• Op 18 oktober word mijn beste vriendin 20 en omdat ze me het voorbije jaar zo hard heeft gesteund toen ik door een moeilijke periode ging, wil ik toch iets speciaals doen.
    Aan de ene kant is een blijvend cadeau leuk, maar het enige wat ik daarvoor kan bedenken is een soort van foto cadeau en dat vind ik nou niet bepaald origineel.
    Liever zou ik haar dus verrassen door haar ergens mee naartoe te nemen en iets te gaan doen.
    Maar ik heb absoluut geen idee wat.
    Haar vriend neemt haar al mee naar de wellness, dus dat valt al af.
    Heeft er iemand tips/ideeën voor me?
    het budget gaat zo ongeveer tot een 100€.
    Alvast bedankt!


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Kun je niet op Vakantieveilingen.nl. Kijken? Daar staan ook erg leuke dingen tussen! (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wat ik heb gedaan voor een vriendin laatst: Hartvormige fotocollage lijst van de xenos gehaald. Foto's verzameld (aan haar vriend gevraagd), van haar met haar ouders, haar vriend en met mij, deze uitgeprint, uitgeknipt en erin gestopt. Daarna ingepakt met supermooi zilver cadeau papier met patroon erop en toen heb ik in de winkel waar ik werk nog een happy birthday helium ballon gehaald en een 3D Me to you beertjes kaart. De ballon er aan vast gemaakt en de kaart zo gegeven. Ze vond het helemaal geweldig.(:


    You were born original, don't die as a copy.

    Dagje naar een pretpark, samen ergens heen,dingen bezoeken en wat eten.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    SPECS schreef:
    Wat ik heb gedaan voor een vriendin laatst: Hartvormige fotocollage lijst van de xenos gehaald. Foto's verzameld (aan haar vriend gevraagd), van haar met haar ouders, haar vriend en met mij, deze uitgeprint, uitgeknipt en erin gestopt. Daarna ingepakt met supermooi zilver cadeau papier met patroon erop en toen heb ik in de winkel waar ik werk nog een happy birthday helium ballon gehaald en een 3D Me to you beertjes kaart. De ballon er aan vast gemaakt en de kaart zo gegeven. Ze vond het helemaal geweldig.(:


    Dat had ik ook al bedacht, maar ik zou liever ergens heen gaan met haar :)


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    ___ schreef:
    Kun je niet op Vakantieveilingen.nl. Kijken? Daar staan ook erg leuke dingen tussen! (:

    Dit, ik heb voor mijn vriendin laatst een High Tea gekocht voor €26,- voor twee. (Vergeet niet dat er altijd €5,- administratiekosten bijkomen, bij je bod.)
    We gaan nu een dagje shoppen inclusief die High Tea. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Diaval schreef:
    (...)

    Dat had ik ook al bedacht, maar ik zou liever ergens heen gaan met haar :)


    Oh sorry, daar had ik overheen gelezen. Na de tekst wat beter te hebben bekeken heb ik wel wat leuke voorstellen. Bij de hema hebben ze superleuke cadeau kaarten en daar zit voor 25 voor twee personen een high tea kaart (die niet op de site staat maar ze wil hebben) bij en dat is echt superleuk om te doen.(: Daarna kun je misschien lekker de stad in en wat shoppen en dan kun je tegen zes uur ofzo ergens gaan eten met deze hema kaart voor 50 euro. en dan kan je het afmaken met een bezoekje aan de bioscoop met deze kaart

    Alles bij elkaar kom je dan uit op 90 euro.(:

    Edit: Ik zie op de site staan dat hij duurder is geworden ofzo, op de site staat hij nu (met 20 % korting) voor 30.80 dus dan kom je uit op 95 euro.^^

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 20:10 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    SPECS schreef:
    (...)

    Oh sorry, daar had ik overheen gelezen. Na de tekst wat beter te hebben bekeken heb ik wel wat leuke voorstellen. Bij de hema hebben ze superleuke cadeau kaarten en daar zit voor 25 voor twee personen een high tea kaart (die niet op de site staat maar ze wil hebben) bij en dat is echt superleuk om te doen.(: Daarna kun je misschien lekker de stad in en wat shoppen en dan kun je tegen zes uur ofzo ergens gaan eten met deze hema kaart voor 50 euro. en dan kan je het afmaken met een bezoekje aan de bioscoop met deze kaart

    Alles bij elkaar kom je dan uit op 90 euro.(:[/pink]


    Ga ik onthouden^^ bedankt :)
    Nog iemand andere tips?


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    .

    [ bericht aangepast op 24 sep 2014 - 20:09 ]


    You were born original, don't die as a copy.

    Diaval schreef:
    (...)

    Ga ik onthouden^^ bedankt :)
    Nog iemand andere tips?


    Graag gedaan.(: En als je dat teveel van het goede vind ofzo kun je altijd nog iets schrappen van wat ik zei.(:


    You were born original, don't die as a copy.