• Als ik een serie kijk, die heel erg aansluit aan mijn leven, of die ik gewoon zó mooi vind. Verdiep ik me er helemaal in. Zodra ik de serie kijk heb ik het gevoel alsof ik er echt in leef, alsof het echt mijn leven is. Ik kijk nu een serie die per aflevering twee uur duurt, en die twee uur is gewoon alsof ik even weg ben van mijn eigen leven en gewoon die serie leef. De serie is voor mijn gevoel zo perfect. Het is romantisch en met vooral heel veel drama. Daar hou ik echt van. Ik moet dan ook echt héél snel huilen. Ik weet 100 procent zeker dat er geen een aflevering is geweest waarbij ik niet heb gehuild. Elke aflevering gebeurt er wel iets spannends waardoor ik het gevoel heb dat het mij overkomt en gewoon moet huilen omdat het me raakt of heel erg is.
    Is dit raar, of ben ik de enige die dit heeft ofzo?

    Nee, dat is niet raar. Ik herken wel wat je bedoelt, denk ik. Dat gevoel is geweldig, behalve als je alles hebt gekeken en moet afkicken van die serie. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dat heb ik ook altijd. Ik kan me zo gaan inleven in een serie en ook heel beschermend worden over mijn favoriete personages. :'D
    En het is dan zwaar vervelend als het afloopt D:
    Mag ik vragen welke serie je dan nu kijkt die afleveringen van twee uur heeft?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Square schreef:
    Nee, dat is niet raar. Ik herken wel wat je bedoelt, denk ik. Dat gevoel is geweldig, behalve als je alles hebt gekeken en moet afkicken van die serie. :c


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Square schreef:
    Nee, dat is niet raar. Ik herken wel wat je bedoelt, denk ik. Dat gevoel is geweldig, behalve als je alles hebt gekeken en moet afkicken van die serie. :c

    Jaa! ik probeer het ook zo sloom mogelijk te kijken zodat het niet snel afloopt

    Ik raak ook echt helemaal verslaafd aan series en dan heb ik inderdaad ook dat als mijn favoriete personages iets overkomt etc. ik me echt een tijdje rot voel. Maar dat heb ik ook met boeken.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Maovesa schreef:
    Dat heb ik ook altijd. Ik kan me zo gaan inleven in een serie en ook heel beschermend worden over mijn favoriete personages. :'D
    En het is dan zwaar vervelend als het afloopt D:

    [ bericht aangepast op 19 sep 2014 - 0:31 ]

    Skype schreef:
    (...)
    Het is een turkse serie. Ik ben ook bezig met het schrijven van de serie in het nederlands op mijn profiel omdat het zo mooi is.
    Jaa ik weet ook echt niet wat ik moet doen als het is afgelopen.. ):


    De serie vertalen en op je profiel zetten mag niet. Dit heet plagiaat.

    In ieder geval heb ik dat ook wel eens. Dat het voelt of je eigen leven is afgelopen als de serie stopt.

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:22 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [ bericht aangepast op 18 sep 2014 - 20:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''