• Euhm, hi! 'Is it hi or hey?' xD

    Euhm ja, ik ben dus een paar dagen terug begonnen met muziek te coveren, en heb al een paar goede reacties. Maar ik wil wel weten wat jullie ervan vinden. Dus ik ga gewoon in dit topic mn covers zetten. Reacties zijn welkom, opbouwende kritiek ook. Maar kraak het niet af alsjeblieft. Ik zing vooral omdat ik het leuk vind :P






    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Als ik het niet wilde zingen had ik het niet gedaan, haha. Ik had er wel plezier in hoor. Maar ik zal het inderdaad even terug luisteren, lettend op jullie tips.
    Bedankt!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Klinkt wel goed^^ Vind die met jouw en je vriendin goed klinken (:

    Om eerlijk te zijn vind ik het een beetje monotoon klinken. Ook is je Engels uitspraak niet helemaal geweldig en de muziek staat inderdaad wat zacht, maar je doet het alsnog beter dan ik. :'D Blijven oefenen!

    Ben 't hier wel een beetje mee eens...


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Bedankt ;)
    En ja, dat ga ik dus meenemen in mn volgende cover


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    CrushOnLuke schreef:
    Bedankt ;)
    En ja, dat ga ik dus meenemen in mn volgende cover


    Okiii, blijf je wel nieuwe covers hierop zetten?


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Ja, zeker wel! Ik vind het leuk om te doen, en wil wel beter worden!


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    CrushOnLuke schreef:
    Ja, zeker wel! Ik vind het leuk om te doen, en wil wel beter worden!


    Haha, okiii (:
    Mooizo, zeker doorgaan meid (:


    Asante sana, squash banana, we we nuga, mi mi apana.

    Nieuwe cover:


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Blink!! ^^
    Ik kan niet zeggen dat ik het heel plezierig vind om naar te luisteren, maar ik vind het wel ontzettend gedurfd dat je het hier gewoon plaatst.^^
    Je klinkt een beetje nasaal, alsof je verkouden bent, maar misschien komt dat door de geluidskwaliteit, dunno. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ja, mijn laptop is niet de beste om mee op te nemen merk ik. Ik moet nog even kijken hoe ik dat ga doen. Misschien doet mijn mobiel het beter, dunno


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep



    Weer een nieuwe. Dit kser met mn mobiel gemaakt, dus maar de laptop gefilmd... xD. Maar de geluidskwaliteit is nu wel beter.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 12:07 ]


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Goed, bij voor baad, niet dat ik de beste ben hoor. Ik zit zelf op zangles en ik weet dat er aan mijn techniek ook een heleboel dingen mis zijn waar ik nog verbetering in kan vinden.. toch wil ik je wat tips geven. Ik luisterde je covers en hoorde meteen dat je een beetje nassaal klinkt.. dat is een heel vervelend iets waar ik zelf ook heel erg veel op moeten oefenen om dat kwijt te raken. Ik heb hier een stukje voor je van internet afgehaald over hoe je dit het beste kunt oefenen en achterhalen en dergelijke:

    Waarom klink in nassaal en wat kan ik hier aandoen?

    Als je 'verstopt' klinkt is het belangrijk om te kijken of je wel goed door je neus kunt ademen of dat wat meer kunt oefenen. Grappig genoeg verbetert dat dan vaak vanzelf, door het te dóen. Dat kost in het begin meer moeite dan door je mond ademen, omdat de weg door de neus langer is. Ook moet je er voor zorgen dat je neus open is; sommige mensen zijn licht allergisch bijvoorbeeld, waardoor het neusslijmvlies steeds iets opgezwollen is. Dan kán je niet goed door je neus ademen en klink je nasaal. Zingen met open neusvleugels kan hierbij helpen.

    Als je neus heel goed lucht doorlaat, maar je toch nasaal klinkt heeft dat te maken met wat je spieren van het verhemelte doen. Zeg een aantal keer p p p p p: ontsnapt er lucht door je neus? Dan sluit het verhemelte net niet goed genoeg af. Er zijn oefeningen voor om dit te trainen en zo je gehemelte wél goed af te laten sluiten, ik zou zeggen, doe een research.

    [ bericht aangepast op 4 okt 2014 - 20:07 ]


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Newt_Runner schreef:
    Nieuwe cover:



    Ik ben echt niet de beste zangeres hoor, don't kill me. :p

    Maar ik vind je Engels persoonlijk niet heel erg fijn om naar te luisteren. Het heeft iets wat mij gewoon niet zo aantrekt, mijn mening.

    Maar wel gedurfd!


    wat was dit ookalweer


    Ik heb Teenage Dirtbag opnieuw gedaan. Weer met m'n mobiel. Beter geluid. Ik moet even kijken of er ergens een goede camera is ofzo. Of echt opname stuff. Maar dat denk ik niet.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Ik vind het saai klinken en ik vind het eigenlijk helemaal niet mooi.


    Pretty is just a pretty word.

    Okey, dat kan. Maar aan jou reactie heb ik nu niets. Er zitten geen tips bij, niets. Het is alleen maar demotiverend. Sorry, maar dit is nou net echt leuk om te lezen....
    Natuurlijk is het jou mening en respecteer ik dat echt wel. Maar begrijp mij dan ook alsjeblieft.


    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep