• Storybrooke, wie kent het niet. Een stad vol met sprookjesfiguren die een tijd niet hebben geweten wie ze waren en waarom ze in de echte wereld leefden. Verschillende figuren hebben achtergebleven kinderen die in de sprookjeswereld leven. De kinderen zelf weten hier niets van en weten ook niet wie hun ouders zijn.
    Wanneer een aantal kinderen bericht krijgen vanuit een andere wereld, de mensenwereld, beginnen er vragen te komen. Zijn hun ouders daar? Hoe zullen ze hun ouders ooit ontmoeten? Zullen ze dat überhaupt wel kunnen...


    Rollen:

    - James Jones | 22 | Zoon van Killian Jones/Captain Hook | KillianHook
    - Kaiser "Kai" Jones | 20 | Dochter van Killian Jones/Captain Hook | Anakin

    - Max Pan | 17 | Zoon van Peter Pan | CrushOnLuke
    - Kenzie Scott | 18 | Dochter van Peter Pan | RocketRaccoon

    - Tate Hayward | 24 | Zoon van The Mad Hatter | WillNotLearn

    - | Zoon van Robin Hood | Luna2013
    - | Zoon van Graham | Derek_Hale
    - | Zoon van Rumpelstiltskin | XY390
    - Lilith Mills | 20 | Dochter van Regina | Sempre
    - Scarlett Lupa | 21 | Dochter van Red Riding Hood | MissSwan
    - | Dochter van Belle | MissMills
    - | Dochter van Sleeping Beauty | LadyStark
    - Catriona Wood | 15 | Dochter van SnowWhite | Thaluke


    Invullijstje:
    Rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk met foto:
    Woont bij:
    Extra’s:


    Regels:

    - Maximaal twee rollen per persoon. Graag of een sprookjesfiguur en kind of een jongen en een meisje.
    - Houd de jongens en meiden gelijk. Wanneer er een overschot op komt moet ik een van de twee tijdelijk sluiten.
    - We volgen hier geen van alle verhaallijnen in welk sprookje dan ook. Relaties die al bestonden hoeven dus niet persé gebruikt te worden.
    - Minimaal 200 woorden. Een keer iets minder is geen probleem, maar als dit aanhoud dan word het vervelend en krijg je een waarschuwing.
    - Reserveringen blijven staan voor drie dagen vanaf de dag van reserveren.
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft gebreken.
    - Je bestuurd alleen je eigen personage. Dit is om irritatie en verwarring te voorkomen.
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    - Wanneer je langer dan twee/drie dagen niet reageert zonder reden zal ik je een GB sturen. Wanneer je hier niet binnen één dan op reageert dan stuur ik je nog een laatste kans, en dan lig je uit het RPG.
    - Plezier hebben is wel een grote regel hier. Dus we kraken elkaar NIET af!

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 12:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oh, natuurlijk er was een praattopic
    Kunnen conversaties hier verder besproken worden? Thanks!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak haar asap


    Bowties were never Cooler

    Gewoon Davina, de rest zijn doopnamen.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    LadyStark schreef:
    Gewoon Davina, de rest zijn doopnamen.


    En die zijn er dus niet. Ik heb dit al eerder afgewezen omdat ik het nogal onlogisch vind in de sprookjeswereld. Noem mij eens een sprookjesfiguur met meerdere voornamen.
    Dus het is één naam. Meer is overbodig.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik verveel me dood, dus mensen vul eens wat sneller in, dan kan ik het speeltopic al openen!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.




    Rol: Dochter van Peter Pan
    Naam: Kenzie Scott, ze heeft haar moeder's naam gekregen als baby.
    Leeftijd: 18, 30 November
    Kind van: Peter Pan
    Innerlijk: Kenzie is diep van binnen een lief meisje met een groot hart die erg veel om anderen geeft. Dit zit alleen wel heel diep. Alleen de mensen waarom zij echt geeft zelf weten het. Voor buitenstaanders is ze namelijk harteloos, koud en meedogenloos. Ze heeft er eigenlijk geen moeite mee om iemand totaal de grond in te boren. Zij is gigantisch loyaal aan haar familie. Kenzie is een echte bitch en laat niet snel haar ware emoties zien, want die ziet ze vaak als zwakte. Ze is zeker ook geen meisje die jongen na jongen neemt. Ze gaat voor een jongen en blijft hem ook trouw. Overspel is voor haar uit den boze en als ze erachter komt dat haar vriendje haar bedrogen heeft zal hij zich echt moeten bergen en het meisje in kwestie ook. Ze wordt liever in alle eerlijkheid gedumpt dan dat dingen achter haar rug om gebeuren. Wat vaker is gebeurt, omdat die jongens haar dat te gesloten vonden of bang voor haar waren. Ze zit daar soms wel mee, maar het maakt haar ook hard, wat ze als een goed ding ziet. Haar emoties kropt ze meestal op, tot ze 's nachts alleen is en ze alles eruit laat vloeien op haar typemachine. Of tot ze een makkelijk slachtoffer heeft gevonden. Voor de rest van de wereld is ze namelijk echt geen lieverdje. Dan is ze koud, wreed, meedogenloos en sadistisch. Ze mag dan ongevaarlijk lijken, een meisje van nog geen 1,60 zonder hakken aan, het absolute tegendeel is waar. Zodra je je in haar ogen ook maar verkeerd gedraagt of verkeert naar haar kijkt is het mis. Ze is in staat je voor schut te zetten voor de hele school, je kort en klein te slaan of je zo slecht te laten voelen dat je weken niet meer naar school wil. Het ligt heel erg aan haar stemming wat ze besluit te doen, maar prettig is het nooit. Zeker niet als ze de pik op je heeft en dit eigenlijk dagelijkse kost is.
    Voor haar vrienden, leraren en familie is Kenzie een druk vrolijk zorgeloos meisje. Ze is nonchalant, onbevreesd, eigenwijs en heeft 'een de duivel maakt het wat uit'-kijk op het leven, zeker als het om gevaar gaat. Ze kan ook tegen hen best gemeen en zelfzuchtig zijn, terwijl op andere momenten onzelfzuchtig en zorgzaam. Ze heeft een sterk gevoel voor rechtvaardigheid en helpt iedereen die in de problemen zit. Ondanks dat ze oppast rond mensen om wie ze geeft kan ze alsnog zeer opvliegerig zijn. Het onderwerp 'opgroeien' ligt bij haar heel gevoelig en eenzaamheid kan haar ook flink raken. Vaak is ze inderdaad zelfverzekerd, onverschrokken en brutaal, maar soms is ze nog gewoon een klein bang kind, dat gewoon geliefd wil worden. Kenzie is erg loyaal aan haar vrienden en familie. Als je met haar omgaat leer je ook zijn vreemde kant kennen. Het maakt haar ook echt geen zak uit wat anderen van hem vinden. Ze is wie ze is en als je daar problemen mee hebt blijf je maar uit de buurt, want ze gaat er niets om laten. Ook lijkt ze door deze houding harteloos te zijn, maar dat is ze allerminst. Als ze namelijk eenmaal echt om je geeft is ze de meest liefdevolle vriendin ooit. Ze wil graag dat iederen van wie ze houd altijd vrolijk is, en probeert altijd iedereen vrolijk en aan het lachen te houden, maar dit lukt niet altijd en dan wordt ze zelf triest, of ze gaat te ver en krijgt een klap voor haar kop.
    Uiterlijk met foto: Kenzie heeft lang natuurlijk rood stijl haar en een erg bleke huid, ziekjes bleek zelfs. Haar ogen zijn warm bruin en worden echt gezien als poorten tot de ziel. Ze kunnen zowel een beeld geven van de diepste krochten van de hel als van de hoogste hemelen. Kenzie is vrij klein. Ze haalt de 1,60 niet. Ze haalt het net als ze hakken draagt, wat ze meestal wel doet. Ze is heel mager met een fragiel frame, maar heeft een zelfverzekerd postuur en is extreem lenig. Omdat ze zo dun is draagt ze altijd lange broeken en truien en in de winter vaak wel een aantal over elkaar. Deze kleren verhullen haar extreem dunne lichaampje vaak wat, zodat ze minder eng dun lijkt. Ze heeft geen eetstoornis, maar is gewoon van nature extreem dun en haar onregelmatige eettijden die bij haar leven horen helpen niet mee om ook maar een beetje vlees op haar botten te krijgen.
    Woont bij: Ze woont in een klein hutje hoog in de bomen in de buurt van het water. Hier woont ze dichtbij Max, die ze ziet als haar broertje, maar waarvan ze niet weet dat het haar broertje is. Verder woont ze niet alleen. Ze heeft twee vleerhonden, Remi en Rami, vier schildpadden, Leonardo, Donatello, Michelangelo en Rafael , twee wasberen, Bonnie en Clyde, een egel, James, en een pitbull, Mimsi. Het is dus een flinke beestenbende in het huisje, maar alleen kan ze echt niet zijn zonder zich verschrikkelijk eenzaam te voelen. Ze moet altijd een levend wezen rond zich hebben om niet gek te worden.
    Extra’s: Kenzie tekent en schrijft veel. Al zijn emoties legt ze hierin. Deze schetsblokken en schriften zijn dan ook strikt privé en ze zal letterlijk je hand eraf rijten, of hem in elk geval breken, als je er ook maar aan probeert te komen. Ze zal haar zachte kant namelijk nooit laten uitkomen als het aan haar ligt.
    Kenzie is echt niet het type met wie je problemen wilt en ze zal je ook niet zomaar vergeven. Ze deinst er ook niet voor terug om je het leven zuur te maken over iets kleins.
    Kenzie heeft niets meer over van haar moeder, behalve een bandana met haar tartan erop en een klein hangertje wat Kenzie altijd om haar nek draagt aan een leren koordje. Haar vader heeft ze nooit echt gekent en is er nooit voor haar geweest. Al lijkt ze erg veel op hem. Haar moeder stierf toen ze 9 was en sindsdien woont ze alleen in het bos.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 21:20 ]


    Bowties were never Cooler

    Volgens mij heb jij niet goed gelezen wat hier de bedoeling van is. Ik wist niet dat in de sprookjeswereld ook landen als Glasgow waren.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sorry, ik dacht dat het andersom was. Ik zal t aanpassen en haar afmaken


    Bowties were never Cooler

    Speeltopic


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Thaluke schreef:



    † Gotta get up and try †
    † Rol † Eén van de kinderen.
    † Naam † Catriona Wood. Al ze zichzelf meestal Suspiria(~=Ademnood in het Latijn) noemt tegen onbekenden. Later als ze je vertrouwd verteld ze wel haar echte naam. Al krijgt ze hier niet vaak de tijd voor. De achternaam Wood heeft ze zelfbedacht toen ze 11 was. Omdat ze toen in het bos woonde en met de dwergen ook.
    † Leeftijd † Ze is vijftien jaar oud. En verjaart midden in de winter. Oftewel 12 februari. Wat haar het sterrenbeeld waterman geeft.
    † Kind van † Ze is de dochter van Snowwhite.
    † Innerlijk † Catriona houdt zich liever op de achtergrond, en doet dit ondertussen ook nog. Ze is redelijk slim. Zij is het meisje dat ook het avontuur opzoekt in plaats ervan weg te lopen. Catriona is aardig als je dat ook voor haar bent. Zo simpel als wat. Ben je dit niet? Dan is zij dit ook niet. Punt uit. Toch zal ze eerst altijd iemand proberen te leren kennen voordat ze wat van hem of haar denkt. Natuurlijk zijn er kleine vooroordelen, maar dat doet iedereen toch? Je kunt redelijk goed kattenkwaad met haar uithalen, en lachen. Ze is een gezellige meid met het hart op de goede plaats. Boos krijg je haar niet snel. Ongeduldig is ze wel. Ze kan soms ook nogal wat…druk zijn. Dit is enkel als je haar kent. Want als ze je nog niet kent is ze redelijk verlegen en zegt ze niet veel, wat ze sowieso al niet altijd doet. Je kunt haar ook goed vertrouwen, en dan probeert ze je ook te helpen. Catriona voelt zich ook redelijk snel ongemakkelijk. Ze kan er niets aan doen. En het maakt niet uit bij wie, ze zal bijna altijd op een gegeven moment. Ze is een schuw en mysterieus iemand. Dit kun je ook wel zien aan dat ze nooit meteen haar echte naam noemt.
    †Uiterlijk † Wat opvalt aan Catriona zijn haar zwarte haren. Deze lokken komen tot onder haar borsten en zijn stijl. Vaak zitten ze los al ze soms ze in een vlecht heeft. Of een bloem erin doet. Haar haren doen haar lichte huid nog ietsjes lichter lijken, omdat deze dat al is. En ook niet snel bruin wordt. Catriona heeft groene ogen. En dan mosgroene ogen, niet van die hele felle. Al het soms door de zon wel zo lijkt. Deze kijkers worden omringd door een rij met lange, zwarte wimpers. Catriona is zo'n 1 meter en 65 centimeter lang. Wat dus niet erg groot is. Helemaal niet eigenlijk. Dit boeit haar niet veel. Zo kan ze tenminste klimmen en dergelijke. Ze heeft haar lange jurken en al dat spul gescheurd en er wat kortere van gemaakt, zodat ze zich iets vrijer kan bewegen. Bijna alle kledij van haar is zwart of wit. Soms donker rood of blauw. Ook loopt ze op blote voeten.
    † Woont bij † Overal en nergens. Op het ene moment is ze in het bos en op het andere moment in een oude boerderij. Tot haar tiende heeft ze bij de zeven dwergen gewoond, alleen is ze weggelopen daar. Omdat ze het avontuur wilde op zoeken. Ze heeft wel van de dwergen geleerd om te leren boogschieten, en hier is ze ze ook dankbaar voor. Aangezien dit erg handig is als ze hier en daar is. Vroeger had ze hier moeite mee, maar ze probeerde het gewoon keer op keer. En nu kan ze het erg goed.
    † Extra’s †


    Catriona is af.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ze staat er bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Is Kenzie goed?


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Is Kenzie goed?


    Jawel, alleen een dingetje. De ninjaturtles, je kan wel neerzetten hoe ze heten. Want ze kennen hun niet in die wereld x'D
    Voor de rest is ze goed, dus ik voeg haar toe


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik ga Kai straks afmaken. Ik kijk nu een film. ^^
    Maar ik heb al wel haar innerlijk en extra in een worddocument geschreven dus ik moet het enkel nog toevoegen en dan is ze af. c:


    Rise and rise again until lambs become lions

    Dan is ze nu af


    Bowties were never Cooler