• Hallo Q'ers,

    Nu ik een paar mensen van Quizlet heb ontmoet, leek het me leuk om eens naar een helemaal open meeting te gaan. Er zijn op dit moment wel wat plannen voor meetings, maar die zijn helaas allemaal een heel eind bij mij in het hoge noorden van Nederland vandaan. Daarom bij deze een poging er zelf eentje te organiseren die wél in mijn buurt is. ^^

    Waar?
    In de stad Groningen. Het lijkt me dan het meest logisch om ergens bij het station of de bushalte (die daar direct naast ligt) af te spreken, want dan kunnen ook mensen die niet vaak in Groningen komen in ieder geval niet verdwalen. :p

    Wat?
    Ik heb geen concreet voorstel voor wat we kunnen doen, maar als iemand leuke ideeën heeft, mag je dat natuurlijk laten weten. We kunnen in ieder geval het centrum van Groningen in. We zouden ook naar de bioscoop kunnen gaan, maar dan moeten we wel een film kiezen en moet iedereen natuurlijk het kaartje kunnen betalen.

    Wanneer?
    Zaterdag 3 januari 2015 om 13:00 uur.

    Wie?
    Zeker
    x Square - Inge - 18 - niet de weekenden van 17/18 of 24/25 januari
    x Wiarda - Jip - dan 16 - maakt niet uit, maar liefst na de feestdagen
    x Gibbs - Yolanda - 18 - niet op een maandag
    Mylintis - Nina - 16 - maakt niet uit
    x Ungoliant - Evi - 14 - maakt niet uit
    x Imladris - Daniela - 22 - niet het weekend van 13 december, liefst een zaterdag of doordeweekse dag in de kerstvakantie
    x Scorpion - Natascha - 24 - liefst januari of februari
    x Niphredil - Margot - 20 - niet in februari
    x Krull - Emma - 20 - alleen als er een dagkaartenactie is
    x Fisher - Andrea - 21 - na Kerst, dag maakt niet uit

    Misschien
    x Bederov - Cheryl - 18 - liever zondag dan zaterdag
    x Erza - Tesla - 17 - niet in of vlak voor een tentamenperiode
    Catan - Marjanne - 18 - januari of februari, liefst doordeweeks
    x Burkhardt - Sofie - 18 - liefst vanaf de tweede week van de kerstvakantie en in een weekend
    x SonOfGondor - Marleen - 19 - liefst doordeweeks en januari of februari
    x Shuuya - Syll - 20 - niet in het weekend
    x JamesPotter - Femke - 17 - een zondag voor 25 januari
    Duskfury - Alicia - 19

    De mensen met een x'je voor hun naam hebben al aangegeven wanneer ze kunnen.

    Oké, ik denk dat dat alles was. :Y) Als je (misschien) wilt komen, vul dan alsjeblieft even het volgende lijstje in.
    Naam:
    Leeftijd:
    Al een voorkeur voor data of bepaalde periode?
    Andere opmerkingen?



    >>> Het is zaterdag 3 januari geworden. <<<
    13:00 uur op het stadsbalkon, waar ook het Peerd van Ome Loeks staat.

    Klik op de kaart voor groter.


    Er is een Whatsapp groep! Laat het even weten als je erbij wilt. Je mag mij ook een Whatsappje of pb sturen als je liever niet je nummer hier in het openbaar plaatst. ^^

    [ bericht aangepast op 1 jan 2015 - 16:55 ]


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Gibbs schreef:
    (...)

    Hoi Zeker, ik ben Yolanda. Aangenaam. (krul)

    Sorry, ik kon het niet laten. :'D


    Hee Yolanda, leuk je te ontmoeten (op internet dan)! Ik vernam dat je met mijn andere persoonlijkheid Margot al kennis had gemaakt.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Niphredil schreef:
    (...)

    Hee Yolanda, leuk je te ontmoeten (op internet dan)! Ik vernam dat je met mijn andere persoonlijkheid Margot al kennis had gemaakt.


    Ook leuk om jou te ontmoeten hier op het internet! En ook om je binnenkort in het écht te ontmoeten. Margot ken ik inderdaad al. En nu ga ik jullie beiden ook snel in het echt zien! c:
    Heeft Margot je deze site aanbevolen? :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Gibbs schreef:
    (...)

    Ook leuk om jou te ontmoeten hier op het internet! En ook om je binnenkort in het écht te ontmoeten. Margot ken ik inderdaad al. En nu ga ik jullie beiden ook snel in het echt zien! c:
    Heeft Margot je deze site aanbevolen? :Y)


    Jaa, ze bleef er maar over doorzeuren, dus ik dacht: laat ik ook maar eens een kijkje nemen.


    Even on topic: zijn er inderdaad al ideeën over wat we gaan doen ?


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Oooh. Ik zou stiekem ook wel mee willen (wou ik al, maar toen kon ik niet, dus ik zei nooit wat hier :P). Ik twijfel alleen nog een beetje, omdat ik een shitload aan huiswerk heb, dus als het mag, zou ik graag op "misschien" willen, hoewel de kans vrij groot is dat ik die berg maar laat voorw at het is en gewoon kom (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Niphredil schreef:
    (...)

    Jaa, ze bleef er maar over doorzeuren, dus ik dacht: laat ik ook maar eens een kijkje nemen.


    Even on topic: zijn er inderdaad al ideeën over wat we gaan doen ?


    Aah, wat leuk! :3


    Pfft geen idee. Toen ik met Inge in Groningen was hebben we vooral rondgelopen. Zijn er überhaupt dingen te doen in Groningen behalve de markt over te lopen?
    *weet niets van Groningen af*

    Ik ga ondertussen wel even Googlen of er iets te doen valt.
    En tot hoelaat blijft iedereen? Laat genoeg dat we met z'n allen ergens avond gaan eten, of dat niet?


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Duskfury schreef:
    Oooh. Ik zou stiekem ook wel mee willen (wou ik al, maar toen kon ik niet, dus ik zei nooit wat hier :P). Ik twijfel alleen nog een beetje, omdat ik een shitload aan huiswerk heb, dus als het mag, zou ik graag op "misschien" willen, hoewel de kans vrij groot is dat ik die berg maar laat voorw at het is en gewoon kom (:


    Beter kom je Alies


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik weet niet of Nina zelf al online is geweest, maar anders ga ik gewoon heel brutaal voor haar praten; zouden we misschien ook iets kunnen doen waarvoor je niet telkens hoeft te lopen? Ze heeft een enkelblessure waardoor ze niet langer dan een kwartier achter elkaar kan lopen zonder dat het pijn gaat doen, dus dan is het niet bepaald een pretje om urenlang achter elkaar door Groningen te slenteren. :/


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Gibbs schreef:
    (...)

    Aah, wat leuk! :3


    Pfft geen idee. Toen ik met Inge in Groningen was hebben we vooral rondgelopen. Zijn er überhaupt dingen te doen in Groningen behalve de markt over te lopen?
    *weet niets van Groningen af*

    Ik ga ondertussen wel even Googlen of er iets te doen valt.
    En tot hoelaat blijft iedereen? Laat genoeg dat we met z'n allen ergens avond gaan eten, of dat niet?


    Ik woon al twee en een half jaar in Groningen en zelfs ik heb niet echt een idee wat hier allemaal te doen is. Ik blijf tot het bittere einde, dus met zijn allen eten lijkt mij wel leuk.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Ik heb geen idee wat we zouden kunnen doen, maar door een herstellende blessure aan mijn enkel kan ik niet eeuwen lopen. Liefst dus iets waar we niet constant hoeven te lopen. Ik neem sowieso wel een berg pijnstillers mee. :')


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Ik wil wel graag blijven eten ja, maar ik denk dat ik rond een uur of zeven wel weer terug moet, want ik moet drie uur reizen.
    Ik kan helaas ook niet ontzettend lang lopen. D:

    [ bericht aangepast op 27 dec 2014 - 16:16 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Oke ik kan helemaal niets vinden om te doen in Groningen stad. Ja, kroegentochten. Kunnen we natuurlijk wel doen. Lol :'D


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Wiarda schreef:
    Ik weet niet of Nina zelf al online is geweest, maar anders ga ik gewoon heel brutaal voor haar praten; zouden we misschien ook iets kunnen doen waarvoor je niet telkens hoeft te lopen? Ze heeft een enkelblessure waardoor ze niet langer dan een kwartier achter elkaar kan lopen zonder dat het pijn gaat doen, dus dan is het niet bepaald een pretje om urenlang achter elkaar door Groningen te slenteren. :/


    Ik ben daar wel voor. Het is waarschijnlijk ook best wel koud en dan is uren buiten rondlopen sowieso niet echt chill.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Gibbs schreef:
    Oke ik kan helemaal niets vinden om te doen in Groningen stad. Ja, kroegentochten. Kunnen we natuurlijk wel doen. Lol :'D


    Hahaha, dat is makkelijk, alle kroegen zitten op steenworp afstand van elkaar.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    KROEGENTOCHT IT IS! x)
    (oh en Starbucks. Ik wil eens een keertje koffie uit proberen. Heb ik 1 keer gedaan, van een vriendin een slokje genomen van haar starbucks koffie, en die vond ik lekker. Weet alleen niet meer welke koffie dat was en die vriendingeval negeert me al een tijd dus vragen heeft geen zin).


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    We schijnen te kunnen schaatsen op de Grote Markt (dat is toch in Groningen Stad?), maar ik moet bekennen dat ik nog nooit heb geschaatst en niet kan skeeleren. Ook is het voor Nina waarschijnlijk geen pretje om te doen met haar blessure. Gok ik... Maar dat weet Nina natuurlijk beter dan ik, haha.

    Overigens als ik gewoon een bus terug kan halen vind ik het eigenlijk wel erg gezellig om met z'n allen (of wie er dan ook tot laat blijven kunnen) ergens avond te eten. Ik moet wel bekennen dat ik een slechte eter ben, vooral qua nieuwe dingen. Dus een chique restaurant weet ik niet of ik mee doe. :'D hahaha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •