• Deze topic gaat over vrouwen onderwerpen van make up tot liefde enzovoort alles mag in het gesprek voor komen maar wel voor vrouwen

    Mod edit: natuurlijk mogen mannen ook reageren.

    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast door een moderator op 16 sep 2014 - 21:48 ]


    tiptoe through the tulips...

    Zedd schreef:
    Ik voel me gediscrimineerd #nietcool


    Haha, volgens mij word dit daarom juist een mannen-topic, gewoon omdat zij zich buitengesloten voelen en expres gaan reageren :')

    Frodo schreef:
    (...)

    Wel als je homo bent.


    Dat dus.
    Maar hetero jongens kunnen ook best meepraten hoor. Ik praat ook met vrienden over de meisjes die zij leuk vinden. :')


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ik vind het nogal belachelijk eerlijk gezegd,
    bovendien zijn er al tientallen mannentopics geopend en werd daar door meisjes gereageerd dat het dom is onderscheid te maken en die shit.

    Dus waarom mag een vrouwentopic wel en een mannentopic niet?


    Queer zijn is gewoon alles

    Deilia schreef:
    Hield vandag een jongen een deur voor me open. Wtf denk ie da ik da zlef niet kan ofz.

    Hij had de deur voor een andere jongen misschien ook opengehouden? Ik hou zelf zoveel deuren open voor mensen die achter me lopen, dat is gewoon netjes en vriendelijk.


    None but ourselves can free our minds.

    sc4rsandst0ries schreef:
    (...)
    Hij had de deur voor een andere jongen misschien ook opengehouden? Ik hou zelf zoveel deuren open voor mensen die achter me lopen, dat is gewoon netjes en vriendelijk.


    Ik ook, ik vind het op zich ook wel fijn als iemand de deur voor me open houdt en plaats van dicht laat vallen met mij ertussen.
    Ik loop er namelijk abnormaal vaak tegenaan of trek als ik moet duwen en andersom (:


    Not all those who wander are lost.

    Debbaut schreef:
    Ik vind het nogal belachelijk eerlijk gezegd,
    bovendien zijn er al tientallen mannentopics geopend en werd daar door meisjes gereageerd dat het dom is onderscheid te maken en die shit.

    Dus waarom mag een vrouwentopic wel en een mannentopic niet?

    Omdat de maker van het topic volgens mij een troll is. (bloos)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    (...)
    Omdat de maker van het topic volgens mij een troll is. (bloos)


    Gremlin123 als ik het goed uit mijn hoofd weet. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Peredhel schreef:
    (...)

    Dat dus.
    Maar hetero jongens kunnen ook best meepraten hoor. Ik praat ook met vrienden over de meisjes die zij leuk vinden. :')

    Ik ook hoor.. xD
    en meisje kan makkelijk over ander meisje van die ziet er leuk uit of heey die is wel knap of mooi hoef je niet gelijk lesbish voor te zijn of bi what ever..^_^
    dus vind ik wel dat jongens makkelijk in deze topic mee kunnen praten daar hoeft ie egt niet persee homo voor te zijn ;)


    You can't touch music but music touch you

    Escapism schreef:
    (...)

    Gremlin123 als ik het goed uit mijn hoofd weet. :Y)

    Jup! Nog altijd ongeveer hetzelfde profiel, alleen dan met nog ietsje meer onzin op. :Y)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novosel schreef:
    (...)
    Jup! Nog altijd ongeveer hetzelfde profiel, alleen dan met nog ietsje meer onzin op. :Y)


    Ghehe jup. :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)
    Ik ook hoor.. xD
    en meisje kan makkelijk over ander meisje van die ziet er leuk uit of heey die is wel knap of mooi hoef je niet gelijk lesbish voor te zijn of bi what ever..^_^
    dus vind ik wel dat jongens makkelijk in deze topic mee kunnen praten daar hoeft ie egt niet persee homo voor te zijn ;)

    Een heterojongen die zegt van andere jongens dat ze mooi zijn, moet ik nog tegenkomen.


    Take me to wonderland

    It's not called gay, it's called FA-BU-LOUS *regenboog*


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Een heterojongen die zegt van andere jongens dat ze mooi zijn, moet ik nog tegenkomen.


    Ik ken er drie! En ze hebben alle drie een vriendin. En die vinden Zac Efron super knap. Ik vind het zelf eigenlijk wel meevallen xd


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Dysphoria schreef:
    (...)
    Een heterojongen die zegt van andere jongens dat ze mooi zijn, moet ik nog tegenkomen.

    I did!
    Da's ook zo fucking lame. Als meisje kan je wel gewoon zeggen dat een andere vrouw mooi is, maar onder mannen gebeurt dat bijna nooit, omdat dat gay is.
    Thefuck. Da's een deel machocultuur da'k niet begrijp. Maar het zal wel zijn omdat ik een vrouw ben :D.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    (...)
    I did!
    Da's ook zo fucking lame. Als meisje kan je wel gewoon zeggen dat een andere vrouw mooi is, maar onder mannen gebeurt dat bijna nooit, omdat dat gay is.
    Thefuck. Da's een deel machocultuur da'k niet begrijp. Maar het zal wel zijn omdat ik een vrouw ben :D.


    #nohomo is het meest lame excuus dat er bestaat op deze planeet.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.