• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Klik voor groter. Dit was toch wat je bedoelde, Margot? Dat is dus ook waar dat paard ergens staat.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    Hoe the hell kom je bij dat paardding dan? x)

    Dat is een vreselijk komisch beeld. :'D


    Het is een Gronings icoon, niet een komisch beeld, Yolanda! :p

    En zie de kaart die ik net heb gepost. Dat beeld staat ergens onder HIER. Je hoeft dan vanuit de trein dus alleen om/door het stationsgebouw te lopen en vanuit de bussen moet je een einde naar links, wat zich vanzelf wel wijst. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Idd, daar waar Inge aangegeven heeft ja. Kan niet missen. Staat boven de fietsenstalling :)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Square schreef:
    (...)

    Het is een Gronings icoon, niet een komisch beeld, Yolanda! :p

    En zie de kaart die ik net heb gepost. Dat beeld staat ergens onder HIER. Je hoeft dan vanuit de trein dus alleen om/door het stationsgebouw te lopen en vanuit de bussen moet je een einde naar links, wat zich vanzelf wel wijst. ^^


    Haha ja klopt helemaal. Mooie kaart haha!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Inge, ik ga jou smsen als ik dr niet uit kom x)
    Want ik heb op 3 januari geen abbonement ter beschikking, kan dus alleen appen als ik wifi heb.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Haha ja klopt helemaal. Mooie kaart haha!


    Ja, haha, prachtig he? Medemogelijk gemaakt door Paint. :'D



    KerstKrull schreef:
    Inge, ik ga jou smsen als ik dr niet uit kom x)
    Want ik heb op 3 januari geen abbonement ter beschikking, kan dus alleen appen als ik wifi heb.


    Is goed. We loodsen je er wel op een of andere manier heen. :3

    Maar het is niet erg moeilijk te vinden, dus ik denk dat het de meeste mensen wel zal lukken. Ik zal er sowieso al rond kwart voor één of zo zijn, zodat niemand daar in z'n eentje hoeft te wachten. Jip en Nina zijn dan als het goed is ook al bij me, dus dan hoeft ook de allereerste niet naar een enkel persoon op zoek te gaan. (:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:47 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Het is een Gronings icoon, niet een komisch beeld, Yolanda! :p

    En zie de kaart die ik net heb gepost. Dat beeld staat ergens onder HIER. Je hoeft dan vanuit de trein dus alleen om/door het stationsgebouw te lopen en vanuit de bussen moet je een einde naar links, wat zich vanzelf wel wijst. ^^


    KIJK DAN NAAR HOE ''STOER'' DIE MAN ZN HAND OP HET PAARD ZN KONT HEEFT! DAT IS KOMISCH! :'D hahahahaha


    En okii. Ik zie het kaartje, en ik zie het woordje ''HIER''. Het moet vast wel goed komen. Maar alsnog ga ik sowieso met een blad met ''Q'' erop rondlopen. Dat blad houdt ik natuurlijk omhoog zodat iedereen het ziet. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Dit zal mijn reis zijn vanaf Utrecht:

    10:50 + Utrecht Centraal
    11:07 + Amersfoort
    11:47 + Zwolle
    12:27 + Assen
    12:44 + Groningen

    Gibbs schreef:
    (...)

    KIJK DAN NAAR HOE ''STOER'' DIE MAN ZN HAND OP HET PAARD ZN KONT HEEFT! DAT IS KOMISCH! :'D hahahahaha


    En okii. Ik zie het kaartje, en ik zie het woordje ''HIER''. Het moet vast wel goed komen. Maar alsnog ga ik sowieso met een blad met ''Q'' erop rondlopen. Dat blad houdt ik natuurlijk omhoog zodat iedereen het ziet. :Y)


    Nope, het is toch echt een Gronings symbool. Peerd van Ome Loeks. Zoek maar op op Wikipedia. En ja, oké, stiekem ziet het er ook wel een beetje komisch uit. Vraag me af wat het paard ervan vindt zo betast te worden. :'D

    Haha, ik was ook al zoiets van plan. Straks hebben we twee blaadjes met Q erop, dan weet in iedereen het wel te vinden. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    KerstKrull schreef:
    Dit zal mijn reis zijn vanaf Utrecht:

    10:50 + Utrecht Centraal
    11:07 + Amersfoort
    11:47 + Zwolle
    12:27 + Assen
    12:44 + Groningen


    Oei, dus dan ben jij er zelfs al om kwart voor. Dan moet ik dus zorgen dat ik er dan sowieso al ben. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Inge, ik ben er ook om kwart voor 1. Als ik de bus vanuit Ter Apel neem. Wat bijna 2 uur reizen is, terwijl vanuit Emmen maar 1 uurtje is en de heenweg naar het station slechts 15 minuten met de auto is.
    Eventjes mijn ouders overhalen dus. x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    Inge, ik ben er ook om kwart voor 1. Als ik de bus vanuit Ter Apel neem. Wat bijna 2 uur reizen is, terwijl vanuit Emmen maar 1 uurtje is en de heenweg naar het station slechts 15 minuten met de auto is.
    Eventjes mijn ouders overhalen dus. x)


    Bus uit Ter Apel? D: Dan kun je inderdaad beter vanaf het station in Emmen gaan. Even lief zijn tegen je ouders, Yolanda.
    Is er anders geen bus van in de buurt van jouw huis naar het station in Emmen? Of kun je op de fiets naar het station?


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Bus uit Ter Apel? D: Dan kun je inderdaad beter vanaf het station in Emmen gaan. Even lief zijn tegen je ouders, Yolanda.
    Is er anders geen bus van in de buurt van jouw huis naar het station in Emmen? Of kun je op de fiets naar het station?


    Ghehe vanuit mijn huis of Emmer Compascuum naar Groningen toe is zelfs meer dan 2 uur reizen! :'D

    Fietsen naar Emmen is een uur en papa wil inderdaad dat ik op de fiets ga maar stiekem hoop ik dat mama me wel wil brengen naar het station in Emmen. :')
    Ter Apel is maar 5km verderop dus dat valt wel prima te fietsen though.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha ik heb nog een Q, gemaakt van ijzerdraad en super grote kralen. Die had ik gemaakt voor de Rotterdam meeting in 2010.

    En ik heb een gehaakte Q, van het jubileum van laatst?

    KerstKrull schreef:
    Haha ik heb nog een Q, gemaakt van ijzerdraad en super grote kralen. Die had ik gemaakt voor de Rotterdam meeting in 2010.

    En ik heb een gehaakte Q, van het jubileum van laatst?


    Oeh, sounds awesome!
    En die gehaakte Q heb ik geloof ik wel gezien. Vet gaaf!


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •