• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 22:44 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik geef je de volledige toestemming om te beslissen waar George is, zit, staat, vliegt of wat dan ook doet. Als je wilt mag je hem zelfs laten slaapwandelen; wij (George en ik) weten het toch niet. (Insert handtekening)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    auch oke x')


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Overigens, als je wilt kun je mrt Campbell ook George en Draco te storen bij @goblet. En nee, ik postte dit niet bij de topic van @goblet zelf omdat ik te lui ben om naar die lagina te gaan :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Overigens, als je wilt kun je mrt Campbell ook George en Draco te storen bij @goblet. En nee, ik postte dit niet bij de topic van @goblet zelf omdat ik te lui ben om naar die lagina te gaan :Y)


    Geen idee wat ik Camp bij George en Draco moet laten doen...


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Hmm, want ik had ook geen idee voor George :p dan maar wachten tot er iets bijzonders gebeurd.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Zachtjes nestelde ik mijn hoofd dieper op het warme borstkas van de persoon waar ik strak langs lag terwijl er een constante brandend gevoel door mijn buik raasde die tegen Georges zij lag. Ik greep met mijn hand stevig een stuk shirt van George beet terwijl ik met mijn ogen dicht daar een soort prop van maakte en naar de ritme van zijn hart luisterde.
    Ik wist dat we beide gewoon naar onze leerlingenkamer gekund zouden hebben maar tot mijn schaamte moest ik toegeven dat ik het liefst geen meter meer van George vandaan zette. Ik wilde niet dat hij mij alleen zou laten. Ik wil niet weer hetzelfde voelen als toen en toch wilde ik me niet voelen zoals nu. Ik wist zeker dat vroeg of laat George me achter zou laten. Ondanks al zijn beloftes en dat maakt me fragiel.
    Ondanks dat ik liever uren nog zo bij George wilde liggen wat enorm verassend was gezien ik dit normaal enorme tijdverspilling vond hief ik mijn hoofd op en zag ik dat ik een natte plek op Georges shirt veroorzaakt had als teken dat ik geslapen had. Voor het eerst sinds tijden had ik geslapen als je het gedeelte van mijn medicatie toeval niet mee telt. Normaal was ik mega moe als ik weer sinds tijden geslapen had maar ik kon nu alleen maar mijn hart sneller voelen gaan bij het aanblik van George. Ik drukte mijn gezicht tegen zijn borstkas aan terwijl ik het propje los liet met mijn hand en zachtjes onder zijn shirt gleden en zijn blote huid voelde. ‘Ik h-hou van jou.’ Murmelde ik zachtjes tegen zijn borstkas aan terwijl mijn hart een rare sprong maakte bij mijn impulsieve woorden.

    Dit is echt een mijlpaal voor Camp hoor’; tegen george zeggen dat hij van hem houd terwijl George slaapt. x’)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Waar zijn ze eigenlijk :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    in een bezemkast dus lekker knus ^^


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Sirius Black

    Ik word wakker in de slaapzaal en kleed me snel om. Ik kan toch niet meer slapen. Ik ben gewend om met heel weinig jongens op een slaapzaal te slapen en nu zijn het er wel meer, dus kon ik niet slapen. Ik loop naar de leerlingenkamer en zie Harry voor het vuur zitten. Ik ga naast hem zitten.
    'Kon je niet slapen?' Hij kijkt op en kijkt daarna weer naar de vlammen.
    'Het is Voldemort. Ik krijg soms visioenen van wat hij aan het doen is.' Hij kijkt mij weer aan en glimlacht. 'Een jonge Sirius die bezorgd is. Dat komt me niet al te bekend voor.' Ik grijns.
    'Tja, als peetvader moet je toch verantwoording op je nemen. Wil je gaan eten?'Hij knikt en in stilte lopen we naar de Grote Zaal. Er staat al ontbijt dus begin ik te eten in stilte.
    'Wat voor visioen had je?' vraag ik. Harry lijkt het niet te willen beantwoorden en eet door, waardoor ik zelf ook niks meer zeg.

    Kort maar ik had geen inspiratie.


    Spoiler alert: you will save yourself

    @ linde ga gewoon naar Slakhoorn ('x je moet altijd weer eten met je personages :p' Gaat scorpi zo naast Camp zitten @ les?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    'Hou.. George..'
    'Ik hou..'
    'George.. ik..'
    'Hou.. hou.. George..'
    Ik scheurde mijn ogen open toen ik bang begon te worden door de velen stemmetjes, ook door een zware gevoel op mijn borstkast en hees mezelf wat overeind voordat er een hand onder mijn shirt door gleed. Ik knipperde even een aantal keten met mijn ogen en glimlachte zachtjed toen ik de gezicht op mijn borstkast en hand ondet mijn shirt herkende als die van Campbell.
    'Heei; Campbell.' Murmelde ik wat slaperig en zocht met mijn hand naar zijn wang waar ik het langs zette.
    'Goedemorgen..' murmelde ik dan en duwde hem wat meer naar mijn richting toe om, zonder mijn eigen hoofd te bewegen, een kus op zijn lippen te plaatsen om dan zelf overeind te komen staan.
    'Argh,' siste ik even toen mijn knie ergens aan botste en ik bijna weer omviel waarna mijn hand in een puntige iets bleef haken. Verward keek ik rond en nu pas merkte ik sat we in een bezemkast sliepen. Oh Merlin; wanneer zijn we hier gekomen?
    '..oh.. lekker knus hier; vind je niet Camp..' zei ik dan zachtjes en mijn glimlach werd wat breder.
    'Wanneer.. hoe zijn we hier gekomen as ik het mag vragen?' Zei ik op een toon wat te vergelijken was met een persoon die net thuis kwam na drieduizend grote bekers met boterbier te hebben gedronken. Of ponpoemensap.


    Haha sorry maar Georgie is nog wat slaperig :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    haha george is ofcourse langer en wat breder dan Camp x'D dus voor hem is het hokje wat te klein :p en wie weet te laagx'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Campbell Saunders

    ‘Heei; Campbell.’ Ik schrok van zijn stem en de bewegingen die ik onder mijn hoofd voelde. Even wilde ik doen alsof ik nog sliep gezien ik bang was dat hij gehoord had wat mijn lippen zojuist verlaten had maar in plaat daarvan murmelde hij; ‘Goedemorgen’ en duwde me meer zijn richting op terwijl ik geen enkele poging deed om mijzelf te verzetten en als een pop naar zijn lippen gebracht werd die aangenaam die van mij beroerde voordat hij moeizaam overeind probeerde te komen wat meteen een harde bonk opleverden en een ‘argh.’ Ik kroop wat meer tegen de muur zo klein mogelijk terwijl ik omhoog staarde naar George. ‘..oh.. lekker knus hier; vind je niet Camp.. Wanneer.. hoe zijn we hier gekomen als ik het mag vragen?’ ik glimlachte voor voorzichtig die algauw verdween en ietwat nerveus met mijn handen speelde. ‘Ik- Je wilde bij mij blijven en ik was zo gul om daar mee in te stemmen.’ Ik voelde een blos vanuit mijn nek opkomen. Het was omgekeerd maar ik durfde niet toe te geven dat ik hem niet kon missen. Niet nu ik hem heb en gezien hij niks meer van gister avond wist zou hij het ook niet te weten komen dat ik hem haast gesmeekt heb om bij mij te blijven en hem maar de eerste de beste kamer ingelokt had wat blijkbaar een bezemkast was. Ik stond voorzichtig op en legde mijn armen rond hem heen en drukte mijzelf dichter tegen hem aan.
    ‘Maakt het werkelijk uit- ik moet je nu de hele dag mi-mis..’ ik beet op mijn tong en drukte mijn hoofd dichter tegen zijn borstkas aan gezien ik bijna had toegegeven dat ik hem ging missen. ‘Ik bedoel- ik kan je de hele dag niet zien.. of wel niet zien maar, ik kan niet bij je zijn in de lessen- ook al volgen we dezelfde.’


    stiekem is Camp een lieve kleine knuffelbeer onder zijn zelfverzekerde en brute harnas ('x

    [ bericht aangepast op 16 sep 2014 - 21:58 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Een knuffelbeer met een harnas :Y)

    Ohgod Camp is zo leuk :]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Een knuffelbeer met een harnas :Y)

    Ohgod Camp is zo leuk :]


    En eerst vond je hem maar niks (cat)


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya