• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Well.. dan ga ik alvast even vervelend doen (cat).
    Ik ga dus echt niet schaatsen, ik ben ontzettend onhandig en mijn balans is ook niet zo goed, dus ik doe niet mee met zulke dingen, net zoals in de bots auto's gaan of karten (karten.. nare herinnering).

    En de Mac, vind ik prima, maaar dan eet ik gezellig mn eigen brood op want ik ben op een dieet :Y)

    KerstKrull schreef:
    Well.. dan ga ik alvast even vervelend doen (cat).
    Ik ga dus echt niet schaatsen, ik ben ontzettend onhandig en mijn balans is ook niet zo goed, dus ik doe niet mee met zulke dingen, net zoals in de bots auto's gaan of karten (karten.. nare herinnering).

    En de Mac, vind ik prima, maaar dan eet ik gezellig mn eigen brood op want ik ben op een dieet :Y)


    Je zult sowieso niet de enige zijn die niet schaatst, haha, als er überhaupt iemand is die het wil proberen. De meeste mensen hier hebben al aangegeven dat ze liever aan de kant zouden staan. ^^
    En sowieso hoef je natuurlijk helemaal niets als je het niet wilt. Dat betekent echt niet dat je vervelend doet, geen zorgen. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik zou echt ontzettend graag blijven eten maar het is mijn broers verjaardag en mijn ouders hebben liever dat ik dan wel thuis ben :/ Maar ik vind het ook niet leuk om eerder weg te moeten hahah. Ach, niet zoveel aan te doen. Tenzij we vroeg gaan eten en ik kan zorgen dat ik rond zes uur thuis ben om me daarna nog vol te proppen met verjaardagsvoer. Maar dan moet iedereen rekening houden met mij en dat hoeft niet. Ik zie nog wel even :Y)

    Ungoliant schreef:
    Ik zou echt ontzettend graag blijven eten maar het is mijn broers verjaardag en mijn ouders hebben liever dat ik dan wel thuis ben :/ Maar ik vind het ook niet leuk om eerder weg te moeten hahah. Ach, niet zoveel aan te doen. Tenzij we vroeg gaan eten en ik kan zorgen dat ik rond zes uur thuis ben om me daarna nog vol te proppen met verjaardagsvoer. Maar dan moet iedereen rekening houden met mij en dat hoeft niet. Ik zie nog wel even :Y)


    Het is überhaupt al leuk dat je kunt komen, terwijl het je broers verjaardag is!


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Om hoelaat hebben we nou afgesproken bij het station? Ik ben even alvast aan het kijken hoe mijn bus dan moet gaan.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Niphredil schreef:
    (...)

    Het is überhaupt al leuk dat je kunt komen, terwijl het je broers verjaardag is!


    Yes! Gelukkig vonden mijn ouders het goed. Ik vind verjaardagen toch nooit leuk :') Zelfs mijn eigen niet (behalve de cadeautjes, natuurlijk hehe)

    Gibbs schreef:
    Om hoelaat hebben we nou afgesproken bij het station? Ik ben even alvast aan het kijken hoe mijn bus dan moet gaan.


    Oh, oeps, ik zal het zo even in de beginpost zetten, want het staat nu alleen in een post van mij op pagina dertien of zo. 13:00 uur bij de bushalte op het station. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Oh, oeps, ik zal het zo even in de beginpost zetten, want het staat nu alleen in een post van mij op pagina dertien of zo. 13:00 uur bij de bushalte op het station. ^^



    Ah okido. ^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Square schreef:
    (...)

    Oh, oeps, ik zal het zo even in de beginpost zetten, want het staat nu alleen in een post van mij op pagina dertien of zo. 13:00 uur bij de bushalte op het station. ^^


    Welke bushalte eigenlijk? Er zijn er zoveel :')

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Welke bushalte eigenlijk? Er zijn er zoveel :')


    Ja maar ze zitten toch allemaal op een rijtje? Ik gok er stiekem wel op dat we elkaar wel zullen vinden.
    Anders neem ik gewoon een blad papier mee met ''Q'' erop, en die houdt ik dan omhoog. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ungoliant schreef:
    (...)

    Welke bushalte eigenlijk? Er zijn er zoveel :')


    Nou ja, in de buurt van de bushaltes, denk ik? Niet bij één specifieke halte, want dan staan we in de weg of lijkt het net alsof we willen instappen. :'D Gewoon ergens op de stoep, waar we niet in de weg staan. Aan het einde van de bushaltes lijkt me het handigst, zeg maar het dichtst bij het station en het zebrapad waar we over moeten als we de stad in willen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    (...)

    Nou ja, in de buurt van de bushaltes, denk ik? Niet bij één specifieke halte, want dan staan we in de weg of lijkt het net alsof we willen instappen. :'D Gewoon ergens op de stoep, waar we niet in de weg staan. Aan het einde van de bushaltes lijkt me het handigst, zeg maar het dichtst bij het station en het zebrapad waar we over moeten als we de stad in willen.


    We kunnen toch ook afspreken op het stadsbalkon, recht voor de stationshal? Dat is denk ik een stuk makkelijk te vinden en het is echt duidelijk een plek.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    We kunnen toch ook afspreken op het stadsbalkon, recht voor de stationshal? Dat is denk ik een stuk makkelijk te vinden en het is echt duidelijk een plek.


    Het dat het stadsbalkon? Dat wist ik helemaal niet, haha. Maar dat kan inderdaad ook wel. ^^
    Wacht, ik zal wel even een Google Maps screenshot erbij halen.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Misschien is het paard een goed idee? Daar verzamelen?


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Hoe the hell kom je bij dat paardding dan? x)

    Dat is een vreselijk komisch beeld. :'D

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 19:39 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •