• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nop nop nop. Nog altijd ship ik die chihuahua en die leeuw niet met elkaar, nee gewoon nee.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Eigenlijk vind ik je best wel een aanstelster...


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Eindelijk tevreden over mijn profiel, nu mijn icon nog naar 't vierkant. (':


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Leuk. Heel leuk. Niet alleen luister je nooit als ik zeg dat ik iets erg vervelend vind en vraag of je het niet meer wilt doen, maar je bent inmiddels ook nog eens zover dat je niet eens meer reageert als ik er iets van zeg. Super gezellig, joh.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fuck, ik hoop zo dat het niet is wat we denken, anders ga ik echt kapot.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Square schreef:
    Leuk. Heel leuk. Niet alleen luister je nooit als ik zeg dat ik iets erg vervelend vind en vraag of je het niet meer wilt doen, maar je bent inmiddels ook nog eens zover dat je niet eens meer reageert als ik er iets van zeg. Super gezellig, joh.


    wat was dit ookalweer

    Ik voel me soms echt te snel aangesproken.:W


    Queer zijn is gewoon alles

    Debbaut schreef:
    Ik voel me soms echt te snel aangesproken.:W


    &

    Omfg, die clip van Good Girls, Ik ga dooooooood! *zwijmel*
    Heeft 1D eigenlijk nog nieuwe clips? Heb ik ineens zin zin, haha.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Zal ik een gedicht maken, of toch een Stand Alone. Hmm, ik wil in ieder geval wel weer eens íéts doen.
    Alleen niet de COTM, daar heb ik ruzie mee. :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Debbaut schreef:
    Ik voel me soms echt te snel aangesproken.:W


    26 - 02 - '16

    Escapism schreef:
    Zal ik een gedicht maken, of toch een Stand Alone. Hmm, ik wil in ieder geval wel weer eens íéts doen.
    Alleen niet de COTM, daar heb ik ruzie mee. :/


    Beiden. :Y)

    OT: Het is een beetje onbeleefd om te zeggen dat je wilt RPG'en, maar je vervolgens om een andere inleiding vraagt en mijn eerste niet eens hebt gelezen. + Oh my... En daarna ga je reclame maken voor je verhaal op Wattpad. Je vraagt gewoon om een dosis scheldwoorden, toch? :')

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 19:59 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Meereen schreef:
    (...)

    Beiden. :Y)

    OT: Het is een beetje onbeleefd om te zeggen dat je wilt RPG'en, maar je vervolgens om een andere inleiding vraagt en mijn eerste niet eens hebt gelezen. + Oh my... En daarna ga je reclame maken voor je verhaal op Wattpad. Je vraagt gewoon om een dosis scheldwoorden, toch? :')


    Welke eerst? :Y) hahahah x)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    (...)

    Welke eerst? :Y) hahahah x)


    De 'P' van POTM komt eerder dan de 'S' van SOTM, dus dan doe je als eerste mee met POTM. (cat)


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik moet weer even wennen aan mijn nieuwe icon, misschien dat ik 'm weer in 't origineel neem.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Well, blijkbaar weet ik nu wie mijn échte vriendinnen zijn.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.