• Deze topic gaat over vrouwen onderwerpen van make up tot liefde enzovoort alles mag in het gesprek voor komen maar wel voor vrouwen

    Mod edit: natuurlijk mogen mannen ook reageren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2014 - 21:48 ]


    tiptoe through the tulips...

    Grappig, ik zit nu net in een hoorcollege Gender dus ik begin hier nogal allergisch voor te worden, nog meer dan ik al was. :')
    Tell me, waarom mogen mannen niet over make up en shoppen en whatever you count as vrouwelijke onderwerpen praten? En waarom moeten vrouwen per se over die onderwerpen praten?


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ik voel me gediscrimineerd #nietcool


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Novosel schreef:
    Ik zet dit even in mijn topics, ik zie dit nog een popcorntopic worden. :Y)


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    Als dit maar niet zo'n SJW/feminazi-topic wordt. :W


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik ga dit topic volgen ;3


    26 - 02 - '16

    Lol mijn topics ben benieuwd wat gaat worden.. xD


    You can't touch music but music touch you

    Hield vandag een jongen een deur voor me open. Wtf denk ie da ik da zlef niet kan ofz.


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Deilia schreef:
    Hield vandag een jongen een deur voor me open. Wtf denk ie da ik da zlef niet kan ofz.
    Dat komt gewoon omdat wij netjes zijn opgevoed, doh


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Novosel schreef:
    Ik zet dit even in mijn topics, ik zie dit nog een popcorntopic worden. :Y)


    “One time, Morrissey was being a little bitch, so I put toothpaste in his oreos. He cried. -Johnny Ma

    Zedd schreef:
    Ik voel me gediscrimineerd #nietcool


    Ik hoopte al op een reactie van je. :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kageyama schreef:
    Grappig, ik zit nu net in een hoorcollege Gender dus ik begin hier nogal allergisch voor te worden, nog meer dan ik al was. :')
    Tell me, waarom mogen mannen niet over make up en shoppen en whatever you count as vrouwelijke onderwerpen praten? En waarom moeten vrouwen per se over die onderwerpen praten?

    Ik zou zo graag eens met 'n man over menstruatie klessebessen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Kageyama schreef:
    Grappig, ik zit nu net in een hoorcollege Gender dus ik begin hier nogal allergisch voor te worden, nog meer dan ik al was. :')
    Tell me, waarom mogen mannen niet over make up en shoppen en whatever you count as vrouwelijke onderwerpen praten? En waarom moeten vrouwen per se over die onderwerpen praten?


    Oeh, colleges over gender? Dat lijkt me echt ontzettend interessant. ^^ Mits wat daar wordt verteld een beetje klopt en op een respectvolle manier wordt besproken, tenminste, anders zou het vooral erg vervelend zijn daar te zitten.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Kageyama schreef:
    Grappig, ik zit nu net in een hoorcollege Gender dus ik begin hier nogal allergisch voor te worden, nog meer dan ik al was. :')
    Tell me, waarom mogen mannen niet over make up en shoppen en whatever you count as vrouwelijke onderwerpen praten? En waarom moeten vrouwen per se over die onderwerpen praten?



    Ik zei ook enzovoort en over jongens praten is niet echt iets voor mannen dat bedoel ik


    tiptoe through the tulips...

    RichardBaksma schreef:
    (...)


    Ik zei ook enzovoort en over jongens praten is niet echt iets voor mannen dat bedoel ik


    Wel als je homo bent.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    RichardBaksma schreef:
    (...)


    Ik zei ook enzovoort en over jongens praten is niet echt iets voor mannen dat bedoel ik


    Hoezo niet? :')
    Waarom zou je een jongen moeten zijn om het verhaal van een meisje aan te horen? xD


    Every villain is a hero in his own mind.