• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Moeten ze maar moeite doen voor Scorpius. Zoals ik al zei; ik leef me teveel in in Scorpius en hij voelt zich nu heel erg alleen en wil eigenlijk gewoon dat iemand hem redt die echt om hem geeft. Stiekem heeft hij gewoon iemand nodig die laat zien dat hij echt om hem geeft.


    en jij wilt dat Camp de water in springt en hem zoent -.-'


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Pak jij de spullen sooph?’ voordat ze echter wat kon zeggen stond Albus naast ons en keek tot mijn verbazing Sophie aan. ‘Ik heb vergeten te zeggen dat professor Perkamentus je dringend nodig heeft; Sophie. Hij zegt dat het erg belangrijk is en niet kan wachten tot de einde van de dag. En als je niet gaat heb ik de taak gekregen om je persoonlijk naar hem toe te brengen.’ Ik keek verbaasd naar Albus die op zijn beurt mij aan keek. In plaats van verbazing op Sophies gezicht te zien zag ik deze keer alleen angst. Wat was er in vredesnaam aan de hand. ‘Albus liegt nooit; Sooph. Ik vertrouw Albus nog meer dan mijzelf.’ Ik glimlachte bemoedigend terwijl ze weg liep en alleen achter bleef met Albus waar ik een zucht slaakte. ‘Dankjewel perkamentus.’ Murmelde ik zachtjes. ‘Ik ga nu echt een onvoldoende krijgen. Normaal werk ik met jou of Rose maar jullie zijn allebei bezet en nu kan ik ook niet meer op Sophie rekenen.’ Ik zuchtte lusteloos. ‘We gaan het jaar starten met een één.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik opstond en Albus alleen liet om spullen te pakken.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    Zo erg dat haast alle zwadderaars aan mijn rij gingen zitten. Ik slikte een aantal keren en zag Draco die naast me ging zitten. Even beet ik op mijn lip en keek weg.
    ‘Oke zijn we er allemaal? Oh jeetje het is nu ook zo verwarrend met alle leerlingen van verschillende tijden door elkaar heen.’
    Ik wierp professor Slakhoorn een blik toe en gli.lachte zachtnes.
    ‘Ralf.’ Fluisterde Draco plotseling en even keek ik hem licht geschrokken aan. Maar al gauw kon ik zijn blik niet aan en keek ik weg om met mijn vingers te spelen.
    ‘Ralf- ik had je niet alleen achtergelaten vanmorgen. Ik meen iedere woord dat ik gister avond gezegd had…’
    Langzaam keek ik Draco weer aan en schudde met mijn hoofd.
    '..Draco'
    ‘Meneer Malfoy. We gaan vandaag de levende dood brouwen en trouwens- welkom Harry. Fijn om je weer in goede gezondheid te zien.’
    Ik beet op mijn lip en keek weer weg. Ik luisterde niet wat Slahoorn zei en keek maar toe hoe hij een zwiep aan zijn toverstok gaf waardoor de lijstje met ingrediënten op de bord kwamen. Eigenlijk ben ik niet echt in de stemming om op te staan.
    'Ik- ik geloof me Draco..' murmelde ik onzeker en beet op mijn lip waarna ik me richting de kast toe haaste waar ik de ingrediënten uit haalde en die meer naar mijn tafel sjouwde.
    'Ik moet me verontschuldigingen van mijn domme gedrag: ik- ik ben gewoon nog wat in shok.' Zei ik zachtjes en glinlachte naar mijn keten waarna ik begon met brouwen ook al wist ik dat het niet zou lukken.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    en jij wilt dat Camp de water in springt en hem zoent -.-'


    Nee ik leg gewoon uit wat ik denk. Ik wil Cage niet breken hèhè cage breken:Y)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Nee ik leg gewoon uit wat ik denk. Ik wil Cage niet breken hèhè cage breken:Y)


    ik laat papa draco scorp wel redden. Of je het wil of niet (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    ik laat papa draco scorp wel redden. Of je het wil of niet (cat)


    (cat)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius Malfoy

    Ik kijk naar mijn handen, die ik aan elkaar gebonden heb met een stuk touw. Mijn toverstok heb ik op mijn koffer gelegd, met het briefje waarop ik alles op heb uitgelegd. Ik kijk naar het donkere water en hoe makkelijk ik er gisteren in sprong. Ik weet niet waarom het nu moeilijker is. Ik kan alleen maar denken aan hoe weinig mensen er om mij zullen troosten. Er komen geen tranen, er is enkel stilte om me heen. Mijn benen zijn ook aan elkaar gebonden, met een zware steen eraan. Ik ga voor het water zitten en denk na over alles wat er in mijn leven is gebeurt. Met al mijn wilskracht probeer ik niet aan Campbell te denken, maar het lukt me niet. Het stomme is dat als ik aan hem denk, ik alleen woede voel. Haat jegens hem omdat hij nooit echt om me gaf. Het donkere water is zo ontzettend verleidelijk. Ik weet niet wat er na de dood komt. Misschien word ik wel een geest zodat ik voor altijd mensen achterna kan zitten die nog geloven in ware liefde. Ware liefde, het woord alleen al. Liefde bestaat niet, het is enkel een illusie, maar een verdomd goede. Bijna niemand kijkt erdoorheen en degenen die het wel doen worden voor gek verklaart. Ik ben mijn eigen vijand, ik verpest mijn eigen leven. Er is niemand, maar dan ook echt niemand, die om me geeft. Ik ben alleen en misschien zullen mensen even treuren, maar niemand zal echt permanent gemarkeerd zijn. Zelfs mijn ouders zijn nooit trots op mij geweest. Ik was enkel een zoon die hun wensen niet waar kon maken. Alles lijkt me alleen maar meer pijn te doen en het helpt me om naar het water toe te buigen. Ik begin eindelijk te huilen en mijn ademhaling lijkt te falen. De dood lijkt helemaal niet erg meer. De angst is verdwenen, het enige wat ik voel is verlangen naar wat er dan ook na de dood komt. Mijn voeten raken het water en ik ga steeds dieper het meer in. Uiteindelijk ben ik helemaal onderwater en al snel voel ik niks meer.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Het was echt extreem moeilijk om die post te schrijven (huil)


    Spoiler alert: you will save yourself

    uch ik kom al ik kom al mss komt camp je toch redden. Eerst kijken wat Sphinxx post


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Hermelien, toch?'
    Verbaasd keek ik om en zag Campbell staan. Even glimlachte ik maar werd doorbroken doordat Hermelien me wegduwde om aan de smurrie in de ketel te werken terwijl ze Campbell even aankeek.
    'Ik hoor van iedereen dat je echt een expert in dit vak bent en ikzelf- begreep iets niet in het recept. Kan gebeuren toch- maar moet je de geraspte boomslang huid nou op hoog vuur of laag vuur toevoegen aan het mengsel?’
    'Oh.. nou..'
    'O nee, te laat, ze begint al.'
    Even keek ik naar Hernelien en terug naar Campbell.
    'O nee, Campbell je hebt een grote fout gemaakt om hetaan haar te vragen.'
    'Ik denk niet echt dat je dat nodig hebt.. alles wat je nodig hebt is de Gemalen Slangentanden.. Sodejusboon, Alsem, Fijngehakte Valeriaanwortel, Affodil en de Hersenen van een Luiaard.' Zei ze zonder naar het bord te kijken. Ik rolde even met mijn ogen en keek mijn ketel in waar alles sneeuwit was geworden. Er was ook een grote bel achtige wezen erin die eruit probeerde te klimmen. Ik grinnikte en greep naar mijn stok op de belletje- wezen weer in het witte smurrie te duwen.
    'Oh.. in plaats van iets doods te creëren heb ik hier leven gecreëerd.' Murmelde ik en negeerde hun gesprek.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 19:59 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeten we @goblet niet :'3 of wacht ik moet daar posten he xq


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Vergeten we @goblet niet :'3 of wacht ik moet daar posten he xq


    Ja post dan maak je Linde blij x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Dankjewel perkamentus. Ik ga nu echt een onvoldoende krijgen. Normaal werk ik met jou of Rose maar jullie zijn allebei bezet en nu kan ik ook niet meer op Sophie rekenen.’ murmelde hij. Ik keek hem strak aan en schudde mijn hoofd even.
    ‘We gaan het jaar starten met een één.’ en met dat liet hij mr achter. Ik draaide me om en liep James achterna. Sinds wanneer wilt hij hiog scoren.. sinds wanneer worden we überhaupt nu beoordeeld in deze les? Wilt James liever bij Sophie zijn dan bij mij? Argh.. ik ben echt jaloers.
    'Je krijgt heus geen een..' zei ik en hobbelde maar achter hem aan.
    'Ik bedoel- nu heb je geen partner. Dat is oneerlijk: je kunt bij iemand aansluiten.' Ik gkimlachte zachtjes en voelde me verschrikkelijk stom worden. Eerst heb ik gelogen over perkamentus en ik lieg normaal gesproken bijna nooit; en 'nooit had ik me jaloers gevoeld laat staan verliefd, laat staan die twee gecombineerd voor mijn eigen broer..'
    Whoops; dat zei ik dus hardop. Gelukkig niet hard genorg zodat iemand het kon horen en ondanks dat James wel dicht bij me stond hoopte ik dat hij hrt niet hoorde. Rn ondanks dat voelde ik me bloednerveus worden.
    'Oh- uh- zal ik je helpen; James? Jekunt ook naar Rose gaan.. of naar pap; hij zei toch dat hij ooit deze potion had gebrouwd?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Oh..nou..’ begon ze al en met dat zette ik mijn hand dichter bij haar ketel.
    ‘O nee, te laat, ze begint al. O nee, Campbell je hebt een grote fout gemaakt om het aan haar te vragen.’ Ergens was ik blij dat George me niet van onraad verdachten terwijl Hermelien blijkbaar toch haar wijsheid aan mij probeerde over te geven.
    ‘Ik denk niet echt dat je dat nodig hebt.. allese wat je nodig hebt is de Gemalen Slangentanden.. Sodejusboon, Alsem, Fijngehakte Valeriaanwortel, Affodil en de Hersenen van een Luiaard.’ De glimlach bleef op mijn gezicht geplakt hoewel ik sterk de neiging had om haar in reden te vallen. In mijn tíjd gebruik je wel degelijk geraspte boomslang huid. Haar toverdrank zou nooit zo goed worden als die van mij- maar ik nam het haar niet kwalijk. Zij wist per slot van rekening wat er in de komende 19 jaar veranderd is. Toch bleef er een nare nasmaak hangen. Ik had altijd gelijk en als iemand mij in reden viel zou ik alles er voor doen om te bewijzen dat ik gelijk had. Het liefst gooide ik alles in de ketel zodat haar gezicht op zijn minst verminkt werd maar toch hield ik me in.
    ‘Oh, je hebt gelijk. Wat stom van me.’ Ik bleef haar aanstaren en legde mijn hand aan de rand van haar ketel. ‘Oh.. in plaats van iets doods te creëren heb ik hier leven gecreëerd.’ Ik glimlachte en mijn vingers uit mijn handpalm los waardoor de meelwormen direct in haar ketel vielen. Het zou niet meteen ontploffen waardoor er een enorme stank uitbrak. Dat zou zometeen gebeuren maar ik had geduld. Het doel heiligt de middelen. Ik liep langs George en Hermelien en nam plaats weer aan mijn bureau en begon samen met de vreemde jongen die ook in Zwadderich zag te werken terwijl ik Hermeliens ketel al hard hoorde borrelen en luid sissen wat een grijns op mijn gezicht liet toveren tot.. ‘Kablam..’ met een luide knal schoot de ketel uit elkaar en in plaats van een zwarte smurrie vloog er donkergroene smurrie door het hele lokaal wat meteen een hele nare stank voortbracht en ik net achter het tafeltje mezelf kon verstoppen. ‘Goh, Hermelien, misschien kwam de geraspte boomslang huid toch van pas..’ zei ik poeslief.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter.

    ‘Je krijgt heus geen een. Ik bedoel- nu heb je geen partner. Dat is oneerlijk: je kunt bij iemand aansluiten.’ Ik haalde mijn schouders op terwijl ik nutteloos naar de producten keek. Hoe kon ik ooit voor dit vak over gegaan zijn. Een volslagen gek moest mijn SLIJMBAL examen afgenomen hebben hoewel ik toch moest toegeven dat ik bij een ander had afgekeken. Of misschien had pap me geholpen gezien zelfs Lily hoger presteerde dan ik. Wat kon ik zeggen- ik kon niks met mijn hersens.
    ‘…Nooit had ik me jaloers gevoeld laat staan verliefd, laat staan die twee gecombineerd voor mijn eigen broer.’ Ik draaide me verbaasd om en wilde wat zeggen maar Albus begon; ‘Oh –uh- zal ik je helpen; James? Je kunt ook naar Rose gaan… of naar pap; hij zei toch dat hij ooit deze potion had gebrouwd?’ ik schudde verward mijn hoofd. ‘Wat top dat mijn lieve broertje me er bij wilt hebben.’ Zei ik me een glimlach en sloeg mijn arm om hem heen. ‘Dus wat moet ik als assistent voor jou pakken?’ ik liet voor de grap met een arm mijn spier zien. ‘Iets wat ik wel kan; tillen.’


    Denk maar niet dat dit al afgelopen is... muhahahaa >:)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya