• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jup, en vergeet je James niet te posten :') die gaat naast een meisje zitten of niet?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jup, en vergeet je James niet te posten :') die gaat naast een meisje zitten of niet?


    Ja maar voordat James komt post ik Slakhoorn in een Campbell of Draco post :P dus eerst moet iedereen naar lokaal en dan gaat slakhoorn deur dicht doen en glipt net james naar binenn ofzo x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Mijn ogen schoten open door een harde klap die de deur was die dichtviel. Verward keek ik om me heen en zag dat ik in een ziekenzaabed lag. Gapend kwam ik overeind zitten en wreef in mijn ogen voordat ik absurd bevroren stil bleef zitten terwijl aantan herinneren van de afgelopen nacht weer voor mijn igen verschenen. Hoe Draco me kustte.. hoe hij vertelde dat hij van me hield.. en ben ik nou hier ook nog in slaap gevalle? Blijkt van wel. Ik stond op en zag dat ik al mijn gewaad aan had van gisteten en probeerde dus alleen mijn haren er fatsoenlijk eruit te laten zien voordat ik ook de deur uit liep. Ik wist niet welke les ik had waardor ik eerst naar de zevende verdieping ging om terug te gaan (oh, ziekenzaal is ook op zevende verdieping) naar de leerlingenkamer toe en te kijken welke les ik had, potions dus, en haaste me toen de bel ging. Ik beende de trappen af, probeerde niet te vallen als het begin met bewegen en rende de kerkers in rechtstreeks naar de potions lokaal.
    'Hallo Professor.' Begroette ik professor Slakhoorn met een gaap en nam ergens in de hoekje van het lokaal plaats.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    George Weasley

    Campbell liep door de deur en trok me mee naar de potions lokaal. Ik glinlachte wat speels, tot we de lokaal in kwamen waar ik professor Slakhoorn zag staan. Ralf en Albus waren de enige in het lokaal. Campbell liet me los en nam achteraan plaats en ik zat dan aan de tafel voor hem.
    'Zie je; je ziet me wel. Alleen zie ik jou niet dus ben ik hier diegene die alleen is.' Zei ik zachtjes en glimlachte even.

    Ohkeeey ik heb echt totaal geen inspiratie x'o

    Mag er een meisje naast George paats nemen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Campbell liep door de deur en trok me mee naar de potions lokaal. Ik glinlachte wat speels, tot we de lokaal in kwamen waar ik professor Slakhoorn zag staan. Ralf en Albus waren de enige in het lokaal. Campbell liet me los en nam achteraan plaats en ik zat dan aan de tafel voor hem.
    'Zie je; je ziet me wel. Alleen zie ik jou niet dus ben ik hier diegene die alleen is.' Zei ik zachtjes en glimlachte even.

    Ohkeeey ik heb echt totaal geen inspiratie x'o

    Mag er een meisje naast George paats nemen ^^


    Als het meisje wat waagt.. ze zit überhaupt al naast hem dus Camp is jaloers... oeh er komt echt een bitchfight aan dan hoor :'3

    Alsjeblieft doe hermelien dan word het een nerd contest :'3

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 0:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Scorpius Malfoy

    Ik word wakker in de Zwadderich-leerlingenkamer en kijk om me heen. Ik ben de laatste die wakker is; geweldig, ik heb me meteen al verslapen. Ik kleed me zo snel mogelijk om en sla het ontbijt over, hoewel ik eigenlijk wel honger heb. Snel kijk ik op het rooster; Potions van Slakhoorn. Geweldig. In mijn tijd is die al dood, maar hier leeft hij nog. Mijn vader vertelt altijd dat hij favorieten had en dat Malfoys daar niet onder vielen en daarom was hij oneerlijk. Ik zal wel zien.
    Zo snel mogelijk ren ik naar het lokaal. Ik ben nog net op tijd. Ik zie Campbell en Weasley aan een tafeltje zitten en neem naast Campbellplaats. Het voelt raar om naast hem te zitten en ik neem best wel wat ruimte. Ik voel aan mijn enkel, waar ik de steen gisteren aan vast had gebonden. Het had niet veel gescheeld volgens madame Plijster, of ik had hier niet meer gezeten. Maar natuurlijk weet Cam dat niet. Eigenlijk voel ik me vreselijk omdat ik weet dat ik tussen een relatie kom die toch al gedoemd was. Maar wat ik ook probeer, ik kan mijn gevoelens voor Campbell niet aan de kant zetten. Iedere keer dat ik hem zie slaat mijn hart een slag over. Ik hou van hem en ik ben er zeker van, wat alles maar erger was. Ik zou willen dat Sirius me gisteren niet gered had, dat ik op de bodem van het meer lag. Hoeveel mensen zouden echt verdrietig zijn? Het stomme is dat het er waarschijnlijk helemaal niet veel zijn.
    Zonder iets te zeggen stop ik mijn boeken weer in mijn tas en loop ik het lokaal uit. Ik weet niet precies waarom, maar alles werd me teveel. Ik kan daar niet zijn. Ik moet een manier vinden om sneller terug te gaan naar de toekomst, voordat mijn leven hier nog erger wordt dan het al is.



    Harry Potter

    De bel gaat en samen met Sirius loop ik naar de les. Mijn litteken doet weer ongelooflijk veel pijn, maar ik heb niemand erover verteld. Wat is het nut? Ik hoor de stemmen van Ron en Hermelien achter me en draai me om. Ze houden elkaars hand vast. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Nu word ik natuurlijk een derde wiel. Ik kijk naar Sirius, die grijnst en zijn hoofd schudt. Hij lijkt ergens aan te denken.
    'Dus, hoe vindt je het tot nu toe om je familie te zien?' vraagt hij. Ik denk na. Eigenlijk weet ik het niet. Het is ontzettend vreemd om mijn kinderen te zien, maar aan de andere kant zijn ze ook Ginny's kinderen.
    'Het is... Vreemd. Mijn zoon is ouder dan ik ben. Dat is gewoon echt heel raar, maar ach...' We komen aan bij het lokaal en ik trek Sirius mee naar een plaatsje achterin waar ik me kan verschuilen voor Slakhoorn. Ik heb geen zin om zijn aandacht te trekken op dit moment. Sirius snapt niet wat ik doe en stelt zich aan Slakhoorn voor en legt uit dat hij uit het verleden komt. Na een tijdje wijst hij naar mij en ik zwaai ongemakkelijk naar Slakhoorn.

    Mag ik anders een zelfverzonnen lerares die met leerlingen praat? Een soort van vertrouwenspersoon? Die lijkt me best nuttig hier x)

    Volgen we trouwens wel de verhaallijn? Want dan moet Harry het boek vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Scorpius Malfoy

    Ik word wakker in de Zwadderich-leerlingenkamer en kijk om me heen. Ik ben de laatste die wakker is; geweldig, ik heb me meteen al verslapen. Ik kleed me zo snel mogelijk om en sla het ontbijt over, hoewel ik eigenlijk wel honger heb. Snel kijk ik op het rooster; Potions van Slakhoorn. Geweldig. In mijn tijd is die al dood, maar hier leeft hij nog. Mijn vader vertelt altijd dat hij favorieten had en dat Malfoys daar niet onder vielen en daarom was hij oneerlijk. Ik zal wel zien.
    Zo snel mogelijk ren ik naar het lokaal. Ik ben nog net op tijd. Ik zie Campbell en Weasley aan een tafeltje zitten en neem naast Campbellplaats. Het voelt raar om naast hem te zitten en ik neem best wel wat ruimte. Ik voel aan mijn enkel, waar ik de steen gisteren aan vast had gebonden. Het had niet veel gescheeld volgens madame Plijster, of ik had hier niet meer gezeten. Maar natuurlijk weet Cam dat niet. Eigenlijk voel ik me vreselijk omdat ik weet dat ik tussen een relatie kom die toch al gedoemd was. Maar wat ik ook probeer, ik kan mijn gevoelens voor Campbell niet aan de kant zetten. Iedere keer dat ik hem zie slaat mijn hart een slag over. Ik hou van hem en ik ben er zeker van, wat alles maar erger was. Ik zou willen dat Sirius me gisteren niet gered had, dat ik op de bodem van het meer lag. Hoeveel mensen zouden echt verdrietig zijn? Het stomme is dat het er waarschijnlijk helemaal niet veel zijn.
    Zonder iets te zeggen stop ik mijn boeken weer in mijn tas en loop ik het lokaal uit. Ik weet niet precies waarom, maar alles werd me teveel. Ik kan daar niet zijn. Ik moet een manier vinden om sneller terug te gaan naar de toekomst, voordat mijn leven hier nog erger wordt dan het al is.



    Harry Potter

    De bel gaat en samen met Sirius loop ik naar de les. Mijn litteken doet weer ongelooflijk veel pijn, maar ik heb niemand erover verteld. Wat is het nut? Ik hoor de stemmen van Ron en Hermelien achter me en draai me om. Ze houden elkaars hand vast. Ik weet niet hoe ik me moet voelen. Nu word ik natuurlijk een derde wiel. Ik kijk naar Sirius, die grijnst en zijn hoofd schudt. Hij lijkt ergens aan te denken.
    'Dus, hoe vindt je het tot nu toe om je familie te zien?' vraagt hij. Ik denk na. Eigenlijk weet ik het niet. Het is ontzettend vreemd om mijn kinderen te zien, maar aan de andere kant zijn ze ook Ginny's kinderen.
    'Het is... Vreemd. Mijn zoon is ouder dan ik ben. Dat is gewoon echt heel raar, maar ach...' We komen aan bij het lokaal en ik trek Sirius mee naar een plaatsje achterin waar ik me kan verschuilen voor Slakhoorn. Ik heb geen zin om zijn aandacht te trekken op dit moment. Sirius snapt niet wat ik doe en stelt zich aan Slakhoorn voor en legt uit dat hij uit het verleden komt. Na een tijdje wijst hij naar mij en ik zwaai ongemakkelijk naar Slakhoorn.

    Mag ik anders een zelfverzonnen lerares die met leerlingen praat? Een soort van vertrouwenspersoon? Die lijkt me best nuttig hier x)

    Volgen we trouwens wel de verhaallijn? Want dan moet Harry het boek vinden.


    .... kan je Scorpius niet gewoon naast camp laten zitten zonder weg te lopen.. ohja en ik ben slakhoorn en ik he b niet naar je gezwaaid ('x

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 0:43 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    .... kan je Scorpius niet gewoon naast camp laten zitten zonder weg te lopen.. ohja en ik ben slakhoorn en ik he b niet naar je gezwaaid ('x


    Nee want hij is een dramaqueen(king)
    Ssht :Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Nee want hij is een dramaqueen(king)
    Ssht :Y)


    Dafuck maar dan heeft Camp geen BFF ><. Scorpius doe normaal en zet je ass weer terug naar Camp..

    Maar ik bespeel Slakhoorn ('x en Sphinxx Severus en jij mag dan ook een leraar kiezen oke? of wat dan ook. Een zelfverzonnen of niet zelfverzonnenn :p maaktniet uit


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Draco Malfoy

    Voor het eerst neuriënde ik weer terwijl ik terug naar het ziekenzaal liep met het etens en drinkenswaar in mijn handen. Voor het eerst sinds mijn vader gearresteerd was en ik de opdracht in mijn schoot geworpen had gekregen van heer Voldemort leek er een lichtpuntje aan het einde van de tunnel. Ik schopte zachtjes met mijn voet de deur van het ziekenzaal open. ‘Ralf; wakker worden.’ Zei ik met een glimlach en zette het etenswaar neer en draaide me om waar ik en Ralf zojuist gelegen hadden tot ik stil bleef staan. Het bed was leeg en er leek geen spoor meer van Ralf. Alsof hij een schakel had omgeslagen en mij vergeten was. Of hij dacht dat ik hem vergeten was. Dat zou ik nooit doen. Ik had hem ook wakker moeten maken zodat we samen konden gaan. Straks dacht hij dat dit allemaal nep was. Het mag niet fout gaan. Niet nu het beter gaat dan ik ooit gehoopt zou kunnen hebben. Ik slikte en hoorde de bel gaan. Misschien kon ik het nog recht draaien. Misschien kon ik nog zorgen dat hij van mij hield zoals ik van hem hield. Snel liep ik de deur uit naar de potions lokaal. Ik wist het rooster al uit mijn hoofd gezien ik wilde weten welke uren ik hem kon zien zonder dat hij bang achter zijn rug keek of hij mij zag. ik liep het lokaal in en knikte naar slakhoorn. Ik mocht hem persoonlijk niet. Hij had altijd van die favorieten die hij ook letterlijk voortrok. Ik verwachtte niet dat ik daar een zou worden. Ik hoorde Patty naast haar kloppen maar tot mijn opluchting nam Zabini naast haar plaats waardoor ik naast Zabini plaats nam dus op het plekje naast Ralf en ik zag Patty grijnzen. Waarschijnlijk dacht ze dat ik hem zou pesten en eigenlijk moest ik dat ook doen. Maar voor deze ene keer deed ik het niet en staarde hem aan terwijl iedereen middels binnen leek te zijn gezien Slakhoorn zijn stem verhief. ‘Oke zijn we er allemaal? Oh jeetje het is nu ook zo verwarrend met alle leerlingen van verschillende tijden door elkaar heen.’ Ik zag hem lachen terwijl hij me alleen deed denken aan een dikke walvis. ‘Ralf.’ Fluisterde ik. ‘Ralf- ik had je niet alleen achtergelaten vanmorgen. Ik meen iedere woord dat ik gister avond gezegd had…’
    ‘Meneer Malfoy.’ Ik keek hem woedend aan wat hem alleen deed lachen.
    ‘We gaan vandaag de levende dood brouwen en trouwens- welkom Harry. Fijn om je weer in goede gezondheid te zien.’ Ik draaide mijn ogen. Altijd weer Harry Potter. De uitverkorene. De jongen wiens neus ik twee dagen geleden vertrapt had gezien hij mijn vader in de cel gegooid had. Ik had veel liever gehad dat hij gebleven was in de trein zodat hij weer in London was. Ik had al genoeg problemen en als zijn nieuwsgierige neus ook nog in mijn zaken ging gooien wat hij ongetwijfeld zou doen..

    James Sirius Potter

    Ik schrok op en keek om me heen. Waar was iedereen. Ik keek naar het bed naast me waar Albus lag die ook leeg was. Ik keek ernaar met een pruillipje. Hij had me gewoon achtergelaten of hij had me niet wakker kunnen krijgen. Misschien was het laatste toch meer het geval. Snel sprong ik mijn bed uit en trok mijn gewaad aan terwijl mijn haar nog in een out-of-bed look was, wat mij totaal niet misstond en dat kon ik zelfs op feiten baseren renden ik met mijn tas- hopend op goed geluk met de juiste boeken naar de potions les wat ik in de gauwigheid zag op het prikbord met onze rooster. Het was maar goed dat ik een goede conditie had anders was dit werkelijk onmogelijk geweest om nog snel een broodje te vissen uit de grote zaal en naar de kerkers te rennen waar toverdranken plaatvond. De deur stond nog open en ik hoorde nog net. ‘.. in goede gezondheid te zien.’ Waardoor ik even stopte vlak voor de deur en met een rood hoofd van het rennen de klas in liep en nonchalant een hap van het broodje nam.
    ‘Wel allemachtig- James Potter.’ Ik lachte terwijl mijn mond vol zat en ik slikte. ‘Niet de James Potter die u kent meneer; in mijn tijd bent u er allang niet meer.’ Ik lachte en liep het lokaal in maar werd tegengehouden door meneer Slakhoorn. ‘Niet eten in de klas meneer Potter.’ Ik keek verontwaardigd.
    ‘Maar meneer u snapt toch wel hoe het is om een hardwerkend student te zijn die krap tijd heeft om al zijn huiswerk te maken en daarnaast soms vergeet uit stress om te eten.’ Ik trok een pruillipje. ‘Alstublieft. Ik verga van de honger en anders kunt u het wel vergeten met lesgeven gezien mijn buik dan teveel lawaai maakt.’ ik grijnsde poeslief en ik zag Slakhoorn gebaren. ‘Vooruit, vooruit. Voor deze ene keer dan.’ Mijn grijns werd breder. Deze man had totaal geen ruggengraat. Iets waar ik makkelijk gebruik van kon maken. Ik wisselde nog een blik uit met Rose die me streng aankeek voordat ik langs haar liep en nog even een blik uitwisselde met Albus voordat ik naast Sophie plaats nam die haar vriendin weg geduwd had zodat ik naast haar kon zitten. Het was dan ook algemeen bekend dat ze me leuk vond. Nouja, wie vond dat niet? Een zelfvoldane grijns gleed over mijn lippen terwijl ik weer een hap van mijn broodje nam. ‘Jíj en leren James. Volgens mij zijn dat de tegenpolen van elkaar.’ Ze lachte schalks. ‘Ik leer braaf iedere avond; Sooph. Ik ben een hele nette jongen hoor.’ Ze gaf me een stoot in mijn zij waardoor ik lachte maar bijna mijn broodje uit mijn hand viel. ‘Pas op voor mijn broodje.’
    Ze trok het broodje uit mijn hand en nam er een hap van. ‘Pech gehad. De engelse zeggen altijd; An eye for an eye dus laten wij maar een boek voor een broodje ruilen.’ Ik trok een pruillipje. ‘Alsjeblieft soophh.’ Ze schudde haar hoofd en ik greep naar het broodje en propte het in zijn geheel in mijn mond. ‘Meneer Potter en mevrouw Martins zouden jullie zo vriendelijk willen zijn om stil te zijn.’ Hij glimlachte liefjes naar ons en ik wist dat hij ergernis in hield. ‘Sorry, Prof.’ Probeerde ik te zeggen terwijl mijn mond vol zat en Sooph met haar hand door mijn haar ging waardoor ik een verontwaardigd geluidje liet horen.
    ‘Afijn we gaan vandaag beginnen aan de Levende Dood.’ Ik zag hem bewegen met zijn toverstok en de ingredientenlijst kwam tevoorschijn waar ik als ik ruimte had in mijn mond bij moest zuchten. Normaal zat ik naast Albus of Rose maar nu naast Sophie. Dat werd dus een één.
    ‘En we beginnen nu.’ Hoorde ik Slakhoorn nog zeggen.

    Oke ga nu maar leekker het toverdrankje brouwen (‘x en ja hoor Harry mag het boek krijgen maar je hoeft niet persé dat hele gevecht met Ron houden hoor.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oeh, dit word dus een lange post :] hermione komt dus naast George en camp word gek, albus gaat nu gek worden en.. mag hij naast Rose neer teleporteren? En Ralf, naja, hij is bang :Y) deels van Draco en deels omdat hij in een klas zit die gehuld is met zwadderaars.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Zet albus maar naast camp die in het hoekje achteraan in de klaslokaal zit.. gezien scorpius hem weer alleen gelaten heeft..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Ik haalde mijn boeken nog niet tevoorschijn omdat ik.. puur geen zin had in potions, maar ik moet blij zijn dat we nu geen Snape hebben daarvoor. Scorpius en Draco kwamen ook de lokaal ingelopen, net als Sirius, Harry, Ron, Hermelien.. ook de stel zwadderaars hobbelden achter hun aan en net kon ik Fred ook binnen zien lopen die voor me kwam staan.
    'Heei.' Zei ik met een glimlachje. Ik wist dat hij zich nu in de steek gelaten voelde; ik moet echt opassen met mijzelf of hij kapt onze fopshop droom weg. (Zullen we zeggen dat ze nu nog geen fopshop hebben aangezien ze nig op school zitten)
    'Oh heei; jij bent druk bezet de laatste tijd, George. Eindelijk een vriendinnetje?'
    'Nou..'
    Ik lachte en schudde mijn hoofd. Nou geen vrindinnetje dan.. beter dan dat zelfs. Maar voordat ik wat kon zeggen kwam Hermelien naast me neer ploffen en Fred keek me geschrokken aan. Dit was een perfecte timing.
    'Harry heeft het te druk met Sirius.' Begon ze en verbaasd keek in haar aan terwijl ze haar boeken vliegensvlug op haar tafel neer gooide, met een paar stukken perkament en een veer.
    'Ron is nu bezet.'
    Ik schudde even met mijn hoofd en sloit mijn ogen.
    'Moet ik maar hier zitten. Sorry; Fred.'
    Ondanks alles kwam er een kleine grijns o mijn gezicht en fred kwam dan naast Hermelien zitten.
    'Zo zo, Hermelien. Je weet dat als je naast mij zit, dat je je nooit goed kunt concentreren? Ik weet dat ik knap en al ben maar je moet ook denken aan je studie he..'
    Ze negeerde me en keek me maar voor even aan voordat haar blik weer door het lokaal raasde.
    'Die Risico moet ik wel nemen. Het is of jij of sitten naast de zwadderaars.'
    Ik lachte even en sloeg speels een arm om haar heen.
    'Wat lief dat jij mij koos in plaats van hun dan maar. Beken dat de echte reden is dat je een oog op mij hebt.. of op Fred maar we lijken spijtig te veel op elkaar.' Zei ik met een grijns en trok me weer terug. Hermelien keek me even aan en een kleine lach sierde rond haar lippen voordat ze haar vingers naar mijn hoofd toe bracht en me een harde tik gaf.
    ‘Wel allemachtig- James Potter.’
    Ik keek om en zag dat James Potter jr. Net binnen was gekomen met een broodje in zijn hand.
    ‘Niet de James Potter die u kent meneer; in mijn tijd bent u er allang niet meer.’
    ‘Niet eten in de klas meneer Potter.’
    ‘Maar meneer u snapt toch wel hoe het is om een hardwerkend student te zijn die krap tijd heeft om al zijn huiswerk te maken en daarnaast soms vergeet uit stress om te eten.’ ‘Alstublieft. Ik verga van de honger en anders kunt u het wel vergeten met lesgeven gezien mijn buik dan teveel lawaai maakt.’
    Ik lachte even en schudde mijn hoofd voordat ik ook maar mijn boeken tevoorschijn haalde.
    ‘Vooruit, vooruit. Voor deze ene keer dan.’ James kwam naast een meisje zitten en begon wat met haar te praten tot Slakhoorn begin met de les.
    ‘Afijn we gaan vandaag beginnen aan de Levende Dood.’
    Hij bewoog met zijn stok en de ingrediënten kwamen op de bord te staan.
    ‘En we beginnen nu.’ Hoorde ik Slakhoorn nog zeggen.
    'Zeg, Hermelien, wil je ook voor mij de nodige ingrediënten halen?' Vroeg ik.
    Ik glimlachte zachtjes en wierp even een blik toe naar Campbell.
    'Heei, Camp. Als je wilt kan..'
    Ik werd omhoog getrokken door Hernelien die me geiriteerd aankeek en voordat ik mijn zin kon afmaken rukte ze me mee naar de kast toe waar de ingrediënten stonden.
    'Ah, Hernelien, als je zo graag mij wilt hebben kunnen we na de les eens de bezemkast van filders opzoeken.' Grapte ik en ze sloeg me met haar boek; had ik verdient.
    'Word eens nuttigs en stop eventjes met al die gekakel; George.' Siste ze maar ondanks dat zag ik wel een blos op haar gezicht; of hed was dat se rood werd van de woede. Ik laxhte en pakte mijn ingrediënten en sleurde die mee naar mijn ketel toe en begon met het brouwen, ook al wist ik dat het nooit zou lukken.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ohgod ik heb nu een tussenuur en hermelien gaat dood >:[! ik haat die bitch. beetje george afpakken argh! ik ben zelfs bereid om iedereen hier voor te negeren om hermelien te vermoorden >:o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zit albie dan maar naast Camp? ('x de twee jaloerse teddybeertjes bij elkaar :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya