• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik hou gewoon niet van de bergen. Punt uit.
    En ik geef er geen f**k om dat je voor watervallen bergen nodig hebt.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    KillianHook schreef:
    Eigenlijk zou ik wel weer eens koningsballen willen proberen, kijken of ik het nog steeds lust. Maar wij hebben dat niet in Nederland, dus dan zou ik naar België moeten x'D

    Koningsballen? Wat is dát voor iets?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Drama op Panfu, weuw.


    wat was dit ookalweer

    Fabrizio schreef:
    Drama op Panfu, weuw.
    Whut is er aan de hand?


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Whut is er aan de hand?


    Ja eentje wil geen verkering of zo. Looool


    wat was dit ookalweer

    CC -costum content-, heb je wel doorgehad hoeveel ik je heb gemist? D:


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Novoselic schreef:
    (...)
    Koningsballen? Wat is dát voor iets?


    Een gerecht met de teelballen van een stier x'D

    Vroeger had ik dat ooit gegeten met de gedachten dat het gehaktballen waren, maar toen ik klaar was werd er dus tegen mij gezegd dat het koningsballen zijn, oftewel teelballen van een stier. En nu vraag ik me af of ik het nog lust, want het is jaren geleden. Maar ze hebben dat dus alleen maar in België.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ja eentje wil geen verkering of zo. Looool
    Verkering? Whuuutee, ik volg je niet qua Panfu nu, xd.
    Welke wereld?

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:35 ]


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Eauton schreef:
    (...)Verkering? Whuuutee, ik volg je niet qua Panfu nu, xd.
    Welke wereld?


    Ich haben no idea.:c

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:37 ]


    wat was dit ookalweer

    Jij vraag, naar mijn weten, een beetje te veel aandacht. Het irriteert me.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dat is serieus een bullshit skill serieus -.-'


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Fabrizio schreef:
    (...)

    Ich haben no idea.:c
    Jammuuur, ikke niet snappe ;p


    Someone you haven’t even met yet is wondering what it’d be like to know someone like you.

    Ik heb gewoonweg niks kunnen doen vandaag. Fuck die cosplay, ik koop wel een ander ticket.


    kindness is never a burden.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Een gerecht met de teelballen van een stier x'D

    Vroeger had ik dat ooit gegeten met de gedachten dat het gehaktballen waren, maar toen ik klaar was werd er dus tegen mij gezegd dat het koningsballen zijn, oftewel teelballen van een stier. En nu vraag ik me af of ik het nog lust, want het is jaren geleden. Maar ze hebben dat dus alleen maar in België.

    Oh, daar heb ik wel al ooit eens van gehoord op de Franstalige televisie, denk ik, "des couilles de taureau" of zoiets – gelukkig nog nooit gegeten. En, vond je 't lekker? Hahaha.

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:52 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Oh, daar heb ik wel al ooit eens van gehoord op de Franstalige televisie, denk ik, "des couilles de taureau" of zoiets – gelukkig nog nooit gegeten. En, vond je 't lekker? Hahaha.


    Ik schijn er van genoten te hebben hahah :'D

    [ bericht aangepast op 11 okt 2014 - 16:52 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.