• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    We schijnen te kunnen schaatsen op de Grote Markt (dat is toch in Groningen Stad?), maar ik moet bekennen dat ik nog nooit heb geschaatst en niet kan skeeleren. Ook is het voor Nina waarschijnlijk geen pretje om te doen met haar blessure. Gok ik... Maar dat weet Nina natuurlijk beter dan ik, haha.

    Overigens als ik gewoon een bus terug kan halen vind ik het eigenlijk wel erg gezellig om met z'n allen (of wie er dan ook tot laat blijven kunnen) ergens avond te eten. Ik moet wel bekennen dat ik een slechte eter ben, vooral qua nieuwe dingen. Dus een chique restaurant weet ik niet of ik mee doe. :'D hahaha


    Na Sinterklaas en Kerstmis heb ik geen geld meer voor een chique restaurant, hoor. Als de rest dat wel wil, gaan wij gewoon lekker naar de Mac. (cat)


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Wiarda schreef:
    (...)

    Na Sinterklaas en Kerstmis heb ik geen geld meer voor een chique restaurant, hoor. Als de rest dat wel wil, gaan wij gewoon lekker naar de Mac. (cat)


    Dan sluit ik me ook bij de Mac aan.xD


    Every villain is a hero in his own mind.

    Ehm, ik woon al 16 a 17 jaar in Groningen en heb zover ook niet echt specifieke ideeën. Behalve voor de winkels kom ik niet zoveel in de binnenstad. We kunnen natuurlijk altijd gewoon een drankje doen ergens, zoals V&D...

    En ik ben ook voor Mac :Y)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Gibbs schreef:
    We schijnen te kunnen schaatsen op de Grote Markt (dat is toch in Groningen Stad?), maar ik moet bekennen dat ik nog nooit heb geschaatst en niet kan skeeleren. Ook is het voor Nina waarschijnlijk geen pretje om te doen met haar blessure. Gok ik... Maar dat weet Nina natuurlijk beter dan ik, haha.

    Overigens als ik gewoon een bus terug kan halen vind ik het eigenlijk wel erg gezellig om met z'n allen (of wie er dan ook tot laat blijven kunnen) ergens avond te eten. Ik moet wel bekennen dat ik een slechte eter ben, vooral qua nieuwe dingen. Dus een chique restaurant weet ik niet of ik mee doe. :'D hahaha

    Als ik niet alleen aan de kant sta zit, is schaatsen heel leuk om naar te kijken! Waarschijnlijk zou ik het geen vijf minuten volhouden, haha.


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    IS ER OVERIGENS EEN NEW YORKER IN DE STAD? WANT DAT IS MIJN LIEVELINGSWINKEL EN DIE HEBBEN WIJ NIET EN IK SMEEK JULLIE OM DAAR DAN HEEN TE MOGEN GAAN ALS DIE ER IS! ALSJEBLIEEEEEEFT! _O_ _O_ _O_

    Oh, en de Mac klinkt goed voor mij. :Y)

    En @Nina
    Well I could join you ofcourse! (:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Mylintis schreef:
    (...)
    Als ik niet alleen aan de kant sta zit, is schaatsen heel leuk om naar te kijken! Waarschijnlijk zou ik het geen vijf minuten volhouden, haha.

    Ik ga sowieso niet schaatsen, dus dan sta je sowieso niet alleen. :'D


    Every villain is a hero in his own mind.

    @Yol
    Zover ik weet hebben we der geen. En internet geeft ook niet aan dat der een is.

    @Nina
    Ik ben eigenlijk ook niet van plan te gaan schaatsen hoor. Dus kom ik er gezellig bij zitten dan ^_^


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Klik hier voor meer info over het schaatsen. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Haha, ik ben ook wel voor de Mac of een of andere goedkope tent waar je redelijk chill eten kan vinden. Volgens mij is dat schaatsdingetje op de Grote Markt echt mega-klein, btw. (of ze hebben nu een andere dat die er eerst stond)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 16:41 ]


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Imladris schreef:
    @Yol
    Zover ik weet hebben we der geen. En internet geeft ook niet aan dat der een is.

    @Nina
    Ik ben eigenlijk ook niet van plan te gaan schaatsen hoor. Dus kom ik er gezellig bij zitten dan ^_^


    Meh, that sucks. :C



    Niphredil schreef:
    Haha, ik ben ook wel voor de Mac of een of andere goedkope tent waar je redelijk chill eten kan vinden. Volgens mij is dat schaatsdingetje op de Grote Markt echt mega-klein, btw. (of ze hebben nu een andere dat die er eerst stond)


    Hahah ik heb werkelijk geen flauw idee. Maar als de mensen die willen schaatsen erop kunnen schaatsen is het toch goed? :Y)
    En de Mac it is, krijg ik zo de indruk. x)

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 16:42 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    KerstKrull schreef:
    Ik ga er vanuit dat ik wel kom, dus zet me maar op zeker.
    Tenzij ik me ineens niet goed voel ofzo x)

    Niphredil schreef:
    Ja, ik ben ook zeker!


    Yay! ^^



    Murtagh schreef:
    Ik ben wat minder zeker dus, vanwege die wortelkanaalbehandeling die ik de dag ervoor krijg. Moet even kijken hoe ik me voel enzo. :/


    Zal ik je gewoon bij zeker laten staan? Dan ben je misschien zeker. (krul) Sterkte met die behandeling, trouwens! Lijkt me niet prettig. :x



    Duskfury schreef:
    Oooh. Ik zou stiekem ook wel mee willen (wou ik al, maar toen kon ik niet, dus ik zei nooit wat hier :P). Ik twijfel alleen nog een beetje, omdat ik een shitload aan huiswerk heb, dus als het mag, zou ik graag op "misschien" willen, hoewel de kans vrij groot is dat ik die berg maar laat voorw at het is en gewoon kom (:


    Je staat erbij! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Schaatsen kan inderdaad op de Grote Markt, al heb ik de indruk dat we straks met z'n allen aan de kant zullen zitten terwijl Yolanda schaatst. :'D

    En bij de Mac eten lijkt me prima, voor iedereen die tot het eten wil blijven. Voldoende goedkoop eten te vinden in de stad, in ieder geval, dus we zullen niet verhongeren. Er is meestal ook zo'n Belgische friettent waar het altijd goed ruikt als ik erlangs fiets. :Y) We kunnen sowieso wel regelmatig pauze houden voor de mensen die niet lang kunnen lopen, en gewoon ergens wat drinken of een broodjes eten of zo. Of een ijsje. :p
    Want tja, ik heb verder eigenlijk ook geen idee wat er precies in Groningen te doen valt.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Schaatsen kan inderdaad op de Grote Markt, al heb ik de indruk dat we straks met z'n allen aan de kant zullen zitten terwijl Yolanda schaatst. :'D

    En bij de Mac eten lijkt me prima, voor iedereen die tot het eten wil blijven. Voldoende goedkoop eten te vinden in de stad, in ieder geval, dus we zullen niet verhongeren. Er is meestal ook zo'n Belgische friettent waar het altijd goed ruikt als ik erlangs fiets. :Y) We kunnen sowieso wel regelmatig pauze houden voor de mensen die niet lang kunnen lopen, en gewoon ergens wat drinken of een broodjes eten of zo. Of een ijsje. :p
    Want tja, ik heb verder eigenlijk ook geen idee wat er precies in Groningen te doen valt.


    Ik kan niet eens schaatsen. Als we dat gaan doen moeten jullie het me leren! :'D

    Ijs eten in de winter? Bleeegh, ik haal liever iets warms! Maar geen warme choco, dat vind ik weer vies. I know I'm weird. (krul)
    Maar het komt wel goed. We maken er gewoon wat gezelligs van! c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik ben in voor ijs eten, haha. En fijn om te weten dat ik niet alleen aan de kant sta, als we zouden gaan schaatsen. (:


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Square schreef:
    (...)

    Je staat erbij! ^^


    Dankuu (:


    Gibbs schreef:
    (...)

    Ik kan niet eens schaatsen. Als we dat gaan doen moeten jullie het me leren! :'D

    Ijs eten in de winter? Bleeegh, ik haal liever iets warms! Maar geen warme choco, dat vind ik weer vies. I know I'm weird. (krul)
    Maar het komt wel goed. We maken er gewoon wat gezelligs van! c:


    Ik heb gisteren kinderschaatsen gekocht voor mijn broertje. Ze zijn verstelbaar en hebben twee ijzertjes aan iedere... schaats... die kan je dus gewoon aan je schoenen schuiven (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes