had en slechts teruggegooid terwijl hij onbewogen bleef lezen. Daarnaast was hij zelfs slimmer dan Albus en dat zei heel wat.
    ‘Uh – je kunt het repareren met ‘’reparoo’’ Dat kan James goed; hij kan het voor je doen.’ ik keek verbaasd naar Albus. Ik was nergens goed in. Behalve zwerkbal.
    ‘Nee- nee- ik kijk wel wat ik er mee ga doen aangezien al de stukjes verspreid ligt over het hele lokaal.’ Ik zag Albus naar zijn plek gaan terwijl Slakhoorn iedereen die geraakt was schoon spoot met een speciale middel zodat ze geen brandwonden of dergelijk zou oplopen. ‘Even kijken; even kijken. Iedereen is er behalve- George Weasley en Campbell Saunders.’ Hij trok een wenkbrauw op voordat hij naar Hermelien toe liep. ‘Volgende keer geen meelwormen toevoegen, meisje. Het is een ingrediënt waar deze toverdrank niet tegen kan.’ Ik ging naast Albus zitten en sloeg een arm om hem heen waarbij ik hem dichter tegen me aan trok. ‘Jullie mogen allemaal gaan voor deze keer maar ik wil wel een opstel over de Levende Dood anderhalf meter voor aanstaande vrijdag.’ Ik knikte. ‘Een ding scheelt; je hoeft je niet te ergeren aan mij tijdens deze toverdranken les.’ Glimlachte ik en wreef zachtjes over zijn arm.

    ‘Don’t think this is over yet. Nu naar Sevvie Snape?’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Jippy, dan gaan we naar vtzk ^^ Albus zijn lievelings vak (samen met bezweringen)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jippy, dan gaan we naar vtzk ^^ Albus zijn lievelings vak (samen met bezweringen)


    zullen we doen dat Hermelien Camp wilt terugpakken en dat ze in de gaten heeft dat er wat meer is tussen Camp en George waar ze gebruik van maakt om zo Camp te wreken gezien Slakhoorn nu denkt dat ze zo dom was om meelwormen toe te voegen waardoor haar ketel ontplofte?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya