• Euhm, hi! 'Is it hi or hey?' xD

    Euhm ja, ik ben dus een paar dagen terug begonnen met muziek te coveren, en heb al een paar goede reacties. Maar ik wil wel weten wat jullie ervan vinden. Dus ik ga gewoon in dit topic mn covers zetten. Reacties zijn welkom, opbouwende kritiek ook. Maar kraak het niet af alsjeblieft. Ik zing vooral omdat ik het leuk vind :P






    You got teeth like a wolf, but you cry like a sheep

    Newt_Runner schreef:
    Okey, dat kan. Maar aan jou reactie heb ik nu niets. Er zitten geen tips bij, niets. Het is alleen maar demotiverend. Sorry, maar dit is nou net echt leuk om te lezen....
    Natuurlijk is het jou mening en respecteer ik dat echt wel. Maar begrijp mij dan ook alsjeblieft.

    Nou ja, ik denk gewoon niet dat het veel beter zal worden. Demotiverend of niet, zo komt het op mij over. :W


    Pretty is just a pretty word.

    Mulleroni schreef:
    Ik vind het saai klinken en ik vind het eigenlijk helemaal niet mooi.


    Ik denk dat je -je niet voor de volle 100% geeft en het maar 'klein' houd. Zo komt het op mij over.


    wat was dit ookalweer

    Het is niet vals, maar het klinkt ook niet echt goed om eerlijk te zijn. Ik zou er in elk geval niet voor me lol naar luisteren.
    Verder zijn de meeste tips denk ik al gegeven, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik bij de tweede teenage dirtbag cover, weinig verschil hoor. ook met de muziek.
    Misschien is het handig om de muziek en je zang, los te doen. Dus zingen met zelf muziek in, zodat je dat niet op de achtergrond hoort en de goede muziek later bijvoegen en dan op hetzelfde volume zetten. Want nu overstemd je stem heel erg de muziek en dat is niet erg fijn om naar te luisteren.
    Verder weet ik het ook niet, want ik weet van mezelf dat ik niet kan zingen.

    [ bericht aangepast op 8 okt 2014 - 22:29 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Je houdt het te zacht. Harder zingen.

    Mulleroni schreef:
    (...)
    Nou ja, ik denk gewoon niet dat het veel beter zal worden. Demotiverend of niet, zo komt het op mij over. :W


    Iedereen kan met behulp van de juiste techniek toch echt (redelijk) mooi leren zingen.


    Maybe she loved mysteries so much that she became one.

    Mua, je zingt een beetje te eentonig waardoor het leuke ervan af is. I am sorry D:


    -

    Aum schreef:
    (...)

    Iedereen kan met behulp van de juiste techniek toch echt (redelijk) mooi leren zingen.

    Lol - dan heb je mijn broer nog niet gehoord. x)


    Pretty is just a pretty word.