• En toen kwamen we samen op dit idee:

    De hoofdpersoon is ongeveer een jaar of twee gelukkig getrouwd met haar man. De moeder van de hoofdpersoon is er niet blij mee. Ze doet echter wel haar best om ermee te leren leven dat haar dochter nu gelukkig is. Op een dag verdwijnt van de man van de hoofdpersoon. De moeder van de hoofdpersoon wordt verdacht. De hoofdpersoon wordt lastiggevallen met stalk- en dreigmails. Ze voelt zich steeds minder veilig in de buurt waarin ze woont. Ze krijgt het gevoel dat ze gevolgd wordt. De e-mails worden steeds persoonlijker. Ze blijft echter niet stil zitten maar gaat op zoek. Ze krijgt vreemde dromen over haar man waardoor er telkens een puzzelstukje op z'n plek komt. Ze komt uiteindelijk achter de gruwelijke waarheid. De stalker wil haar overtuigen dat deze gruwelijke waarheid de echte waarheid is.


    Zouden jullie ook onderstaande poll willen invullen en je antwoord willen toelichten in een reactie?

    [ bericht aangepast op 9 okt 2014 - 22:26 ]

    Zouden jullie dit lezen?

    59.6% (28 stemmen)
     
    Ja

    40.4% (19 stemmen)
     
    Nee


    26 - 02 - '16

    Klinkt goed, ik zou het wel willen lezen!


    “Libraries were full of ideas—perhaps the most dangerous and powerful of all weapons.” - Throne of Glass

    lovelyreads schreef:
    Klinkt goed, ik zou het wel willen lezen!


    16 - 09 - '17

    lovelyreads schreef:
    Klinkt goed, ik zou het wel willen lezen!


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Wil je me een berichtje sturen als je ermee op Q begint? _O_


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Escapism schreef:
    Wil je me een berichtje sturen als je ermee op Q begint? _O_


    Of course (;


    26 - 02 - '16

    Hikikomori schreef:
    (...)

    Of course (;


    Thank you! :3


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oh. Mij ook? (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik heb nee gestemd, en ik vind dat ik ook moet uitleggen waarom. Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n heel leuk verhaal. Ik weet niet hoe je schrijfstijl verder is, maar als dit op de flap van een boek zou staan in de bibliotheek, dan zou ik het sowieso terug zetten. Het is niet een soort verhaal wat ik graag lees.
    Maar je moet het zeker weten schrijven, ook omdat ik zie dat anderen hier wel enthousiast op reageren, maar vooral ook voor jezelf.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Scribe schreef:
    Oh. Mij ook? (:


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Patholoog schreef:
    Ik heb nee gestemd, en ik vind dat ik ook moet uitleggen waarom. Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n heel leuk verhaal. Ik weet niet hoe je schrijfstijl verder is, maar als dit op de flap van een boek zou staan in de bibliotheek, dan zou ik het sowieso terug zetten. Het is niet een soort verhaal wat ik graag lees.
    Maar je moet het zeker weten schrijven, ook omdat ik zie dat anderen hier wel enthousiast op reageren, maar vooral ook voor jezelf.


    i put the fun in funeral

    Patholoog schreef:
    Ik heb nee gestemd, en ik vind dat ik ook moet uitleggen waarom. Het lijkt mij persoonlijk niet zo'n heel leuk verhaal. Ik weet niet hoe je schrijfstijl verder is, maar als dit op de flap van een boek zou staan in de bibliotheek, dan zou ik het sowieso terug zetten. Het is niet een soort verhaal wat ik graag lees.
    Maar je moet het zeker weten schrijven, ook omdat ik zie dat anderen hier wel enthousiast op reageren, maar vooral ook voor jezelf.


    Ik wist niet zo goed hoe ik het moest verwoorden maar dit komt er op neer.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Ik heb op ja gestemd, omdat ik het wel zou lezen. Maar aan de andere kant is het echt geen verhaal voor mij. Dus ik weet het niet helemaal. ;/


    wat was dit ookalweer

    lovelyreads schreef:
    Klinkt goed, ik zou het wel willen lezen!


    En zou je me een berichtje willen sturen wanneer je begint?

    Ik zou op misschien hebben gestemd, maar die staat er niet tussen. :')
    Ik vind het niet oninteressant klinken, maar het is ook niet dat ik sta te springen om het te lezen en ik zou waarschijnlijk het eerste hoofdstuk eerst lezen om te bepalen wat ik van je schrijfstijl vind.


    Every villain is a hero in his own mind.

    Cyrith schreef:
    Ik zou op misschien hebben gestemd, maar die staat er niet tussen. :')
    Ik vind het niet oninteressant klinken, maar het is ook niet dat ik sta te springen om het te lezen en ik zou waarschijnlijk het eerste hoofdstuk eerst lezen om te bepalen wat ik van je schrijfstijl vind.


    Dat klopt, die optie ben ik vergeten toe te voegen aan de poll :c

    Ik zal ieder, die dat wil, waarschuwen ;3


    26 - 02 - '16