• Sommige zullen er vast wel al iets over gehoord hebben, maar er is dus een nieuwe social media site aan het opkomen genaamd Ello. Het is een soort mix tussen twitter en tumblr en de enige manier dat je een account kan krijgen is door uitgenodigd te worden - door de Ello staff or door iemand anders op Ello.

    Link

    Ik heb een aanvraag aangevraagd, dus nu wacht ik af op een uitnodiging. Ik ben wel benieuwd wat het precies is, omdat het ineens zo populair is. Zijn er al mensen hier met een Ello account?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Het lijkt wel heel erg op Tumblr, zo te zien. Het lijkt me erg populair omdat je niet zomaar lid kan worden, daardoor wilt juist iedereen lid worden.
    Ik denk dat ik wel genoeg social media heb nu, haha.


    Your make-up is terrible

    Nee, nog nooit van gehoord, het lijkt inderdaad op tumblr. Ik heb hun privacy-voorwaarden even doorgelezen, en volgens mij proberen ze gewoon heel erg zelfstandig te blijven, wat ik wel goed vind.


    Tijd voor koffie.

    Het ziet er heel erg uit als Tumblr, en daar heb ik wel genoeg aan, dus ik hoef er niet per se een account op. :')


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Assassin schreef:
    Het lijkt wel heel erg op Tumblr, zo te zien. Het lijkt me erg populair omdat je niet zomaar lid kan worden, daardoor wilt juist iedereen lid worden.
    Ik denk dat ik wel genoeg social media heb nu, haha.


    wat was dit ookalweer

    Kageyama schreef:
    Het ziet er heel erg uit als Tumblr, en daar heb ik wel genoeg aan, dus ik hoef er niet per se een account op. :')


    "Libraries were full of ideas – perhaps the most dangerous and powerful of all weapons."

    Ik heb er nog nooit van gehoord en de manier waarop het eerste wat je op de site ziet is dat je alleen bij de supergeheime club mag met een uitnodiging, maakt eigenlijk ook dat ik er niet eens een account wil. Het geeft nogal de indruk dat ze het heel erg melken voor populariteit. :')


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord en de manier waarop het eerste wat je op de site ziet is dat je alleen bij de supergeheime club mag met een uitnodiging, maakt eigenlijk ook dat ik er niet eens een account wil. Het geeft nogal de indruk dat ze het heel erg melken voor populariteit. :')


    Deep inside, I've never felt alive

    Hoogstwaarschijnlijk zit er nog niemand op die ken dus dan is zoiets al automatisch al minder leuk.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Valt het mij ook dat er merendeel ook alleen maar oudere mannen opzitten of?

    Assassin schreef:
    Het lijkt wel heel erg op Tumblr, zo te zien. Het lijkt me erg populair omdat je niet zomaar lid kan worden, daardoor wilt juist iedereen lid worden.
    Ik denk dat ik wel genoeg social media heb nu, haha.


    &

    Square schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord en de manier waarop het eerste wat je op de site ziet is dat je alleen bij de supergeheime club mag met een uitnodiging, maakt eigenlijk ook dat ik er niet eens een account wil. Het geeft nogal de indruk dat ze het heel erg melken voor populariteit. :')

    [ bericht aangepast op 30 sep 2014 - 18:15 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Square schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord en de manier waarop het eerste wat je op de site ziet is dat je alleen bij de supergeheime club mag met een uitnodiging, maakt eigenlijk ook dat ik er niet eens een account wil. Het geeft nogal de indruk dat ze het heel erg melken voor populariteit. :')

    Dit, eigenlijk. Ik heb mezelf maar één keer op een wachtlijst gezet voor een account, en zelfs toen vond ik het al een beetje belachelijk. Verder lijkt het inderdaad enorm veel op Tumblr.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    spreekt me niet echt aan eerlijk gezegd.


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Square schreef:
    Ik heb er nog nooit van gehoord en de manier waarop het eerste wat je op de site ziet is dat je alleen bij de supergeheime club mag met een uitnodiging, maakt eigenlijk ook dat ik er niet eens een account wil. Het geeft nogal de indruk dat ze het heel erg melken voor populariteit. :')


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik las het op tumblr. Een slimme manier om voor publiciteit te zorgen, dat geef ik ze wel


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Ik heb er een acc op, ja.


    I live for the applause, you will die for it.