• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 1 okt 2014 - 16:50 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Mijn ogen strijken over de nette lettertype in het boek maar toch leek geen enkele woord, geen enkel letter tot mij doordringen terwijl alleen maar George door mijn hoofd leek te spoken. Het hielp er dan ook totaal niet dat hij naast mij zat. Haast op aanraak afstand maar ook weer zo verboden terwijl ik liefst mijzelf tegen hem aan wilde drukken en zijn belofte wilde horen dat hij mij nooit zal laten gaan.
    ‘Ik..’ mijn hart maakte direct een sprongetje en ik kon het niet laten om meteen naar hem te kijken.
    ‘Weasley.’ Ik zuchtte onhoorbaar en wenste dat professor Snape zijn vette neus buiten mijn zaken had gehouden.
    ’10 punten aftrek van Gryffindor. Als ik nog een keer van iemand iets hoor, dan is de twintig pagina’s over schrijven niet jullie enige probleem.’ Ik staarde weer naar George voordat ik weer naar mijn perkament keek waar ik opeens een hand en veer ontmoette die niet van mij waarom. ‘’Waarom.’’
    Ik bleef naar het woordje staren wat eigenlijk zo simpel was hoewel er woorden voor mij tekortschoten om te verduidelijken waarom ik het vond. Woorden te kort die zouden voldoen hoe ik voor hem voelden en zelfs woorden die ik zelf niet begreep om te begrijpen. Ik schoof iets meer naar hem toe en zette mijn hand naast me neer waardoor ik per ongeluk zijn been raakte waardoor ik op mijn lip beet en ietwat aarzelend mijn veer greep die ik in het inkt doop om naar zijn perkament stil te hangen voor er allerlei woorden door mijn hoofd heen schreden.


    Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb.

    Lichtelijk aarzelend ging ik terug naar mijn perkament terwijl ik naar zijn gezicht staarde. Ik wist niet waarom maar dit was spannender dan wat ik ooit allemaal heb meegemaakt en ergens wist ik dat de hoofdreden was dat ik me bloot gaf. Dat er een spleet door mijn lichaam werd gemaakt waar George in kon grijpen. In mijn hart.

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 21:20 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ohohoh ik heb zo een afschuwelijke idee (6)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ohohoh ik heb zo een afschuwelijke idee (6)


    ohgod je gaat z'n hart breken :'3


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Hij schoof zich naar mijn richting toe en voelde zijn hand bij mijn been. Ik bleef als een dode zitte en staarde naar wat hij op mijn perkament aan het schrijven was, ook al leek iets binnen in me ongewild te exploderen. Campbell ging weer terug naar zijn eigen perkament en mijn ogen vielen op de sierlijke letters die hij op mijn perkament had neergeschreven.

    Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb.

    Ik slikte even en speelde met mijn mondhoek die omhoog getrokken wilde worden die ik tegen probeerde te houden en ik weer mijn veer vastpakte en me tot Campbell zijn perkament richtte.

    Dus je houd van me omdat ik de eerste persoon ben die dat voor elkaar heeft gekregen?

    Ik stopte even met schrijven en zuchtend streepte ik die weer door.

    Ik weet niet of ik me nog wel gemakkelijk kan voelen na alles wat ik van je heb gezien en gehoord, maar ik hou eenmaal van jou en dat kan niet verdwijnen: onthou dat.



    Als je na dit nog even iets op george zijn perkament schrijft of gewoon blijft zitten op je plek zou ik het leuk vinden (sneakyglimlach)

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 22:19 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Vergeet jabus niet :Y)


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    George Weasley

    Hij schoof zich naar mijn richting toe en voelde zijn hand bij mijn been. Ik bleef als een dode zitte en staarde naar wat hij op mijn perkament aan het schrijven was, ook al leek iets binnen in me ongewild te exploderen. Campbell ging weer terug naar zijn eigen perkament en mijn ogen vielen op de sierlijke letters die hij op mijn perkament had neergeschreven.

    Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb.

    Ik slikte even en speelde met mijn mondhoek die omhoog getrokken wilde worden die ik tegen probeerde te houden en ik weer mijn veer vastpakte en me tot Campbell zijn perkament richtte.

    Dus je houd van me omdat ik de eerste persoon ben die dat voor elkaar heeft gekregen?

    Ik stopte even met schrijven en zuchtend streepte ik die weer door.

    Ik weet niet of ik me nog wel gemakkelijk kan voelen na alles wat ik van je heb gezien en gehoord, maar ik hou eenmaal van jou en dat kan niet verdwijnen: onthou dat.

    Als je na dit nog even iets op george zijn perkament schrijft of gewoon blijft zitten op je plek zou ik het leuk vinden (sneakyglimlach)


    Oh merlin' ik wil hem iets laten doen maar ik ben bang dat Scorpius het ziet x')

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 22:29 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Vergeet jabus niet :Y)


    Jabus had ik al gepost :o


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Albus Severus Potter

    ‘Doe dat; want ik denk dat pap een klap van Voldemort heeft opgevangen of iets dergelijks.’
    Ik probeerde zachtjes te lachen en hueld gelijk mijn mond toen Snape zijn ogen naar onze tafel flitsten. Toen hij weer wegkeek haalde James een veer uit zijn tas en zette hrt op zijn perkament neer en het begon al wild te geschrijven.
    ‘En maak je over die pagina’s geen zorgen. Ik dupliceer het wel wanneer het klaar is.’
    'Oom George heeft weer wat aan je gegeven of jij hebt hrt gestolen?' Vroeg ik zo zacht mogelijk en staarde naar de veer waarna mijn ogen naar George flitsten die aan de tafel naast die van ons zat en keek terug naar James.
    'Ik.. denk maar dat ij gewoon met de hand ga schrijven.'
    '10 punten aftrek van gryffindor. Als ik nog een keer van iemand iets hoor, dan is de twintig pagina's overschrijven niet.jullie.enige probleem.'  ik schrok me door Snape zijn stem en toen ik opkeek zag ik dat hij het tegen oom George had.
    '..wanneer is deze les afgelopen?' Vroeg ik iets wat nerveus en begon wat sneller te schrijven.


    Ja, en toen had ik dit gepost (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    Dus je houd van me… las ik op het papiertje en ik beet op mijn lip. Hoe kon hij nou weten of ik van hem hou. Ik hou niet eens van hem. Tot mijn ergernis ging alleen mijn hart sneller bonken bij het woordje ‘hou’ ik keerde me weer tot het papiertje die George gevuld heeft door de mooiste letters vormde die ik ooit gezien had.


    ‘ik weet niet of ik me nog wel gemakkelijk kan voelen na alles wat ik van je heb gezien en gehoord, maar ik hou eenmaal van jou en dat kan niet verdwijnen: onthou dat.’

    Ietwat nerveus staarde ik naar het papiertje terwijl de veels te vroeg bekende emoties weer door me heen leken te suizen terwijl ik moeite moest doen om hem niet mijzelf zo dicht mogelijk tegen hem aan te drukken om hem weer te voelen. Op wat voor wijze ook. Al vermoorden hij me.

    Ik keek naar George perkament en pakte mijn veer weer en doopte het in het inkt waarbij ik me dichter bij George kwam en ik mijn adem in hield voor het geen wat ik het liefste zou doen.

    ‘Niet doen; George. Je weet dat ik alles zou doen om jou voor mijzelf te hebben net zoals je weet dat ik hier niet tegen kan-.’

    Ik voelde mijn blos wat groter worden en snel legde ik mijn veer neer en staarde snel de andere kant op terwijl ik mijn vingers diep in mijn handpalm drukte.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    ‘Niet doen; George. Je weet dat ik alles zou doen om jou voor mijzelf te hebben net zoals je weet dat ik hier niet tegen kan-.’

    Deze keer kon ik het niet houden en mijn mondhoeken krulden wat op terwijl ik deze woorden las.
    'Campell, ik-'
    '-Weasley!'
    Deze keer schrok ik echt van Snape zijn harde stem en keek hem verbaasd aan toen hij naast onze tafel stond. Hij kruiste zijn armen en keek me doordringend aan. Niet alleen ik was geschrokken van zijn plotselinge harde stem, iedereen was gestopt met schrijven om verbaasd naar onze kant toe te kijken.
    'Lees maar voor wat je tot nu toe hebt geschreven.'
    'Oh- uh..' murmelde ik en wierp Campbell een blik toe waarna ik me tot mijn boek richtte.
    'Klap die boek dicht.'
    'Maar professor; dan weet ik niet meer waar ik was gebleven..'
    'Weasley; je leest nu aan ons voor wat je hebt gedaan in deze hele les of ik lees het voor.'
    Ik knipperde even een aantal keren met mijn ogen en wierp nog een blik toe naar Campbell. Ik denk niet echt dat hij het bepaald fijn gaat vinden als iedereen hoort wat hij heeft geschreven. Ik slikte even en voor ik doorkeeg wat er gebeurde werd mijn perkament uit mijn handen gerukt door Snape. Oh god zo erg hoopte ik dat.ik goed was in nonverbale spreuken.
    'Professor; dat is privacyschending, u kan niet zomaar..'
    'Ik wil alleen lezen wat u heedt geschreven; Weasley..' zei hij en geschrokken keek ik Campbell aan.
    ' Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb.' Hij stopte even en liep terug naar onze kant toe.
    ‘ik weet niet of ik me nog wel gemakkelijk kan voelen na alles wat ik van je heb gezien en gehoord, maar ik hou eenmaal van jou en dat kan niet verdwijnen: onthou dat.’ even stopte hij om ons aan te kijken en met een kleine zucht ging hij verder.
    ‘Niet doen; George. Je weet dat ik alles zou doen om jou voor mijzelf te hebben net zoals je weet dat ik hier niet tegen kan-.'
    En toen scheurde hij mijn perkament in tweeën.
    'Hopelijk doe je vanaf nu wel wat ik zeg.'

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 23:00 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik haat Snape weer :< vergeet dat Always gebeuren; hij is een bitch :<


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    Ik haat Snape weer :< vergeet dat Always gebeuren; hij is een bitch :<


    Tja, regeltjes zijn te vaak overtreden en Snape wilt dat personen naar hem luisteren ^^

    [ bericht aangepast op 23 sep 2014 - 23:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    Ik moet nergens op posten, of wel?

    Wat kan ik Ralf eigenlijk nog laten doen; ik had nog niet gepodt dat hij de.lokaal in kwam lopen :Y)


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••

    James Sirius Potter.

    ‘Oom George heeft weer wat aan je gegeven of jij hebt het gestolen.’ Ik grijnsde naar Albus waardoor mijn blik meteen op oom George viel die naast Campbell zat. Hij leek daar niet bepaald gelukkig mee.
    ‘Ik… denk maar dat ik gewoon met de hand ga schrijven.’ Voordat ik kon protesteren schoot Snapes stem al door het lokaal.
    ’10 punten aftrek van Gryffindor. Als ik nog een keer van iemand iets hoor, dan is de twintig pagina’s overschrijven niet jullie enige probleem.’ Ik keek met een frons op en zag tot mijn verbazing dat Snape het niet tegen ons had maar tegen oom George en Campbell. Natuurlijk gaf hij geen aftrek van Zwadderich waar Campbell in zat. Of misschien had Campbell het voor elkaar gekregen om zijn nieuwe lieverdje te worden gezien hij dat bij elke leraar was in onze tijd.
    ‘..wanneer is deze les afgelopen?’ ik schudde mijn hoofd. ‘Geen flauw idee en ik zit hier wel lekker. Als ik het nou dupliceer dan hoef je je zelf eens niet zo te martelen; Alb.’ Zei ik met een glimlach voordat Georges enthousiaste stem door de lokaal weerklonk. ‘Campbell, ik..’
    ‘- Weasley!’ ik beet op mijn lip om niet uit te barsten in lachen doordat George betrapt was. Mijn oom was niet zo snugger soms. Dat was te merken.
    ‘Lees maar voor wat je tot nu toe hebt geschreven.’
    ‘Oh-uh..’ hoorde ik hem murmelen waardoor ik harder op mijn lip moest bijten.
    ‘Klap die boek dicht.’
    ‘Maar professor; dan weet ik niet meer waar ik was gebleven…’
    ‘Weasley; je leest nu aan ons voor wat je hebt gedaan in deze hele les of ik lees het voor.’ Ik kon zien dat George enorm nerveus was wat mij enorm liet afvragen wat er zo erg kon zijn wat er op zijn papiertje kon staan. Een getekende snape die aan een touw in de boom hing?
    ‘Professor; dat is privacyschending, u kan niet zomaar..’
    ‘Ik wil alleen lezen wat u heeft geschreven’Weasley.’
    ‘Ik heb veel meegemaakt. Veel gezien en gevoeld en net toen ik dacht dat ik de wijsheid in pacht had kwam jij en laat me dingen voelen die ik nooit ervaren heb. Niet doen; George. Je weet dat ik alles zou doen om jou voor mijzelf te hebben net zoals je weet dat ik hier niet tegen kan.’ Ik slikte en ik zag Campbell rood aanlopen waardoor ik naar George keek. ‘Hopelijk doe je vanaf nu wel wat ik zeg.’ Ik kon mijzelf niet meer inhouden waardoor ik lachend haast op de grond rolden. ‘Serieus; oom George met ónze Campbell?’ siste ik zachtjes tegen Albus. ‘Dat is net als Vuur en Water.’


    Post eerst Albus dan komt Camp x') ff kijken of Alb ook gemeen gaat doen naar Cage of zijn broer op zijn flikker gaat geven :p


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Oh god, ik weetal wat voor Alb. Post komt er zo snel mogelijk aan ^-^


    Saving people, hunting things, the family business &#12487;--&#9656; •••