• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ooh, tip aan popcorntime-gebruikers!
    Gooi hem weg en download hem opnieuw, dan heb je een anime genre erbij!


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Meereen schreef:
    (...)

    De 'P' van POTM komt eerder dan de 'S' van SOTM, dus dan doe je als eerste mee met POTM. (cat)


    Yes ma'am! :Y) hahah
    Had het eigenlijk over een normale SA en een normaal gedicht, hoewel mijn berichtje best verwarrend kon zijn geweest, haha. Maar ik ga nu kijken wat die opdrachten zijn en of ik er iets mee kan. c:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik heb echt zin om te janken. Alles voelt zo leeg en onwerkelijk en toch zit ik steeds maar te doen alsof ik in een vrolijke en grappige bui ben. Damnit.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik haat mijn laptop soms echt.


    Your make-up is terrible

    Jemig, man, zo moeilijk is het echt niet. ._.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 20:49 ]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    HAHAHA, mijn reacties van toen, omfg. Al ben ik nu wel weer happy.


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Nog nooit zo jaloers geweest wat een hell...


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    The Maze Runner was geweldig. Ik moet die tweede film nu hebben! & Jezus, wat is Dylan toch een fantastische acteur.


    kindness is never a burden.

    Whuhahaha. Duitsland heeft met 2-0 van Polen verloren.
    Duitsland dacht zeker dat ze na het WK wel rustig aan konden gaan doen.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Oke, insidious chapter 2 is pissing my pants scary...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Oh gaaf, mijn vader heeft zo iets leuks mee genomen uit België *.* Morgen meteen uitproberen :3


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    That I ever believed you.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ugh, ik haat mensen die oude topics bumpen.


    KillianHook schreef:
    Oh gaaf, mijn vader heeft zo iets leuks mee genomen uit België *.* Morgen meteen uitproberen :3
    [IMAGE]
    That looks awesome!

    [ bericht aangepast op 12 okt 2014 - 1:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Het is kwart over vier en ik zou echt moeten slapen in plaats boeken googlen die op Steve Rogers' boekenplank staan. God, ik klink als een stalker. :'D Aan de andere kant, cookie dough ice cream sandwich... hmm.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Als mensen in een geheel ander lettertype bij hun rol schrijven, de moeilijkste woorden ooit gebruiken maar dan toch maanden met een hoofdletter schrijven :Y).


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.