• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Jippy ik hebhocolade mee naar beneden gesmokkeld :)

    Oké sory nu schrijf ik Alb wel. James is zo leuk overigend :') hij laat Albus helemaal smelten ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Jippy ik hebhocolade mee naar beneden gesmokkeld :)

    Oké sory nu schrijf ik Alb wel. James is zo leuk overigend :') hij laat Albus helemaal smelten ^^


    haha ochohc stouterd x') vergeet btw Camp niet :'3 ik ben benieuwd of George hem door heeft en boos op hem gaat worden of niks in de gaten heeft en hermelien gaat helpen met opruimen waar camp ofcourse jaloers op gaat worden of dat George met hermelien gaat flirten waar Camp nogal jaloers om gaat wrden enzo xD


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    En vergeey jij draakje niet ;'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    En vergeey jij draakje niet ;'')


    Ik post draco pas wnnr ik weet wat geroge gaat doen gezien of Camp of Draco Scorp gaat redden xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    Hij schudde zijn hoofd en ik voelde me blozen.
    ‘Wat top dat mijn lieve broertje me er bij wilt hebben.’ zei hij en gooide een arm om me heen. De blos duwde ik weg en glimlachte zachtjes.
    ‘Dus wat moet ik als assistent voor jou pakken?’ imijn mond viel even open toen hij zijn arm tevoorschijn haalde en zijn spieren liet zien.
    ‘Iets wat ik wel kan; tillen.’
    'Aha.. uh- neee.. ik.. kan het wel aan.. tillen.' Murmelde ik en voelde me nog erger blozen waarna ik gauw langs James liep om al de ingrediënten te pakken.
    'Aangezien Camp bezig is met.. oh, oom George is er ook.' Ik liet de ingrediënten op James zijn tafel vallen en keek hem met een glimlach aan.
    'Ik kan je wel helpen om een U te halen.' Zei ik dan en haalde even mijn schouders op.
    'Nou ja; daar zijn brkers voor of niet.. elkaar helpen.' Ik keek naar mijn schoenen en glimlachte zachtjes. Liever zei ik geen "broers" maar we zitten ook in een openbare klaslokaal met veel studenten en hij noemde me net ook "broertje" wat we ook feitelijk zijn.. auh.
    Kablem
    Geschrokken keek ik om toen er een groen dpul het lokaal in vloog samen met een afschuwelijke stank en ik kon net een ketel uit elkaar zien spatten. De ketel van tante Hermelien; heei Hermelien..
    ‘Goh, Hermelien, misschien kwam de geraspte boomslang huid toch van pas..’ hoorde ik Campbell zeggen.




    George Weasley

    Kablem
    Geachrokken zocht ik dekking wat mislukte en struikelde ik om toen Hermelien haar ketel ontplofte en een groen spul de lokaal in vloog, samen met een afschuwelijke stank. Ik werd ook besneurd aangezien ik vlak naast de ketel stond, ook Hermelien dus. Alles was plakkerig en nat en smerig en het begon ook griezelig te branden en.. oh Merlin..
    ‘Goh, Hermelien, misschien kwam de geraspte boomslang huid toch van pas..’ hoorde ik Campbell zeggen.'
    Geschrokken wierp ik Campbell een blik toe en schudde even met mijn hoofd. Heeft hij dit gedaan.
    'Campbell?' Begon ik zachtjes en trok mezelf overeind.
    'O nee!'
    Hermelien was me al voor. Ze veegde met haar hand de spul van haar igen vandaan rn lirp woest naar Campbell toe.
    'Ik probeerde je te helpen: ben je wel goed in je hoofd? Waarom zijn al de zwadderaars zo.. gruwelijk!' Ze draaide zich om naarhaar gebroken ketel en geschrokken hield ik mijn adem in.
    'Oh nee- oh nee- oh nee.. dit kan niet..'
    Ik liep ook naar Campbell toe en haalde al het prul van mijn gezicht af en smeerde het snel iver Campbell heen.
    'Dankjewel Camlbell; dit was heerlijk.' Begon ik en ging even met mijn beiden handen door mijn haren om al de smerige spul eruit te krijgen.
    'Hopelijk weet je dat Hermelien "uitgehuwelijkt" is aan Ron Weasley.. aangezien ze in de toekomdt gaan trouwen? Of deed je dit gewoon omdat je zin had?'
    Ik schudde even mijn hoofd en wees naar Hermelien en perste een grijns tevoorschijn.
    'Het is wel leuk om dat te zien, maar alsnog.'
    Daarna wees ik naar mezelf toen de brandende gevoel erger werd.
    'Wat heb ik je misdaan dat ik dit ook kreeg?!' Riep ik dan uiteindelijk.
    'Ik- ik- het brand..' siste ik zachtjes terwijl ik aan mijn shirt trok om mijn gezicht er mee af te vegen.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeet camp @ govket niet ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    ohoh maar Camp @ goblet wilde George niet wnat hij is depressief en hij wilt niet dat George weet dat hij depressief is :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Daarom is hij er dus ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Daarom is hij er dus ^^


    Ja maar ik wil george niet sad maken :l


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Dan moet camp ook niet sad zijn ): George doet zo hard zijn best maar hij kan camp niet eens gelukkig maken ):


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Dan moet camp ook niet sad zijn ): George doet zo hard zijn best maar hij kan camp niet eens gelukkig maken ):


    misschien is Camp ook wel bi-polair :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    misschien is Camp ook wel bi-polair :'3


    Aaaah... ik voel me zo dom om niet te weten wat dat is

    Schrijven jij :']


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell?’ hoorde ik George vragen en ik keek hem zo onschuldig mogelijk aan voordat ik Hermelien ‘O nee!’ hoorde zeggen en ik kon het niet laten om geamuseerd naar haar te kijken terwijl ze woedend op me af kwam. ‘Ik probeerde je te helpen: ben je wel goed in je hoofd? Waarom zijn al de zwadderaars zo.. gruwelijk! Oh nee- oh nee- oh nee.. dit kan niet.’ Voor ik er erg in had werd er smurrie op me gesmeerd afkomstig van George. ‘Dankjewel Campbell; dit was heerlijk. Hopelijk weet je dat Hermelien ‘’Uitgehuwelijkt’’ is aan Ron Weasley.. aangezien ze in de toekomst gaan trouwen? Of deed je dit gewoon omdat je zin had?’ hij keek naar Hermelien en ik keek lichtelijk gefrustreerd naar onder. ‘Het is wel leuk om dat te zien, maar als nog. Wat heb ik je misdaan dat ik dit ook kreeg?! Ik- ik- het brand..’ hoorde ik hem sissen en tot mijn ergernis vielen mijn ogen direct op zijn buik die zichtbaar werd doordat hij met zijn shirt zijn gezicht afveegde wat een lading kriebels in mijn buik opleverde en even hard op mijn lip beet om hem niet te bespringen terwijl mijn adem alleen al jachtig heen en weer ging door een stukje blote huid wat normaal onder zijn kledij verstopt was.
    ‘’Als je zo graag mij wilt hebben kunnen we na de les eens de bezemkast van Vilders opzoeken.'’ Citeerde ik hem en keek hem voor het eerst weer in zijn ogen aan sinds het incident. ‘ik was lekker makkelijk of niet.’ Fluisterde ik kil voor ik weg liep gezien mijn hart en maag allebei samengeknepen leek te worden terwijl ze langzaam uit hun oorspronkelijke staat getrokken leken te worden. Ik stopte bij Hermelien en pakte haar kin vast met mijn vingertoppen.
    ‘Denk maar niet dat je slimmer dan míj bent.’ Ik snoof en trok een mondhoek omhoog. ‘Zie maar te bewijzen dat ik dit was, prinses.’ Met die woorden liep ik het klaslokaal uit hoewel de woorden die ik naar George zei nog door mijn hoofd spookte. Hij had gelijk. Ik was makkelijk. Hij hoefde niks te doen. Ik had alles gedaan; ik had hem mee naar de bezemkast van Vilder getrokken en mijzelf helemaal aan hem gegeven zonder dat hij daar zijn best voor hoefde te doen. Ik keek lusteloos uit het raam. Ik was een schande en ik had de neiging om uren onder de douche te staan om George te vergeten. Net zoals de kant die hij de hele tijd omhoog wakkerde als hij in mijn buurt was. Ik keek uit het raam waar Scorpius over het terrein liep richting het meer. Wat deed hij daar in vredesnaam. Waar was de enige persoon die ik op dit moment bij me wilde hebben gezien Scorpius de enige was waar ik zeker van wist dat hij me nooit alleen zou laten. Hij was veels te gehecht aan mij en hij durfde me dan ook nooit tegen te spreken. Ik zag hem het meer in lopen waardoor ik meteen ‘verdomme.’ Murmelde en de trap omlaag renden het kasteel uit waar ik nog net zijn hoofd onder zag gaan en met een volle vaart het water in dook achter Scorpius aan en het was maar goed dat ik zo sportief was hoewel ik niet zwerkbalde en trok Scorpius het water uit op het kant. ‘Scorpius.’ Murmelde ik voordat ik mijn armen om hem heen legde en mijn hoofd tegen zijn borstkas. Iets wat ik nog nooit gedaan had bij iemand behalve bij George. ‘Scorpius. Deze tijd is niks voor ons. We gaan er alleen maar op achteruit.’ Murmelde ik zachtjes terwijl ik zijn natte haren wegwreef uit zijn gezicht en me weer tegen hem aandrukte.


    Zo meteen maar ff scorp gered zoals Linde wilde (cat) 'x)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik haat het dat Campbell zo snel aan de negatieve dingen gaat denken (cat) ik bedoel; George maakt gewoon een plagerige grap want iedereen weet nu dat George en Ron gaan trouwen (cat) ik haat het


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik haat het dat Campbell zo snel aan de negatieve dingen gaat denken (cat) ik bedoel; George maakt gewoon een plagerige grap want iedereen weet nu dat George en Ron gaan trouwen (cat) ik haat het


    tja het was ook niet bepaald tactisch. Vooral niet gezien Camp en George daar een nacht hebben doorgebracht x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya