• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Ik kan nu even niet reageren.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell slaapt dus het is aan jou en Linde :) oh camp gaat wakker worden als een boze opa die zijn middagdutje doet waar een bal tegen zijn ruit komt :'D


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Fred Weasley
    Het is ongeveer twee uur later en ik heb samen met George een heel feest georganiseerd. Ik kijk op de klok. Bijna één uur, dus als het goed is bijna lunchtijd. Alle mensen die bij het feest willen zijn, zijn in de leerlingenkamer van Griffoendor. Ik klim op een tafel en kijk naar de mensen die er zijn.
    'Hallo iedereen! Leuk dat jullie zijn gekomen. Zo meteen ga ik Ralf halen en dan, nou ja, het is voorspelbaar. De Dikke Dame zal gaan gillen als Ralf eraan komt, dus schrik niet. Ik ben zo terug!' zeg ik vrolijk. Ik spring van de tafel af en kijk naar George.
    'Hou jij in de gaten dat ze niet de hele leerlingenkamer slopen?' vraag ik, waarna ik door de gangen naar de ziekenzaal ren. Daar sla ik mijn armen om Ralf heen - iets wat ik steeds blijf doen omdat ik het leuk vind.
    'Hallo wolfje,' fluister ik in zijn oor. 'Ik ben eindelijk klaar met strafwerk. Geloof me, Snape heeft mij vaak genoeg 'Ik mag geen volstrekte idioot zijn' op laten schrijven.' Ik grijns en kijk rond. 'Wil je mee gaan naar de leerlingenkamer? Ik ben doodop,' zeg ik naar de waarheid. Ik ben echt doodop door alles te regelen, maar nu komt het leuke pas.


    Spoiler alert: you will save yourself

    het feest zou toch juist in de ziekenzaal wezen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ja maar hoe willen ze een geheim feest gaan plannen in de ziekenzaal als Ralf in de ziekenzaal is?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Uit het niets opduiken (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Linde niet boos op mij worden ja; het was jullie idee niet die van mij >:'(


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    oke wat doen we nou- ziekenhuis of leerlingenkamer?


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Het was al een hele uur later geworden en ik zat vermoeid op het bank met allemaal mede griffoendors om me heen. Fred speong op een tafel waardoor iedereen naar hem keek en met een glimlach stond ik ook maar op.
    'Hallo iedereen! Leuk dat jullie zijn gekomen. Zo meteen ga ik Ralf halen en dan, nou ja, het is voorspelbaar. De Dikke Dame zal gaan gillen als Ralf eraan komt, dus schrik niet. Ik ben zo terug!' Zei hij vrolijk waarna hij van het tafel afsprong en zich naar mij toe keerde.
    'Hou jij in de gaten dat ze niet de hele leerlingenkamer slopen?'
    Met een geinnik knikte ik met mijn hoofd waarna Fred haastig de leerlingenkamer uit verdween.
    'Dus,' begon ik met een glimlachje toen Leo naar me toe liep.
    'Wie is een betere vriendje. Fred of ik?'
    'Aangezien ik tot nu toe alleen problemen tussen jou en Camp heb gezien, nou ja, probleem heb gezien tijdens het kerstbal en nu zie wat Fred heeft gecreëerd voor Ralf.. moet ik eerlijk bekennen dat Fred een wonder vriendje is.'
    Mijn glimlach verdween even en zuchtend keek ik om.
    'Shit; maar nu is Campbell alleen in het ziekenzaal..'



    Ralf Auron

    'Hallo wolfje,'
    Ik schrok van de fluistering van Fred en draaid me met een ruk om waar ik hem ook met een glimlach zag staan.
    'Hoi.' Zei ik maar.
    'Ik ben eindelijk klaar met strafwerk. Geloof me, Snape heeft mij vaak genoeg 'Ik mag geen volstrekte idioot zijn' op laten schrijven. Wil je mee gaan naar de leerlingenkamer? Ik ben doodop,' zei hij dan. Ik perste mijn lippen op elkaar en wierp even een blik naar Campbell.
    'Is goed.' Murmelde ik dan maar en greep twijfelend naar zijn hand.



    Begeleid jij hem maar naar de leerlingenkamer (:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Leora schreef:
    oke wat doen we nou- ziekenhuis of leerlingenkamer?


    Ik heb gewn idee maar ik heb al leerlingenkamer gepost x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Is goed.' Ik kijk om me heen en zie Draco ook in de zaal zitten. Ik loop naar Draco toe en kijk hem strak aan. Ik vertrouw hem niet, maakt niet uit hoe hij is veranderd of niet.
    'Let op hem. En niks geks doen, want ik beloof je; ik kom erachter en dan zou je wensen dat je het nooit gedaan had.' Ik draai me weer om naar Ralf en pak zijn hand vast. Samen lopen we naar de leerlingenkamer.
    'Mimbulus mimbeltonia,' zeg ik tegen de Dikke Dame. Ze gilt en ik glimlach omdat ik weet dat het een teken is. Ik trek Ralf mee naar binnen en zie dat de lichten uit zijn. Misschien was dat een beetje overbodig want er zijn altijd lichten aan in de leerlingenkamer. Ik tel tot drie en toevallig doet iemand op dat moment het licht aan en springt iedereen weg van de verstopplek.
    'SUPRISE!!!!" roepen ze allemaal. Ik trek Ralf in een knuffel en hou hem stevig tegen me aan.
    'Gefeliciteerd met je verjaardag! Het spijt me dat ik je niet eerder heb gefeliciteerd. Maar hopelijk maakt dit feest het weer goed.' Ik kus hem even en dan kijk ik rond. De hele leerlingenkamer is versierd ter ere van Ralfs verjaardag. Ik geef toe dat het misschien een beetje over-done is, maar het was ook gewoon heel erg leuk om weer iets met George samen te doen.


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Hij keerde zich naar Draco en zei iets tegen hem wat ik niet hoorde en meer naar onze handen richtte. Het leek alsof ze voor elkaar waren gemaakt.. hij trok me mee de ziekenzaal uit en de hele tijd bleef ik zwijgend naar mijn stappen staren tot hij : 'Mimbulus mimbeltonia,' zei. De dikke damen liet een kreet waardoor ik geschrokken opkeek. Het vloog al open en verward keek ik Fred aan die tot mijn angst begon te grijnzen wst me redelijk bang maakte. Het was zo donker in het leerlingenkamer wat vreemd was; alternatief jd was het licht en nu werd ik dus echt bang.
    'Fred?' Murmelde ik en trok aan zijn hand. Even dacht ik dat ik flauw viel tot het weer helder werd in de leerlingenkamer en van elke hoek een leerling voor me neer sprong.
    'SUPRISE!!!!" roepen ze allemaal.
    Geschrokken deinste ik achteruit waardoor mijn achterhoofd keihard tegen de plank achter me aan botste en ik 'argh' murmelde toen Fred me in een knuffel trok.
    'Gefeliciteerd met je verjaardag! Het spijt me dat ik je niet eerder heb gefeliciteerd. Maar hopelijk maakt dit feest het weer goed.' Hij gag me een kus en verward liet ik hem los om rond te kunnen kijken. Zo veel leerligen; ze zijn er allemaal voor mij? Daar ben ik er niet aan gewend geraakt; ik hou niet bepaald van druktes maar de gedavhtes dat fred mijn verjaardag niet had vergeten maakte me erg blij. Met een zenuwachtige glimlach keek ik terug naar Fred en trok hem in een knuffel.
    'Ik ben al lang al blij dat je mijn verjaardag nie hebt vergeten..' murmelde ik zachtjes.
    'Gefeliciteerd Ralf!' Ik keek gauw om en zag George naar mijn richting toe lopen. Ik glimlachte zachtjed en gaf hem een knik.
    'Dacht je nou echt dat we deze grote dag hadden vergeten?'
    Een blos voelde ik tevoorschijn komen die ik gauw wegdrukte en Fred weer aankeek.
    'Danljewel.' Zei ik dan met een lach.
    'Alleen kreeg ik bijna een hartaanval; maar dankjewel..'
    Ik wilde hem een kus geven maar werd tegengehouden door de dikke damen wiens portret met een klap dichtviel. Ik keek achterom en tot mijn aller grootste angst zag ik de blonde jongen naar binnen lopen. Hoe heette hij ook al weer.. ik bedoel; wat doet hij hier?
    Met een nors gezicht liep hij naar ons toe en kruiste hij zijn armen.
    'Gefeliciteerd Ralf.' Ik knikte kort en keek weg.
    'Ik kom hier om mijn verontschuldigingen aan te bieden. Ik was afschuwelijk tegwnover jullie. Wat meer pijn doet dan een gemiste verjaardag is overigens iemand die je niet meer herkend. Maar ja..'
    Ik fronste mijn voorhoofd en voelde me wat angstig worden. Meende hij dat nou echt?
    'Fred Weasley.. mag ik je even onder vier ogen spreken?'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Aah ik ben nu echt bang:O


    Spoiler alert: you will save yourself

    Derek_Hale schreef:
    Aah ik ben nu echt bang:O


    Er is geen reden om bang te zijn; hij gaat je alleen wat vertellen ^^


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Ik ben al lang al blij dat je mijn verjaardag nie hebt vergeten..' Ik glimlach en word een beetje rood omdat ik het inderdaad vergeten was. George komt aangelopen en ik sla een arm om Ralf heen.
    'Gefeliciteerd Ralf! Dacht je nou echt dat we deze grote dag hadden vergeten?' Ik wissel een blik met George omdat ik dit dus wel vergeten was.
    'Danljewel. Alleen kreeg ik bijna een hartaanval; maar dankjewel..' Ik lach en woel door zijn haar heen. De grijns op mijn gezicht verdwijnt al snel als ik de blonde jongen zie. Ik weet nog steeds niet wie hij is, maar ik haat hem echt.
    'Gefeliciteerd Ralf. Ik kom hier om mijn verontschuldigingen aan te bieden. Ik was afschuwelijk tegenover jullie. Wat meer pijn doet dan een gemiste verjaardag is overigens iemand die je niet meer herkend. Maar ja..' Ik trek Ralf beschermend naar me toe. 'Fred Weasley.. mag ik je even onder vier ogen spreken?' Ik laat Ralf los en ga voor hem staan.
    'Oké, maar dan laat je ons met rust.' Ik trek de jongen mee naar een hoekje van de kamer. 'Gefeliciteerd. Je hebt nu al de dag verpest. Wat wil je van me en wie ben jij?'


    Spoiler alert: you will save yourself