• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    (...)

    Haha, ahw =) ik ben dan erg benieuwd naar Camp ^^


    Ooh Merlin' door jou ben ik enorm teleurgesteld op mijn stukje omdat ik totaal niet weet hoe ik George terug kan krijgen. Vooral niet in een klas lokaal met Snape


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    James Sirius Potter

    Zonder te blikken of te blozen staarde ik professor Snape of het professor gedeelte kon je wel achterwegen laten. Zelfs ik kon lesgeven als dat betekende je leerlingen schoolboeken over te laten schrijven.
    Met een klap werd een boek op de tafel gegooid.
    ‘Van bladzijde drie tot drieëntwintig, af voor morgen.’ Hij liep alweer weg en ik keek met een zelfvoldane grijns naar Albus.
    ‘Oh Merlin hij is afschuwelijk.’ Ik lachte zachtjes terwijl ik Albus’ hand los liet die snel perkament en veer uit zijn tas pakte. ‘Dankjewel; overigens.. maar nu moet je ook dankzij mij zoveel schrijven- uh- ik kan wel wat bladzijdes doen voor je als je wilt aangezien het mijn schuld is..’ voordat ik wat kon zeggen hoorde ik al; ‘Ik wil niets horen; Potter.’ Die terug naar voren liep.
    ‘Ik haat die man. Als we terug thuis zijn ga ik even een gesprekje met pap voeren..’ ik glimlachte.
    ‘Doe dat; want ik denk dat pap een klap van Voldemort heeft opgevangen of iets dergelijks.’ Ik ging iets wat makkelijker zitten en pakte een stuk perkament en met een grijns een veer uit mijn tas. Een uitvinding van oom George. ‘En maak je over die pagina’s geen zorgen. Ik dupliceer het wel wanneer het klaar is.’ Ik zette de veer op het perkament die meteen wild begon over te schrijven en zette mijn handen achter het hoofd terwijl ik met een valse grijns naar Snape keek. Dacht hij werkelijk dat ik zo makkelijk te verslaan was. Niet zo makkelijk als je een oom had die een toverfopshop had.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Wees gerust; hij gaat ook dood.’
    Ik schrok lichtjes van Camp zijn fluistering. Musschien bedoelde hij het goed maar het kwam tenminste verschrikkelijk aan bij mij. Alsof Campbell hem ook gaat doden. Oh Merlin.
    Ik wilde spontaan van mijn plek springen maar hield mezelf in toen Campbell zijn lippen op die van mij drukte en ik me nog dieper tegen mijn stoel aan schoof.
    ‘Je-je bent geweldig; George. Dat meen ik.’ fluisterdehij en ik zag een blos tevoorschijn komen waarna hij naar zijn stuk perkament keek. Niet wetend wat ik moest doen kwam ik weer recht zitten en schoof ik wat aan om mijn perkament uit mijn tas tr halen en met maar de veer die ik in mijn hand hield bleef ik stil zitten. Moet Iik dankjewel zeggen? Jij ook, je bent ook geweldig, of wat? Normaal gesproken zouhet heel ggemakkelijk uit mijn mond glijden maar deze keer niet. Alsof iemand mijn mond dicht had geplakt door middel van een permanente plakbezwering of dat of ik een spreekverbod heb.. maar het lukt ook niet. Woorden die ik wil zeggen kwamen er niet meer eruit. Maar ik weet dst het geen effect zou geven op al deze situaties, het liefst ging ik weer terug in de tijd, naar de punt toe waar Scorpius net uit het water kwam door Camobell zijn hulp, zodat ik er voor kon zorgen dat ik nooit achter Camp aan was gerend en Scorp zelf naar de ziekenzaal bracht. Want dan was dit alles niet gebeurd.
    'Ik..'
    'Weasley,'
    Zuchtend hees ik mijn hoofd weer op en zag Snape naar me staren.
    '10 punten aftrek van gryffindor. Als ik nog een keer van iemand iets hoor, dan is de twintig pagina's overschrijven niet.jullie.enige probleem.' En hij richttezixh weer naar zijn eigen werk. Ik zuchtte even en schreef "waarom" op Campbell zijn perkament.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Draco Malfoy

    Voor ik er erg in had duwde Scorpius me weg waardoor mijn ogen naar onder gleden waar ik zijn voeten uit mijn zicht zag verwijderen.
    ‘Je hebt geen recht, géén recht om de lieve vader-rol te spelen. Die is je al een tijdje geleden- of een tijdje later, weet ik veel – afgenomen. Ik ben klaar met de leugens. Als je me even laat, kan ik naar potions toe.’ Verstijfd blijf ik stil staan zonder mijn bloedeigen zoon tegen te houden. Mijn handen gleden naar mijn gezicht waar ik mijn gezicht achter verschool. Mijn zoon haat me en hij is verliefd op de verschrikkelijkste jongen ten aarde die ik later geweldig ging vinden. Ik beet op mijn lip en ergens had ik enorm de neiging om alles aan gort te slaan. Dat is wat de oude Draco zal doen. Niet de Draco die weet dat zijn zoon hier is. Ik keek automatisch naar het kasteel. Mijn zoon. Dat betekend dat ik het overleef. Dat ik de opdracht haal en een dooddoener word van Voldemort waardoor ik mijn zoon mishandel. Ik beet even op mijn lip. Dan was het beter als ik dood ging zodat hij een andere vader kreeg; iemand die hem lief had dan iemand als ik. Snel renden ik de kasteel in, naar het potions lokaal en de deur open deed en professor Snape aankeek. Zonder een woord tegen hem te zeggen ging ik naast Scorpius zitten en staarde hem aan. ‘Misschien als ik sterf heb jij een betere toekomst bij een ander.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Wat bedoeld George met 'Waarom.''


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Albus Severus Potter

    ‘Doe dat; want ik denk dat pap een klap van Voldemort heeft opgevangen of iets dergelijks.’
    Ik probeerde zachtjes te lachen en hueld gelijk mijn mond toen Snape zijn ogen naar onze tafel flitsten. Toen hij weer wegkeek haalde James een veer uit zijn tas en zette hrt op zijn perkament neer en het begon al wild te geschrijven.
    ‘En maak je over die pagina’s geen zorgen. Ik dupliceer het wel wanneer het klaar is.’
    'Oom George heeft weer wat aan je gegeven of jij hebt hrt gestolen?' Vroeg ik zo zacht mogelijk en staarde naar de veer waarna mijn ogen naar George flitsten die aan de tafel naast die van ons zat en keek terug naar James.
    'Ik.. denk maar dat ij gewoon met de hand ga schrijven.'
    '10 punten aftrek van gryffindor. Als ik nog een keer van iemand iets hoor, dan is de twintig pagina's overschrijven niet.jullie.enige probleem.'  ik schrok me door Snape zijn stem en toen ik opkeek zag ik dat hij het tegen oom George had.
    '..wanneer is deze les afgelopen?' Vroeg ik iets wat nerveus en begon wat sneller te schrijven.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    Wat bedoeld George met 'Waarom.''


    ‘Je-je bent geweldig; George. Dat meen ik.’


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    ‘Je-je bent geweldig; George. Dat meen ik.’


    Waarom vraagt George daar waarom op. x') het is gewoon een feit :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik ben chagrijnig door (je raad het al) school dus verwacht niet grote en perfecte stukjes van mu '.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    (...)

    Waarom vraagt George daar waarom op. x') het is gewoon een feit :'D


    Waarom houd hij dan van hem ^^ verzin maar een originele reden voor en geen "want het js een feit" schrijven x') dat is net als "waaeom ben je een meisje?" "Want het is een feit zo"


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Scorpius Malfoy

    Ik praat tegen niemand en kijk de hele tijd naar achteren, waar George en Campbell zitten. Hoe graag ik het ook weg wil hebben, de jaloezie blijft. Ik haat George erom. Ik háát hem. En ik haat het dat als Campbell Zino vermoordt, alles goed is, maar als ik George zou vermoorden, zou Campbell me nooit vergeven. Waarom is het zo oneerlijk? Mijn vader komt de klas binnen en gaat zonder iets aan mij te vragen naast me zitten. Alsof ik daar zin in heb.
    ‘Misschien als ik sterf heb jij een betere toekomst bij een ander.’ Ik ben stil. Als hij dood is, zou ik er nooit zijn geweest. Zou ik nooit iets gevoeld hebben. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan.
    'Je moet niet zo denken. Je bent belangrijk, Draco. Bijna niemand ziet het, maar je zal dingen doen die alles veranderen....' Ik stop en kijk naar Campbell en George, waar professor Snape nu bij staat. Ik steek mijn hand op.
    'P-professor ik voel me niet lekker,' zeg ik en ik probeer zo ziek mogelijk te kijken. Ik wil hier niet zijn, niet waar ik de hele tijd gestoord word door het feit dat Campbell mij nooit zal kiezen. Ik zet mijn nagels in mijn huis en knijp zo hard mogelijk.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 20:53 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Scorpius Malfoy

    Ik praat tegen niemand en kijk even toe hoe George wegloopt en Campbell achter hem aanrent. Hoe graag ik het ook weg wil hebben, de jaloezie blijft. Ik haat George erom. Ik háát hem. En ik haat het dat als Campbell Zino vermoordt, alles goed is, maar als ik George zou vermoorden, zou Campbell me nooit vergeven. Waarom is het zo oneerlijk? Mijn vader komt de klas binnen en gaat zonder iets aan mij te vragen naast me zitten. Alsof ik daar zin in heb.
    ‘Misschien als ik sterf heb jij een betere toekomst bij een ander.’ Ik ben stil. Als hij dood is, zou ik er nooit zijn geweest. Zou ik nooit iets gevoeld hebben. Ik schud mijn hoofd en kijk hem aan.
    'Je moet niet zo denken. Je bent belangrijk, Draco. Bijna niemand ziet het, maar je zal dingen doen die alles veranderen....' Ik stop en kijk naar Campbell en George die weer binnen komen lopen. Meteen richt ik me weer naar mijn boeken. Ik steek mijn hand op.
    'P-professor ik voel me niet lekker,' zeg ik en ik probeer zo ziek mogelijk te kijken. Ik wil hier niet zijn, niet waar ik de hele tijd gestoord word door het feit dat Campbell mij nooit zal kiezen. Ik zet mijn nagels in mijn huis en knijp zo hard mogelijk.


    wow? George rent het lokaal niet uit? En camp volgt hem ook niet? Linde? :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    wow? George rent het lokaal niet uit? En camp volgt hem ook niet? Linde? :o


    :$ Ik heb het waarschijnlijk verkeerd gelezen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Scorpius rent weg van al mijn personages...ik zou bijna papa James op hem afsturenn sigh..


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Scorpius rent weg van al mijn personages...ik zou bijna papa James op hem afsturenn sigh..


    Hij rent weg omdat hij sad is.
    Ik wil hem echt vermoorden want hij is ongelukkig en ik weet niet meer hoe ik hem gelukkig moet maken omdat hij alleen Campbell en Draco heeft maar die maken hem alleen maar sadder.


    Spoiler alert: you will save yourself