• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Albus Severus Potter

    ‘Geen flauw idee en ik zit hier wel lekker. Als ik het nou dupliceer dan hoef je je zelf eens niet zo te martelen; Alb.’ ik lachte zachtjes en keem op naar zijn lachende ogen voordat ik de enthousiast stem van oom George door de lokaal hoorde galmen.
    ‘Campbell, ik..’‘- Weasley!’ o nee, dit gaat fout. Even keek ik terug naar James die duidelijk zijn lach inhield en met een kleine zucht keek ik terug naar oom George en Campbell die nerveus leken te zijn.
    ‘Lees maar voor wat je tot nu toe hebt geschreven.’
    ‘Oh-uh..’
    ‘Klap die boek dicht.’
    ‘Maar professor; dan weet ik niet meer waar ik was gebleven…’‘
    Weasley; je leest nu aan ons voor wat je hebt gedaan in deze hele les of ik lees het voor.’
    Na een hele tijd trok Snape de oerkament uit George zijn handen waardoor een kleine 'o o' mijn mond verliet. Dit gaat fout aflopen met die twee. Ach ja; oom George heeft het vast vaker meegemaakt.
    ‘Professor; dat is privacyschending, u kan niet zomaar..’
    ‘Ik wil alleen lezen wat u heeft geschreven, Weasley.’
    En toen begon hij met voorlezen.
    ‘Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb. Niet doen; George. Je weet dat ik alles zou doen om jou voor mijzelf te hebben net zoals je weet dat ik hier niet tegen kan.’
    Mijn kaak viel wat open en.keek even naar Campbell die rood was geworden en George die keek alsof hij het zat was geworden van deze wereld. Snape.verscheurde ook de stuk perkament in tweeën en ging verder.
    ‘Hopelijk doe je vanaf nu wel wat ik zeg.’
    En sat was dus het.moment waar James in lachen uitbarste.
    ‘Serieus; oom George met ónze Campbell? Dat is net als Vuur en Water.’
    'Je hebt wel gelijk maar misschien helpt het niet echt om ze maar uit te lachen; hoewel jij bijna om alles lacht.'
    Ik leunde weer achterover en keek naar Snape die zich naar James richtte. Oh god.
    'Is het erg grappig; potter?'
    Ik beet op mijn lip en keek weg. Deze man heeft een slecht humeur vandaag.
    '..dan zou ik maar beter niet roepen hoe.. innig verstrengeld jij met je broertje was gisteravond; want dat is ook erg grappig.' Zei hij kil en ik voelde mijn hart een spontante sprongetje maken waarna ik mijn hoofd schudde en James even met een "help" blik aankeek.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Lalalalalala (flower)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    James; verzin iets goeds zodat hij je gaat geloven; je bent toch ook zo goed in liegen :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    oh shit how cruel :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    ‘Je hebt wel gelijk maar misschien helpt het niet echt om ze maar uit te lachen; hoewel jij bijna om alles lacht.’ Hoe vreselijk het ook was; zelfs professor Snape kon mijn lach niet temmen. Hij maakte het alleen maar vreselijker om als een boze vleermuis mij aan te kijken.
    ‘Is het erg grappig; Potter?’ ik beet op mijn lip om het tegen te houden hoewel ik bang was dat het niet zou werken.
    ‘..dan zou ik maar beter niet roepen hoe… innig verstrengeld jij met je broertje was gisteravond; want dat is ook erg grappig.’ Mijn lach stierf abrupt weg en ik vroeg me af of deze man niet stiekem een dementor was. Voor slechts een seconde bleef ik stil voordat ik hem ietwat kil aankeek en Campbell nog net het lokaal uit zag vluchten wat me nu pas deed beseffen dat niet alleen George en Campbell niet bij elkaar passen maar ook ik en Albus niet. Dit was trouwens ook de eerste keer dat ik zag dat Campbell zich ergens wat van aantrok in de klaslokaal gezien ik hem buiten het klaslokaal vrijwel nooit zag.
    ‘Wauw, u zakt nu wel erg laag naar beneden vandaag, meneer. Ik en mijn broertje? Ik bedoel ik weet niet wat voor fantasieën u heeft maar ik val echt niet op jongens; en zeker niet op míjn broertje.’ Ik keek Albus walgend aan voor ik me weer tot Snape richtte. ‘Maar als u zo nodig bewijs wilt hebben. Ik kan begrijpen dat u niet echt goed met meisjes noch jongens overweg kan gaan heb ik in tegendeel hier vast wel een slachtoffer.’ Ik trok een mondhoek omhoog waarna ik opstond snel rond keek waar ik Rose mij nog geschokt aan zag kijken wat ik negeerde. Niemand mocht weten van mij en Albus. Mijn blik viel op Macy waar ik op haar bureau ging zitten en mijn lippen op die van haar drukte terwijl ik aan Albus probeerde te denken. Aan zijn lippen die zo perfect voor die van mij geschapen leken te wezen. Zijn handen die op mijn borstkas voelde hoewel ik wist dat ze anders voelde dan die van Macy evenals haar lippen die ze gretig tegen die van mij aandrukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Zal ik george schrijven of wil je nog wat met camp posten?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    SphinxX schreef:
    Zal ik george schrijven of wil je nog wat met camp posten?


    camp is van schaamte weggeremd xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Campbell sprong op en rende deokaal uit.
    Vloekend sprong ik ook op en zonder iemand nog aan ttw kijken rende ik ook de lokaal uit, achter Campbell aan.
    'Campbell.' Riep ik hem achterna en maakte wat meer haast om net zijn pols te grijpen en keek hem even zuchtend aan voordat ik begon met praten.
    'Oké, Campbell; ze zouden er ooit toch achter komen. En iedereen gaat het toch weer vergeten als je terug gaat naar je eigen tijd.' Begon ik en schudde even mijn hoofd. Ik hoorde de bel gaan en negeerde de studenten die aan kwamen lopen.
    'Of schaam je je voor mij?' Vroeg ik dan op dezelfde toon als daarvoor. Het was alsof mijn toon niet meer veranderde sinds ik in de wc's begon te praten met Campbell.


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    ahw' George :'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Wauw, u zakt nu wel erg laag naar beneden vandaag, meneer. Ik en mijn broertje? Ik bedoel ik weet niet wat voor fantasieën u heeft maar ik val echt niet op jongens; en zeker niet op míjn broertje.’ James keek me walgend aan en ik wist dat hij het.. hopelijk niet meende maar als og brak mijn hart bij deze.
    ‘Maar als u zo nodig bewijs wilt hebben. Ik kan begrijpen dat u niet echt goed met meisjes noch jongens overweg kan gaan heb ik in tegendeel hier vast wel een slachtoffer.’ hij stond op en voordat ik zijn naam kon murmelen nam hij plaats op de bureau van een of ander meisje en drukte zijn lippen stevig op die van haar. Ik beet op mijn lip en probeerde mijn blik neutraal te houden wat niet lukte. Mijn hart sloeg op hol en nog even en ik viel flauw van al het druk. Merlijn zijn dank toen de bel ging en ik mijn perkament paar achterliet om de lokaal zo snel mogelijk te verlaten. Voordat iemand me kon zien gooide ik de deur van de wc's open en stormde erin om mijn gezicht nat te spetteren om mezelf.verbolgens tegen de.muur aan te.latem vallen en mijn haren gespannen door mijn haren.liet gaan. Dit is zo, zo erg fout. Wat in Merlijns naam is er net allemaal gebeurd?


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Leora schreef:
    ahw' George :'(


    Oh wauw, ik had geen huil smiley verwacht bij dexe stukje. Ik ben trots op mezelf =')


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Campbell Saunders

    ‘Campbell.’ Voordat ik er erg in had omsloot een hand mijn pols en werd ik terug getrokken naar George toe.
    ‘Oké, Campbell; ze zouden er ooit toch achter komen. En iedereen gaat het toch weer vergeten als je terug gaat naar je eigen tijd.’ Ik beet nerveus op mijn lip toen allerlei leerlingen langs scheerden.
    ‘Of schaam je je voor mij?’ ietwat verbaasd keek ik hem aan en schudde mijn hoofd en friemelden wat met mijn vingers voor ik hem even machteloos aan keek om weer naar onder te staren.
    ‘Dit is moeilijk voor míj, oke; jij hebt al minstens duizenden meisjes gehad en ik kwam echt over als een wanhopige.. wanhopige..’ ik begon nerveus aan mijn nagel te bijten terwijl ik het niet kon laten om ietwat schichtig over te komen.
    ‘Waarom hou je van mij; George.’ Vroeg ik uiteindelijk terneergeslagen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god dit is echt te veel drama tegelijk x') eerst George die al een liefdesprobleem heeft met Camp, daarna leest Snape hun gesprekje hardop voor, daarna roept Snape over de liefde van Albus en James, en nu kudt James een willekeurige meid x') vier verschillende soorten drama op een plek; das nieuw :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    wil je dat James naar Albus toe gaat of zal ik gewoon hem naar de volgende les laten gaan? x') Gezien hij niet begrijpt wat hij fout heeft gedaan dus dat alles goed met jou is ofzo :P


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Dit is moeilijk voor míj, oke; jij hebt al minstens duizenden meisjes gehad en ik kwam echt over als een wanhopige.. wanhopige..’
    Verbaasd trok ik mijn wenkbrauwen op en schudde zachtjes met mijn hoofd.
    ‘Waarom hou je van mij; George.’ even bleef ik stil staan en beet on opvallend op mijn lip terwijl ik twijfelend met.beide handen naar die van hem greep.
    'Ik heb nooit een ander meisje gehad, Campbell.' Murmelde ik aller eerst en doorboorde mijn blik in zijn ogen.
    'Eigenlijk kan een persoon nooit zo snel weten waarom hij of zij van iemand houd. Je kunt wel slijmen en zeggen dat hij of zij heel aardig, leuk, en noem maar op is.. maar de echte reden zit gewoon onopgelost diep in je hart vast. Maar ik weet dat ik van je hou omdat ik nergens anders dan bij jou wil zijn en de bekende kriebels in mijn onderbuik voel als je me maar zelfs aanraakt.' Ik keek even weg en perste een moeilijke glimlacb tevoorschijn ondanks alles wat er.tot.nu toe is gebeurd.
    'Je hebt iets speciaals maar ik weet niet wat. Maar de belangrijkste is gewoon om te beseffen dat ik echt van je hou, let niet op de "waarom" want dat maakt mensen alleen maar meer onzeker.'


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••