• Storybrooke, wie kent het niet. Een stad vol met sprookjesfiguren die een tijd niet hebben geweten wie ze waren en waarom ze in de echte wereld leefden. Verschillende figuren hebben achtergebleven kinderen die in de sprookjeswereld leven. De kinderen zelf weten hier niets van en weten ook niet wie hun ouders zijn.
    Wanneer een aantal kinderen bericht krijgen vanuit een andere wereld, de mensenwereld, beginnen er vragen te komen. Zijn hun ouders daar? Hoe zullen ze hun ouders ooit ontmoeten? Zullen ze dat überhaupt wel kunnen...


    Rollen:

    - James Jones | 22 | Zoon van Killian Jones/Captain Hook | KillianHook
    - Kaiser "Kai" Jones | 20 | Dochter van Killian Jones/Captain Hook | Anakin

    - Max Pan | 17 | Zoon van Peter Pan | CrushOnLuke
    - Kenzie Scott | 18 | Dochter van Peter Pan | RocketRaccoon

    - Tate Hayward | 24 | Zoon van The Mad Hatter | WillNotLearn

    - | Zoon van Robin Hood | Luna2013
    - | Zoon van Graham | Derek_Hale
    - | Zoon van Rumpelstiltskin | XY390
    - Lilith Mills | 20 | Dochter van Regina | Sempre
    - Scarlett Lupa | 21 | Dochter van Red Riding Hood | MissSwan
    - | Dochter van Belle | MissMills
    - | Dochter van Sleeping Beauty | LadyStark
    - Catriona Wood | 15 | Dochter van SnowWhite | Thaluke


    Invullijstje:
    Rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk met foto:
    Woont bij:
    Extra’s:


    Regels:

    - Maximaal twee rollen per persoon. Graag of een sprookjesfiguur en kind of een jongen en een meisje.
    - Houd de jongens en meiden gelijk. Wanneer er een overschot op komt moet ik een van de twee tijdelijk sluiten.
    - We volgen hier geen van alle verhaallijnen in welk sprookje dan ook. Relaties die al bestonden hoeven dus niet persé gebruikt te worden.
    - Minimaal 200 woorden. Een keer iets minder is geen probleem, maar als dit aanhoud dan word het vervelend en krijg je een waarschuwing.
    - Reserveringen blijven staan voor drie dagen vanaf de dag van reserveren.
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft gebreken.
    - Je bestuurd alleen je eigen personage. Dit is om irritatie en verwarring te voorkomen.
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    - Wanneer je langer dan twee/drie dagen niet reageert zonder reden zal ik je een GB sturen. Wanneer je hier niet binnen één dan op reageert dan stuur ik je nog een laatste kans, en dan lig je uit het RPG.
    - Plezier hebben is wel een grote regel hier. Dus we kraken elkaar NIET af!

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 12:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Sempre schreef:
    (...)

    Oeh gaaf. Vind ik persoonlijk inderdaad een stuk origineler dan pijl en boog haha.


    Jup, met dank aan Femke (JamesPotter) en de awesomeness van Sokka <3. Ik heb haar aangepast. Voor nu vind ik haar weer origineel genoeg. Hopelijk blijft dat zo :')
    Maar ze is dus weer af.


    Happy Birthday my Potter!

    Hahaha, dat was echt een van de leukste afleveringen van Avatar <'3


    When time and life shook hands and said goodbye.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Natuurlijk is dit mogelijk ^^
    Van wie wil je de broer/zus zijn? (:


    Goh aangezien Killian nog steeds mijn nummer één in de serie is, zou ik het liefst hem kiezen. Dus dan een broer/zus van James - als ik het goed lees want ik ben super moe ;p -
    Wat heb je nog nodig? Mijn voorkeur gaat wel lichtjes uit naar een vrouw aangezien ik altijd mannen moet spelen maar je zegt maar. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Goh aangezien Killian nog steeds mijn nummer één in de serie is, zou ik het liefst hem kiezen. Dus dan een broer/zus van James - als ik het goed lees want ik ben super moe ;p -
    Wat heb je nog nodig? Mijn voorkeur gaat wel lichtjes uit naar een vrouw aangezien ik altijd mannen moet spelen maar je zegt maar. ^^


    Je hebt geluk, we zitten op een even aantal (even een applaus aan de mensen hier in dit RPG), dus je mag kiezen (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ik maak zo snel mogelijk mijn rol.


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    Is goed hoor. Moet nog even bedenken wanneer ik het rpg open.

    En omg, net Maleficent gezien. Awesome film o.O


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Is goed hoor. Moet nog even bedenken wanneer ik het rpg open.

    En omg, net Maleficent gezien. Awesome film o.O


    Ja inderdaad! Hoewel het plot uiteindelijk net asliep als de vloek uit seizoen 1 :X


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zou graag de zoon van Rumpelstiltskin willen reserveren, als dat kan i.v.m. Baelfire (:


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    XY390 schreef:
    Ik zou graag de zoon van Rumpelstiltskin willen reserveren, als dat kan i.v.m. Baelfire (:


    Dat kan (:
    Ik zet je er straks bij


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Davina Aneallia Meia Mika.
    SOMETIMES I WONDER IF BEING ALIVE
    MATTERS. IF BEING DEAD MIGHT BE A LOT EASIER.






    Naam: Davina Aneallia Meia Mika.
    Leeftijd: Juist 19 geworden. 30-08.
    Kind van: Sleeping Beauty.
    Innerlijk: Davina is iemand die best voor zichzelf kan zorgen en niet bepaald op haar mond is gevallen. Als iets haar niet zint, is de kans groot dat ze dat ook doormiddel van woorden laat weten. Ze durft wel over de grens te gaan om iemand te laten zien hoe ze over die persoon denkt en ze deinst er zeker niet voor terug om best wat scheldwoorden in een zin te gebruiken. Ondanks die eigenschap kan ze zich nog best als een lief meisje gedragen en ze heeft respect voor de mensen om haar heen als zij dat ook voor haar hebben. Ze heeft best een goed gevoel voor humor en maakt altijd grapjes in een poging om de mensen om haar heen een goed gevoel te geven.
    Als je haar zou vragen waar ze juist bang voor is, zou ze in eerste instantie nooit een fatsoenlijk antwoord geven. Pas als je blijft doorvragen, zou ze toegeven dat ze bang is om alleen te zijn. Ze is bang dat ze ooit helemaal alleen zou eindigen zonder dat ze op iemand kan terugvallen en zonder dat er iemand is die zegt dat ze niet zo’n grote mond moet opzetten. Voor de rest heeft Davina een grote liefde voor boeken en heeft ze bijna alles wat ze weet daaruit. Ze heeft niet echt een lievelingsschrijver of - genre. Leg een boek voor haar neer en de kans is groot dat ze het binnen de week heeft uitgelezen. Davina is zelf van mening dat ze heel goed voor zichzelf kan zorgen en irriteert zich op sommige momenten dan ook aan het beschermende karakter van haar oudere broer.
    Uiterlijk: [ FC : Davina // The Originals ]
    Woont bij: Op het moment zoekt ze gewoon overal, maar op het kasteel van haar ouders woont ze.
    Extra’s:

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 10:12 ]


    Yeah, and people in hell want Slurpees.

    KillianHook schreef:
    Uhm mag ik even wat vermelden?

    De kinderen zijn sprookjesfiguren. Ik zat er al aan te denken om het eerder te vermelden, maar ik vind één voornaam genoeg (:


    Happy Birthday my Potter!

    LadyStark, welke naam word het dus?


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Je hebt geluk, we zitten op een even aantal (even een applaus aan de mensen hier in dit RPG), dus je mag kiezen (:


    Super! ^^
    Geef me dan maar een meisje als je wil. (:

    EDIT: Ik faceclaim even Ana Mulvoy Ten.

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 11:39 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Super! ^^
    Geef me dan maar een meisje als je wil. (:

    EDIT: Ik faceclaim even Ana Mulvoy Ten.


    Ik zal je erbij zetten!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Asmodom -> MissSwan


    Happy Birthday my Potter!