• Harry Potter en zijn vrienden en vijanden gaan weer naar school voor hun zesde jaar. Wat als ze er opeens achter komen dat hun ouders en hun toekomstige kinderen ook naar Zweinstein gaan? James Potter, Harry Potter en Albus Potter zitten alle drie in hun zesde jaar en komen elkaar tegen. Niemand weet wat er aan de hand is. De toekomstige kinderen mogen niets tegen hun ouders zeggen over de toekomst, maar kunnen ze dat wel volhouden? En wat als de ouders erachter komen wat er later van hun gaat worden, dat sommige vriendschappen verbreken? En Voldemort is er ook nog. Kunnen ze hem tegenhouden?
    Rollen:

    Verleden:
    Zwadderich:

    Griffoendor:
    James Potter - JamesPotter - 6
    Lily Evans - Jovantos
    Sirius Black - LeoValdez


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Heden:
    Zwadderich:
    Draco Malfoy - Leora


    Griffoendor:
    Harry Potter - LeoValdez
    George Weasley - SphinxX
    Ginny Weasley - Leora
    Ralf Auron - SphinxX


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Toekomst:
    Zwadderich:
    Scorpius Malfoy - LeoValdez
    Campbell Saunders - Leora

    Griffoendor:
    Lily Potter - Pabu
    Albus Potter - SphinxX
    James Potter || Reservatie || Leora


    Huffelpuf:

    Ravenklauw


    Leraren:

    Dezelfde persoon (bijv. Sneep of Sirius) kan door meer personen gespeeld worden. Dan is er een jonge en een oude ervan.

    Regels
    - Minsten 200 woorden per post. Een keertje wat minder mag, maar liever wel rond de 200
    - Niet andermans personage besturen, behalve met toestemming van de speler van die persoon
    - Waarschijnlijk blijven er veel rollen over die door niemand gespeeld worden. Dit is niet erg, die worden door iedereen bestuurd
    - Toekomstige kinderen weten de toekomst, de mensen uit het heden niet en de mensen uit het verleden weten al helemaal niets
    - Geen ruzie OOC, IC mag natuurlijk altijd (go drama)
    - OOC tussen haakjes
    - Probeer niet alleen maar Griffoendors aan te maken. Er zijn meer afdelingen
    - Geen perfecte personages, als ik iets over je personage zeg, dan zou het fijn zijn als je er iets aan doet
    - Om er toch een beetje vaart in te houden en ervoor te zorgen dat we niet op de eerste dag blijven hangen, begint er iedere week een nieuwe dag
    - Meldingen worden in het rood weergeven



    Speciale Functies:

    Zwerkbalteams:
    Zwadderich
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper: Scorpius Malfoy
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker: Draco Malfoy
    aanvoerder: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Chaser 1: Lily Potter
    Chaser 2: James Potter
    Chaser 3: Ginny Weasley
    Keeper: Ron Weasley
    Beater 1: George Weasley
    Beater 2: Fred Weasley
    Seeker:
    aanvoerder: Ginny Weasley


    Huffelpuf
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Ravenklauw
    Chaser 1:
    Chaser 2:
    Chaser 3:
    Keeper:
    Beater 1:
    Beater 2:
    Seeker:
    aanvoerder:


    Klassenoudsten:

    Zwadderich
    Meisje:
    Jongen: Draco Malfoy


    Griffoendor
    Meisje: Hermione Granger
    Jongen: Ron Weasley


    Huffelpuf
    Meisje:
    Jongen:


    Ravenklauw
    Meisje:
    Jongen:


    Hoofdmonitoren:
    Meisje:
    Jongen:


    Andere Topics:


    Begin:
    Iedereen komt aan op het platform 9 3/4. Hou er rekening mee dat in het heden Voldemort al actief is en mensen dus bang zijn. Pas als ze in de trein stappen dan merken de tijdreizers dat ze in een andere tijd zijn (op het perron zijn ze dus nog niet in een andere tijd)
    Veel plezier!

    Updates:
    De trein komt aan bij het kasteel. De leerlingen kunnen uitstappen en naar de Grote Zaal gaan voor het feestmaal.

    Update 2:
    De volgende dag! De leerlingen die terug of verder in de tijd zijn gerezen worden opgeroepen om naar het kantoortje van Perkamentus te komen.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 23:12 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    SphinxX schreef:
    Ach Scorpius ;'x


    Haha nu weet je hoe ik me voel als Cage lief doet :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Haha nu weet je hoe ik me voel als Cage lief doet :'D


    Maar je weet dat Cage al jets hebben samen en Scorpius komt er tussen in; dat is hrrl wat anders dan dat ze verliefd op hem zijn en geen relatie hebben x') want als ze geen relatie hadden dan was het meer een oorlog en probeerde George niet vriendelijk te doen en doodde hij Scorp, en dan kon ik wel zulke posts van Scorp verwachten. Nu is het meer van vreemdgaan en vriendje-afpakken nu x')

    Nou ja, tenminste is er nog een cage @goblet en daar gaat alles al ook mis mrt hun relatie x'( hopelijk loopt het daar niet dood..

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 0:12 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Maar je weet dat Cage al jets hebben samen en Scorpius komt er tussen in; dat is hrrl wat anders dan dat ze verliefd op hem zijn en geen relatie hebben x') want als ze geen relatie hadden dan was het meer een oorlog en probeerde George niet vriendelijk te doen en doodde hij Scorp, en dan kon ik wel zulke posts van Scorp verwachten. Nu is het meer van vreemdgaan en vriendje-afpakken x')

    Nou ja, tenminste is er nog een cage @goblet en daar gaat alles al ook mis mrt hun relatie x'( hopelijk loopt het daar niet dood..


    Campius was er het eerst x)
    En het was eerder zo dat Scorpius verliefd op Cam was en toen zag hij dat Cam verliefd begon te worden op George dus vertelde hij Cam hoe hij zich voelde en hij doet heel erg zijn best om Cam niet van George af te pakken, maar hij vindt het moeilijk om gewoon met Campbell om te gaan. Maar hij doet zijn best hoor. George mag trouwens niet klagen, hij moet Angelina maar gewoon wegsturen als hij haar irritant vindt.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Campius was er het eerst x)
    En het was eerder zo dat Scorpius verliefd op Cam was en toen zag hij dat Cam verliefd begon te worden op George dus vertelde hij Cam hoe hij zich voelde en hij doet heel erg zijn best om Cam niet van George af te pakken, maar hij vindt het moeilijk om gewoon met Campbell om te gaan. Maar hij doet zijn best hoor. George mag trouwens niet klagen, hij moet Angelina maar gewoon wegsturen als hij haar irritant vindt.


    Ik bedoel ook van dat Scorpius ook vaak negatief over George zit te praten, of tenminste negatief over de toekomst.
    George klaagt ook niet, hij probeert juist vriendelijk te blijven. Zo raakt hij niet in paniek als Scorp en George bij elkaar zijn, alleen omdat hij weet dat Scorpius het al moeilijk heeft en hij gunt Campbell hem als vriend.
    En Angelina; das een heel ander verhaal. Deels deed ik dat im wraak te nemen om Leora vor wat ze deed bij @goblet :'3 en George kan haar eenmaal even niet vermeiden en alleen dreigingen geven en roepen dat hij van camp houd en niet van haar, en wegsfhuiven met zijn stoel. Na les snelt hij wel de lokaal uit en behekst hij Angelina wel even.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Ik bedoel ook van dat Scorpius ook vaak negatief over George zit te praten, of tenminste negatief over de toekomst.
    George klaagt ook niet, hij probeert juist vriendelijk te blijven. Zo raakt hij niet in paniek als Scorp en George bij elkaar zijn, alleen omdat hij weet dat Scorpius het al moeilijk heeft en hij gunt Campbell hem als vriend.
    En Angelina; das een heel ander verhaal. Deels deed ik dat im wraak te nemen om Leora vor wat ze deed bij @goblet :'3 en George kan haar eenmaal even niet vermeiden en alleen dreigingen geven en roepen dat hij van camp houd en niet van haar, en wegsfhuiven met zijn stoel. Na les snelt hij wel de lokaal uit en behekst hij Angelina wel even.


    Scorp ís gewoon negatief. Maar hij is bang dat Campbell hem alleen gaat laten voor George en dat is dan ook waarom hij George niet aardig vindt. Hij heeft de hele tijd het gevoel dat Campbell hem niet belangrijk vindt en George boven Scorp verkiest en daar is hij bang voor.
    Haha ik zie het al voor me. Geef haar gewoon de bonbons cadeau die Fred en George in deel 5 aan Vilders cadeau gaven. Vindt ze vast leuk.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    (...)

    Scorp ís gewoon negatief. Maar hij is bang dat Campbell hem alleen gaat laten voor George en dat is dan ook waarom hij George niet aardig vindt. Hij heeft de hele tijd het gevoel dat Campbell hem niet belangrijk vindt en George boven Scorp verkiest en daar is hij bang voor.
    Haha ik zie het al voor me. Geef haar gewoon de bonbons cadeau die Fred en George in deel 5 aan Vilders cadeau gaven. Vindt ze vast leuk.


    Hij plakt haar lippen met een permamente plakbezwering aan die van Leo Jordaan vast x'D of iemand die ze haat >:'3

    Maar dan kan Scorp dat zeggen waar Geige bij is; George kan het daarna ook begrijpen hoor ^^ als Scorp niet zo gemene doet; hij heeft niets misdaan dan zijn liefde uiten voor Campbell. Hij kan er ook niks aan doen dat hij verliefd op hem is.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Hij plakt haar lippen met een permamente plakbezwering aan die van Leo Jordaan vast x'D of iemand die ze haat >:'3

    Maar dan kan Scorp dat zeggen waar Geige bij is; George kan het daarna ook begrijpen hoor ^^ als Scorp niet zo gemene doet; hij heeft niets misdaan dan zijn liefde uiten voor Campbell. Hij kan er ook niks aan doen dat hij verliefd op hem is.


    Voldemort

    Haha Scorpius wil stiekem George ontlopen en is doodsbang voor een conversatie met George. En eigenlijk is hij best onder de indruk van George maar dat durft hij niet toe te geven dus doet hij alsof hij George stom is.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik zat me net zorgen te maken dat ik morgen om 6.00 op moest om naar school te fietsen, maar toen realiseerde ik me dat ik herfstvakantie heb (dance)

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 0:39 ]


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Ik zat me net zorgen te maken dat ik morgen om 6.00 op moest om naar school te fietsen, maar toen realiseerde ik me dat ik herfstvakantie heb (dance)


    Al vakantie? Ik heb nog deze week school en dan pas heb ik vakantie ):

    Oh god, door jpu kom ik er nu pas achter dat ik morgen om 7:00 op moet staan om als een naakte voldemort met ADHD richting mijn bus moet rennen. School, ik haat het.

    Oh gid, kom er nu pas achter dat ik morgen een toets heb waarvoor ik niet heb geleerd :'O laatste uur tenminste, kan ik snel doornemen :'l

    Dit is dus zo een moment waar ik maar hoop dat ik op zweinstein zat, dat als ik nu wakker zou worden de leerlingenkamer in zou lopen.. waar Campbell op de bankje zat en Scorpius met Geirge aan het vechten was.. en dat ik mijn tas pakte en richting de VTZK lokaal zou huppelrn.. *zucht*


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    (...)

    Al vakantie? Ik heb nog deze week school en dan pas heb ik vakantie ):

    Oh god, door jpu kom ik er nu pas achter dat ik morgen om 7:00 op moet staan om als een naakte voldemort met ADHD richting mijn bus moet rennen. School, ik haat het.

    Oh gid, kom er nu pas achter dat ik morgen een toets heb waarvoor ik niet heb geleerd :'O laatste uur tenminste, kan ik snel doornemen :'l

    Dit is dus zo een moment waar ik maar hoop dat ik op zweinstein zat, dat als ik nu wakker zou worden de leerlingenkamer in zou lopen.. waar Campbell op de bankje zat en Scorpius met Geirge aan het vechten was.. en dat ik mijn tas pakte en richting de VTZK lokaal zou huppelrn.. *zucht*


    Haha I feel your pain. Die zomer toen ik elf was en er maar geen brief kwam x') Auch I was so sad. Maar dat zou echt awesome zijn. Ik zou gewoon rechtstreeks naar Scorp lopen en hem knuffelen en daarna ook Campbell en George knuffelen. Ja, ik ben in een knuffelbui. Mijn hond moet eronder lijden.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    ‘Waarom ik zo naar je doe? Ik heb geen idee. Dat is wat ik mezelf al jaren afvraag, maar-‘
    ‘Malfoy en Saunders, als jullie graag willen praten kunnen jullie dat ook op de gang doen. Na de les even langskomen, dan kunnen we het hebben over jullie gedrag.’ Direct verdween Scorpius’ hand van die van mij en keek ik op waar ik mijn spullen weer in mijn tas deed en Scorpius’ al door de deur verdween. Met een ruk stond ik op en gooide mijn tas over mijn schouder waar ik mijn blik nog even liet rusten op Angelique. Ik vertrouwde haar niet en het zinde me dan totaal niet dat ik nu niet kon zien wat ze met George ging doen en of George ervan genoot. Ik beet ietwat onzeker op mijn lip voordat ik met mijn hoofd in de lucht weg liep waar Scorpius aan de andere kant van de deur op mij wachtte.
    ‘Sorry, het spijt me. Maar wat ik wou zeggen is dat jij de enige ben die ik heb – oké, sinds we hier zijn probeert mijn vader bevriend met me te raken, maar de herinneringen. Jij bent de enige die ik heb en ik hou van je, ook gewoon als een vriend. Dus denk niet dat ik jou ooit ga verlaten.’ Ik trok voorzichtig een mondhoek omhoog terwijl ik ietwat naar de grond staarde en even zachtjes in de zijkant van zijn hand kneep en hem meteen weer los liet.
    ‘Het spijt me dat ik niet voor jou voel wat je verdient; Scorpius.’ Ik slikte en keek weer naar de deur waar George en Angelique achter scholen.
    ‘Ik snap nu pas hoe jij je voelt gezien wat er ook tussen mij en George is ik het constants voel als hij niet in mijn zicht is.’


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ik wil george zo graag er tussen in proppen maar ik heb zo een gevoel dat ik jullie maar beter even alleen kan laten :')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Ik wil george zo graag er tussen in proppen maar ik heb zo een gevoel dat ik jullie maar beter even alleen kan laten :')


    het is een Rp' feel free to join whenever you want x'D

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 19:25 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    wrong topic x.o

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 19:38 ]


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    SphinxX schreef:
    Ik wil george zo graag er tussen in proppen maar ik heb zo een gevoel dat ik jullie maar beter even alleen kan laten :')


    Wacht ik ga even reageren en dan mag je er wel tussen in springen. Ik zeg niet dat Scorpius het leuk zal vinden.


    Spoiler alert: you will save yourself