• Sommige zullen er vast wel al iets over gehoord hebben, maar er is dus een nieuwe social media site aan het opkomen genaamd Ello. Het is een soort mix tussen twitter en tumblr en de enige manier dat je een account kan krijgen is door uitgenodigd te worden - door de Ello staff or door iemand anders op Ello.

    Link

    Ik heb een aanvraag aangevraagd, dus nu wacht ik af op een uitnodiging. Ik ben wel benieuwd wat het precies is, omdat het ineens zo populair is. Zijn er al mensen hier met een Ello account?


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Nee en ik hoef het ook niet.


    26 - 02 - '16

    Tumblr-copycat much? (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Hikikomori schreef:
    Nee en ik hoef het ook niet.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb het geprobeerd en vind het drie keer niks. Het is echt extreem minimalistisch, zo erg zelfs dat ik het irritant vind en het lettertype wat ze gebruiken is ook vreselijk.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Als dit populair word is het hele concept toch al weg want dan word iedereen gewoon uitgenodigt door elkaar.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Hikikomori schreef:
    Nee en ik hoef het ook niet.


    ''Every child is an artist. The problem is how to remain an artist once we grow up.''

    Please_Charon schreef:
    Hoogstwaarschijnlijk zit er nog niemand op die ken dus dan is zoiets al automatisch al minder leuk.

    ik snap er nix van xd nou ik heb wel genoeg aan twitter en tumblr hoor


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio