• Storybrooke, wie kent het niet. Een stad vol met sprookjesfiguren die een tijd niet hebben geweten wie ze waren en waarom ze in de echte wereld leefden. Verschillende figuren hebben achtergebleven kinderen die in de sprookjeswereld leven. De kinderen zelf weten hier niets van en weten ook niet wie hun ouders zijn.
    Wanneer een aantal kinderen bericht krijgen vanuit een andere wereld, de mensenwereld, beginnen er vragen te komen. Zijn hun ouders daar? Hoe zullen ze hun ouders ooit ontmoeten? Zullen ze dat überhaupt wel kunnen...


    Rollen:

    - James Jones | 22 | Zoon van Killian Jones/Captain Hook | KillianHook
    - Kaiser "Kai" Jones | 20 | Dochter van Killian Jones/Captain Hook | Anakin

    - Max Pan | 17 | Zoon van Peter Pan | CrushOnLuke
    - Kenzie Scott | 18 | Dochter van Peter Pan | RocketRaccoon

    - Tate Hayward | 24 | Zoon van The Mad Hatter | WillNotLearn

    - | Zoon van Robin Hood | Luna2013
    - | Zoon van Graham | Derek_Hale
    - | Zoon van Rumpelstiltskin | XY390
    - Lilith Mills | 20 | Dochter van Regina | Sempre
    - Scarlett Lupa | 21 | Dochter van Red Riding Hood | MissSwan
    - | Dochter van Belle | MissMills
    - | Dochter van Sleeping Beauty | LadyStark
    - Catriona Wood | 15 | Dochter van SnowWhite | Thaluke


    Invullijstje:
    Rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk met foto:
    Woont bij:
    Extra’s:


    Regels:

    - Maximaal twee rollen per persoon. Graag of een sprookjesfiguur en kind of een jongen en een meisje.
    - Houd de jongens en meiden gelijk. Wanneer er een overschot op komt moet ik een van de twee tijdelijk sluiten.
    - We volgen hier geen van alle verhaallijnen in welk sprookje dan ook. Relaties die al bestonden hoeven dus niet persé gebruikt te worden.
    - Minimaal 200 woorden. Een keer iets minder is geen probleem, maar als dit aanhoud dan word het vervelend en krijg je een waarschuwing.
    - Reserveringen blijven staan voor drie dagen vanaf de dag van reserveren.
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft gebreken.
    - Je bestuurd alleen je eigen personage. Dit is om irritatie en verwarring te voorkomen.
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    - Wanneer je langer dan twee/drie dagen niet reageert zonder reden zal ik je een GB sturen. Wanneer je hier niet binnen één dan op reageert dan stuur ik je nog een laatste kans, en dan lig je uit het RPG.
    - Plezier hebben is wel een grote regel hier. Dus we kraken elkaar NIET af!

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 12:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uhm mag ik even wat vermelden?

    De kinderen zijn sprookjesfiguren. Ik zat er al aan te denken om het eerder te vermelden, maar ik vind één voornaam genoeg (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh..haha okay.
    Ik ben zelf gewend om aldoor twee te doen, maar ik zal het aanpassen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Thaluke schreef:
    Oh..haha okay.
    Ik ben zelf gewend om aldoor twee te doen, maar ik zal het aanpassen.


    Je kan bijvoorbeeld wel doen dat ze een bijnaam voor zichzelf verzonnen heeft?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Lilith Mills




    Leeftijd:
          20 jaar jong.
    Ouder van/kind van:
          Dochter van Regina
    Innerlijk:
          De roos, een prachtige bloem, maar voor velen houdt het daarbij dan ook op. Voor Lilith betekend een roos meer dan dat. Zij ziet er onschuld, vrouwelijkheid en bedrog in. Ze houdt van rozen, van de mooie, sierlijke bladeren en de doorn's die de bloem gevaarlijk maken. Eigenlijk is het een andere verwoording voor Lilith zelf. Zo onschuldig als ze eruit ziet, zo gevaarlijk is ze wanneer het er echt op aan komt. Ze lijkt overal een messcherp antwoord op te weten en is niet bang om haar mening te verkondigen. Geïnspireerd door de natuur gaat Lilith door het leven. Zo is ze vaak in het bos te vinden, waar ze slechts tegen een boom aan gaat zitten om vervolgens in haar gedachten te verdrinken.
          Lilith is een bijzonder meisje, even mysterieus als het aantal sterren aan de hemel. Ze is rustig, maar niet verlegen. Ze zal haar mening niet voor zich houden, maar ze zal evenmin uit haar vel zal springen bij een ruzie. Eigenlijk zit ze overal er een beetje tussen in. Wat wel vast staat is dat ze een levensgenieter is, ze houdt ervan om leuke dingen te doen met haar vrienden, maar ze kan zich daarnaast ook prima alleen vermaken. Het is niet moeilijk om met Lilith bevriend te raken, het enige wat je hoeft te doen is haar te laten lachen. Het is echter lastiger om aan haar goede kant te komen wanneer je het een keer hebt verpest, ze kan een enorme wrok tegen mensen koesteren en is wat dat betreft onvergeeflijk. Lilith kan ontzettend snel jaloers worden en ze heeft daarnaast ook een hekel aan leugens.
          Lilith is niet een, twee, drie te begrijpen, je zult er de tijd voor moeten nemen en moeten beseffen dat je nooit al haar geheimen zult kunnen ontrafelen. Want ze heeft veel geheimen over haar verleden, haar heden en haar angst voor de toekomst.
    Uiterlijk met foto:
          Lilith heeft donkerbruin haar dat tot onder haar schouderbladen komt. Ze is ongeveer 1.75 lang en ze heeft een gebruinde huidskleur. Wat het meeste opvalt aan Lilith zijn haar felblauwe ogen die afsteken tegen haar huid-en haarkleur. Haar kleding bestaat meestal uit lange, zwierige rokken en ze heeft ook vaak meerdere rinkelende armbanden om haar polsen zitten.
    Woont bij:
          Lilith heeft tot haar 18de altijd in het landgoed geleefd waar ze ook in geboren was. Het paste echter niet bij Lilith's karakter om daar de rest van haar leven weg te kwijnen en ze besloot ervan door te gaan. Nu woont ze in een dorpje aan zee, waar ze een eigen winkeltje heeft waarin ze zelf gemaakte kleding verkoopt. Niemand in het dorp weet waar ze vandaan komt.
    Extra’s:
          Lilith is al enkele jaren goed bevriend met Scarlett, ze herkent zichzelf in vele opzichten in het andere meisje en Scarlett is een van de weinige mensen waar Lilith echt haarzelf bij kan zijn. Hoewel ze aan Scarlett nooit heeft verteld waar ze vandaan komt, is Scarlett wel degene waar ze al haar gedachten mee deelt. Ze is dol op haar vriendin, die net zoals Lilith zelf haar eigen geheimen heeft. Lilith heeft nooit naar Scarlett's geheimen gevraagd, aangezien ze maar al te goed weet hoe het is om iets verborgen te worden.
          Een andere goede vriend van Lilith is James, een bemanningslid van een piratenschip. Ze vindt het heerlijk om naar zijn avonturen te luisteren en koestert een diep gevoel van genegenheid voor hem. Hoewel ze langzaam maar zeker begint te merken dat ze sterke gevoelens voor hem heeft, heeft ze het nog niet aan haarzelf toegegeven.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 15:46 ]


    When time and life shook hands and said goodbye.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Je kan bijvoorbeeld wel doen dat ze een bijnaam voor zichzelf verzonnen heeft?


    Haha, dat was ik sowieso al van plan xd.

    Ik ga haar verder uitwerken.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    KillianHook schreef:
    Uhm mag ik even wat vermelden?

    De kinderen zijn sprookjesfiguren. Ik zat er al aan te denken om het eerder te vermelden, maar ik vind één voornaam genoeg (:


    Aangepast. Ik zit overigens te twijfelen om haar gehele extra en woonplaats aan te passen, gezien het gewoon nu al niet bepaald meer origineel is, maar dat soort dingen zorgen er altijd voor dat ik in een tweestrijd zit, dus als ik iets omgooi, zal ik het wel zeggen of zo, dat er geen verwarring kan ontstaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Aangepast. Ik zit overigens te twijfelen om haar gehele extra en woonplaats aan te passen, gezien het gewoon nu al niet bepaald meer origineel is, maar dat soort dingen zorgen er altijd voor dat ik in een tweestrijd zit, dus als ik iets omgooi, zal ik het wel zeggen of zo, dat er geen verwarring kan ontstaan.

    Denk er maar rustig over na (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh god een bijnaam. Ik ben echt niet goed in bijnamen..


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Ik zal proberen Catriona vanavond af te maken, maar ik ga in verband met vroeg opstaan ook vroeg slapen en weet niet of dit dus lukt.
    Als dit het geval is dan maak ik haar morgen rond een uur of 1, 2 af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Sempre schreef:
    Oh god een bijnaam. Ik ben echt niet goed in bijnamen..


    Hoeft toch ook niet? Hahah.
    Jouw personage heeft gewoon één naam (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Hoeft toch ook niet? Hahah.
    Jouw personage heeft gewoon één naam (:


    Ohhh, ik dacht dat ik een sprookjes naam moest verzinnen. Thank god haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ohhh, ik dacht dat ik een sprookjes naam moest verzinnen. Thank god haha


    Nee hoor, klinkt wel goed toch ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)
    Denk er maar rustig over na (:


    Ik ga aanpassen. De pijl en boog gaat sas weg; ze krijgt Sokka's boemerang skills ^^ Verder ga ik nog even aan de slag, maar het wordt dus aangepast.


    Happy Birthday my Potter!

    Asmodom schreef:
    (...)

    Ik ga aanpassen. De pijl en boog gaat sas weg; ze krijgt Sokka's boemerang skills ^^ Verder ga ik nog even aan de slag, maar het wordt dus aangepast.


    Hahah, okeej ^^


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Asmodom schreef:
    Ik ga aanpassen. De pijl en boog gaat sas weg; ze krijgt Sokka's boemerang skills ^^ Verder ga ik nog even aan de slag, maar het wordt dus aangepast.


    Oeh gaaf. Vind ik persoonlijk inderdaad een stuk origineler dan pijl en boog haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.