• Storybrooke, wie kent het niet. Een stad vol met sprookjesfiguren die een tijd niet hebben geweten wie ze waren en waarom ze in de echte wereld leefden. Verschillende figuren hebben achtergebleven kinderen die in de sprookjeswereld leven. De kinderen zelf weten hier niets van en weten ook niet wie hun ouders zijn.
    Wanneer een aantal kinderen bericht krijgen vanuit een andere wereld, de mensenwereld, beginnen er vragen te komen. Zijn hun ouders daar? Hoe zullen ze hun ouders ooit ontmoeten? Zullen ze dat überhaupt wel kunnen...


    Rollen:

    - James Jones | 22 | Zoon van Killian Jones/Captain Hook | KillianHook
    - Kaiser "Kai" Jones | 20 | Dochter van Killian Jones/Captain Hook | Anakin

    - Max Pan | 17 | Zoon van Peter Pan | CrushOnLuke
    - Kenzie Scott | 18 | Dochter van Peter Pan | RocketRaccoon

    - Tate Hayward | 24 | Zoon van The Mad Hatter | WillNotLearn

    - | Zoon van Robin Hood | Luna2013
    - | Zoon van Graham | Derek_Hale
    - | Zoon van Rumpelstiltskin | XY390
    - Lilith Mills | 20 | Dochter van Regina | Sempre
    - Scarlett Lupa | 21 | Dochter van Red Riding Hood | MissSwan
    - | Dochter van Belle | MissMills
    - | Dochter van Sleeping Beauty | LadyStark
    - Catriona Wood | 15 | Dochter van SnowWhite | Thaluke


    Invullijstje:
    Rol;
    Naam:
    Leeftijd:
    Kind van:
    Innerlijk:
    Uiterlijk met foto:
    Woont bij:
    Extra’s:


    Regels:

    - Maximaal twee rollen per persoon. Graag of een sprookjesfiguur en kind of een jongen en een meisje.
    - Houd de jongens en meiden gelijk. Wanneer er een overschot op komt moet ik een van de twee tijdelijk sluiten.
    - We volgen hier geen van alle verhaallijnen in welk sprookje dan ook. Relaties die al bestonden hoeven dus niet persé gebruikt te worden.
    - Minimaal 200 woorden. Een keer iets minder is geen probleem, maar als dit aanhoud dan word het vervelend en krijg je een waarschuwing.
    - Reserveringen blijven staan voor drie dagen vanaf de dag van reserveren.
    - Géén perfecte personages. Iedereen heeft gebreken.
    - Je bestuurd alleen je eigen personage. Dit is om irritatie en verwarring te voorkomen.
    - Alleen ik open nieuwe topics, tenzij anders aangegeven.
    - Wanneer je langer dan twee/drie dagen niet reageert zonder reden zal ik je een GB sturen. Wanneer je hier niet binnen één dan op reageert dan stuur ik je nog een laatste kans, en dan lig je uit het RPG.
    - Plezier hebben is wel een grote regel hier. Dus we kraken elkaar NIET af!

    Speeltopic

    [ bericht aangepast op 21 sep 2014 - 12:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    RocketRaccoon schreef:
    Sorry, niet gezien :$

    Mag ik dan een (onbekende) dochter van Peter Pan? Als het andere kind van hem het er natuurlijk mee eens is. Anders niet


    Dan moet je dat even vragen aan de persoon die het andere kind speelt. Van mij mag het, maar dan moet je eerst even vragen of het mag van haar (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Okay


    Bowties were never Cooler

    Wanneer is ongeveer het plan om te gaan beginnen?


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Wanneer meer en deels van de rollen is ingevuld. We komen niet echt ver met maar vier rollen hahah


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    Wanneer meer en deels van de rollen is ingevuld. We komen niet echt ver met maar vier rollen hahah


    Nee, dat begrijp ik haha


    When time and life shook hands and said goodbye.

    En er is bijna een vijfde rol af. :Y)
    Ik moet nog enkel haar innerlijk en extra invullen en dan is Kai good to go. Ohja, Kaiser is ook nog steeds beschikbaar voor enkele eventuele connecties. Geen enkel probleem. ^^

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:04 ]


    Rise and rise again until lambs become lions

    Vind het wel grappig. Kai heeft het uiterlijk van haar biologische moeder en James van zijn biologische vader. (moeilijk te zeggen dit xd aangezien James niet de zoon van Emma is hahah)

    [ bericht aangepast op 20 sep 2014 - 16:21 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Oké mensen. Ik heb even nagedacht. Het liefst open ik het speeltopic vanavond rond 20:00 uur (acht uur). Als dan zoveel mogelijk mensen hun rol willen invullen word ik heel blij.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anakin schreef:
    En er is bijna een vijfde rol af. :Y)
    Ik moet nog enkel haar innerlijk en extra invullen en dan is Kai good to go. Ohja, Kaiser is ook nog steeds beschikbaar voor enkele eventuele connecties. Geen enkel probleem. ^^


    Ah Kai is echt een geweldige rol, heel leuk bedacht haha. Lilith wil zeker wel een connectie zijn, alleen even kijken op welke manier, aangezien ze niet heel veel vrienden heeft van zichzelf haha.


    When time and life shook hands and said goodbye.

    Sempre schreef:
    (...)

    Ah Kai is echt een geweldige rol, heel leuk bedacht haha. Lilith wil zeker wel een connectie zijn, alleen even kijken op welke manier, aangezien ze niet heel veel vrienden heeft van zichzelf haha.


    You know James likes her (wbw)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    KillianHook schreef:
    (...)

    You know James likes her (wbw)


    (hoera)


    When time and life shook hands and said goodbye.

    KillianHook schreef:
    Vind het wel grappig. Kai heeft het uiterlijk van haar biologische moeder en James van zijn biologische vader. (moeilijk te zeggen dit xd aangezien James niet de zoon van Emma is hahah)


    Ik vind het ergens ook wel grappig, haha. Volgens mij trekken ze qua karakter wel allebei volledig op elkaar en hun vader. ;p

    Sempre schreef:

    Ah Kai is echt een geweldige rol, heel leuk bedacht haha. Lilith wil zeker wel een connectie zijn, alleen even kijken op welke manier, aangezien ze niet heel veel vrienden heeft van zichzelf haha.


    Oeh dankjewel! ^^
    Ik vind Lilith ook geweldig eerlijk gezegd, haha. En als Kai eenmaal weet dat haar broer op Lilith valt...Nou dat gaat nog geweldig worden. :'D Ze zou hem sowieso non-stop plagen en hem op de zenuwen werken. Heerlijk als jongere zusjes dit doen. :Y)
    En inderdaad. Ik denk ook niet dat Kaiser een persoontje is die makkelijk vrienden maakt maar uiteraard kan ze wel één persoon hebben waarmee ze iets of wat nog goed met overeen komt. Ik zal straks nog eens wat brainstormen over welke connectie de twee kunnen hebben. ^^


    Rise and rise again until lambs become lions

    Anakin schreef:
    (...)

    Oeh dankjewel! ^^
    Ik vind Lilith ook geweldig eerlijk gezegd, haha. En als Kai eenmaal weet dat haar broer op Lilith valt...Nou dat gaat nog geweldig worden. :'D Ze zou hem sowieso non-stop plagen en hem op de zenuwen werken. Heerlijk als jongere zusjes dit doen. :Y)
    En inderdaad. Ik denk ook niet dat Kaiser een persoontje is die makkelijk vrienden maakt maar uiteraard kan ze wel één persoon hebben waarmee ze iets of wat nog goed met overeen komt. Ik zal straks nog eens wat brainstormen over welke connectie de twee kunnen hebben. ^^


    Watch your step miss! (N)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ze is het er mee eens, dus ik zou graag de dochter van Peter Pan spelen


    Bowties were never Cooler

    RocketRaccoon schreef:
    Ze is het er mee eens, dus ik zou graag de dochter van Peter Pan spelen


    Ik zet je erbij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.