• Deze topic gaat over vrouwen onderwerpen van make up tot liefde enzovoort alles mag in het gesprek voor komen maar wel voor vrouwen

    Mod edit: natuurlijk mogen mannen ook reageren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2014 - 21:48 ]


    tiptoe through the tulips...

    Het is meer een man/vrouwrechten discussietopic dan een ''vrouwentopic'' :P


    Not all those who wander are lost.

    Einmana schreef:
    It's not called gay, it's called FA-BU-LOUS *regenboog*



    Because I love him, do I need another reason?

    RichardBaksma schreef:
    (...)


    Ik zei ook enzovoort en over jongens praten is niet echt iets voor mannen dat bedoel ik
    Pardon? Omdat ik een man ben mag ik niks zeggen over andere jongens? In welk tijdperk leef jij? :'D

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Een heterojongen die zegt van andere jongens dat ze mooi zijn, moet ik nog tegenkomen.
    You just found one. Oh, en blijkbaar ben jij een jongen. Ik zie niet in waarom dit zo raar zou moeten zijn :'D

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 21:00 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Pacifique schreef:


    Spoiler alert: you will save yourself

    Dauth schreef:
    (...)You just found one. Oh, en blijkbaar ben jij een jongen. Ik zie niet in waarom dit zo raar zou moeten zijn :'D

    Ik zeg niet dat het raar is, maar ik heb nog nooit een hetero jongen horen aankomen met dat hij een man/jongen knap vindt. Al woon ik dan wel in het marginaal gedeelte van België. Nu ik studeer in Antwerpen kan daar nog verandering in komen, maar tot dan... Nog nooit een jongen zoiets horen toegeven tenzij hij homo of bi is. (Voor het geval er zo allemaal mensen gaan klagen. Het is niet omdat ik zeg dat ik het nog nooit gezien/gehoord heb, dat ik vind dat een jongen zoiets niet hoort te doen.)


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Ik zeg niet dat het raar is, maar ik heb nog nooit een hetero jongen horen aankomen met dat hij een man/jongen knap vindt. Al woon ik dan wel in het marginaal gedeelte van België. Nu ik studeer in Antwerpen kan daar nog verandering in komen, maar tot dan... Nog nooit een jongen zoiets horen toegeven tenzij hij homo of bi is. (Voor het geval er zo allemaal mensen gaan klagen. Het is niet omdat ik zeg dat ik het nog nooit gezien/gehoord heb, dat ik vind dat een jongen zoiets niet hoort te doen.)
    Ach, mijn seksualiteit is een twijfel geval, dus geen idee of mijn mening telt :'D
    Maar als ik vind dat iemand er goed uit ziet zal ik dat ook gewoon toegeven. Het boeit me echt geen reet wat anderen daarvan vinden of denken (wat het alleen maar makkelijker maakt om je mening te geven I guess).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dysphoria schreef:
    dat ik vind dat een jongen zoiets niet hoort te doen.

    En als hetero vrouwen dat over andere vrouwen zeggen vind je het oké?
    Just curious

    CupidWithAGun schreef:
    (...)
    En als hetero vrouwen dat over andere vrouwen zeggen vind je het oké?
    Just curious

    Je haalt dat stuk helemaal uit zijn context. Lees eens opnieuw.


    Take me to wonderland

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Je haalt dat stuk helemaal uit zijn context. Lees eens opnieuw.

    Nou, van de rest snapte ik niet zoveel. Maar nu ik het nog 5x gelezen heb denk ik dat er achter de "Voor het geval er zo allemaal mensen gaan klagen" een ';' moet.
    Ik dacht dat het voor de zin ervoor bedoelt werd.

    Ik wou het los van de rest weten. but nvm.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2014 - 22:42 ]

    CupidWithAGun schreef:
    (...)
    Nou, van de rest snapte ik niet zoveel. Maar nu ik het nog 5x gelezen heb denk ik dat er achter de "Voor het geval er zo allemaal mensen gaan klagen" een ';' moet.
    Ik dacht dat het voor de zin ervoor bedoelt werd.

    Ik wou het los van de rest weten. but nvm.

    Ik ben een ramp met komma's. Het kwam er dus op neer dat ik gewoon bedoelde dat ik er niks raar aan vind, ook al zeg ik dat ik een jongen zoiets nog nooit horen zeggen heb.


    Take me to wonderland

    Waarom laten we iedereen niet gewoon zelf beslissen of ze een man of vrouw mooi/knap willen noemen?


    Not all those who wander are lost.

    Ik bepaal zelf wel wat ik niet of wel zeg, wat denk je daar van? HA!


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    waarom vergeet iedereen dat mensen bi kunnen zijn? #StopErasingMySexuality2K14


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.