• rpg eigenaar : MrFluke

    topic nog onder constructie




    Een nieuw jaar op Zweinstein breekt aan. De tovenaars en heksen keren terug naar Zweinstein, waar weer heel veel te beleven is. Zoals, Het Toverschooltoernooi. Er doen 3 verschillende scholen mee aan het Toverschool toernooi, de leerlingen van een bepaalde school gooien een briefje met hun naam erop geschreven in de Vuurbeker. Die kiest dan de namen. En natuurlijk, de nieuwe Zwerkbal try-outs, niet iedereen kan natuurlijk in het team zitten. De tovenaars en heksen leren weer nieuwe dingen die ze later weer kunnen gebruiken. Het zal je niet te makkelijk afgaan, er zit natuurlijk wel een maar aan het verhaal. Want als je de beker jouw naam gekozen heeft kom je er niet meer onderuit. En natuurlijk de opdrachten zijn zwaar. Zoals het gouden ei stelen van een draak, je dierbare redden van de meermensen, die in het meer naast Zweinstein leven. Dit schooljaar wordt dus lastiger dan de andere jaren...



    || Graag Invullen:


    Invullijstje voor de studenten:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Jaar:
    Afdeling:
    Bloedstatus:
    Beste vak(ken) :
    Slechtste vak(ken) :
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Klassenoudste:
    Hoofdmonitor:
    Zwerkbalfunctie:
    Huisdier: (Alleen padden, ratten, uilen, en katten zijn toegestaan daar)
    Extra:


    Invullijstje voor leraar, schoolhoofd of afdelingshoofd:
    Volledige naam:
    Leeftijd:
    Vakken:
    Innerlijk:
    Uiterlijk: (Liefst met foto)
    Bloedstatus:
    Schoolhoofd:
    Afdelingshoofd:
    Huisdier:
    Extra:




    || Rollen: ||

    Reserveringen:
    Dumbledore ZaIa



    Leerlingen:
    Gryffindor
    Brooke Jane Eatside /4de jaar/ ZaIa 1.1
    Binky Lorraine Evans /6de jaar/ Senermes 1.1

    Ralf Auron /4de jaar/ Obliviate7 1.2
    Ginny Weasley /3de jaar/ Leora 1.10
    Brenthon Troun Evans /6de jaar/ Senermes 1.18
    George Weasley /6de jaar/ Obliviate7 1.19
    Hermione Ganger /4de jaar/ Piaffe 1.19
    Fred Weasley /6de jaar/ RAB 2.1


    Hufflepuf:
    Lynn Blazer /7de jaar/ MyselfOnly 1.6
    Allison Angela Rossini /5de jaar/ SweetDemon 1.19



    Ravenclaw:
    Rosaline Elisabeth Smith /5de jaar/ LoveElsa 1.1
    Luna Lovegood /3de jaar/ ZaIa 1.16



    Slytherin:
    Chase Alexander Roberts /7de jaar/ CapriolIe 1.5
    Luke Ashton Adams /7de jaar/ TinkerbelI 1.5

    Dysis Bella Lestrange-Black /7de jaar/ xYoungLovex
    Draco Lucius Malfoy /4de jaar/ RAB
    Chanel Kate Cole /4de jaar/ TheseWords
    Matthew Frankie Wood /7de jaar/ Nightingalex



    Beauxbattons: Vol! Er doet maar 1 van de Beauxbattons mee!
    Defelicé Devil Angelina Nachtschade Alerue /6de jaar/ Nightingalex 2.2




    Klammfels Vol! Er doet maar 1 van de Klammfels mee!
    Campbell Dylan Saunders /5de jaar/ Leora 1.17




    Leraren:
    Zwerkbal: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Gedaanteverwisselingen:
    Leer der Oude Runen:
    Voorspellend Rekenen:
    Dreuzelkunde:
    Geschiedenis van de Toverkunst:
    Verweer tegen de Zwarte kunsten: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Kruidenkunde:
    Bezweringen: Amila Rosa Exta/ MyselfOnly 1.7
    Waarzeggerij:
    Verzorging van Fabeldieren:
    Toverdranken: Serverus Snape/ PrinceSnape 1.1
    Astronomie:


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Anoniem..


    'Oké, maar dan laat je ons met rust.' Ik grijnsde toen Fred me mee naar een hoekte trok en ik even een blik naar Ralf wierp. Dat joch gaat eindelijk eens zien wat hij fout heeft gedaan. Als sinds hij Luke, zijn oudere broer doodde zit ik als een gek achter hem aan. Eerst bij zijn broertje, zijn ouders, oom en nu hem. Ik haat het, al zijn leugens over dat een weerwolf zijn broer doodde. Iedereen geloofde hem, niemand kent hem ook goed en door hem kent niemand mij meer. Mijn wraak zal o zo zoet zijn.
    'Gefeliciteerd. Je hebt nu al de dag verpest. Wat wil je van me en wie ben jij?'
    Ik grijnsde even en greep naar zijn pols.
    'Zullen we het wat meer privé houden..'
    Ik trok hem mee de leerlingenkamer uit en liep een willekeurige gang in.
    'Zoals je het al misschien weet ben ik een verre familielid van Ralf. Oops, dat wist je niet he. noi ja, niemand weet het. Zelfs hij niet.' En trok hem weer los en keek hem strak in de ogen aan.
    'Zo zijn er ook meerdere dingen die hij niet aan je had verteld. Maar ach; waarom prast ik nu over dit? Ik kwam eigenlijk hier voor iets anders.' Ik kruiste mijn armen en keek hem maar met een glimlach aan.
    'Wil je me helpen om de leven van Ralf te verpesten? Ja-nee? Dankjewel.'
    Zonder nog op iets te wachten suwde ik hem een bezemkast in en bond ik hem met de touw die al klaarstond vast aan een paal. Met een permamente plakbezwering plakte ik de touw voor de geval dat ook vast aan zijn shirt, ook aan de paal. Grinnikend leunde ik voorover en mijn vingers gleden naar zijn lokjes haren die voor zijn ogen waren gevallen en trok er eentje van uit.
    'Dankjewel' herhaalde ik en haalde een flesje uit mijn gewaad vandaan die al vol zat met een wisseldrank. De lokje haar liet ik erin glijden en voor zijn neus dronk ik het ook op. In een mum van tijd vielde ik me al transformeren en triomfantelijk keek ik naar mijn handen die veranderd waren. Ik was nu hem geworden.
    'Nou ja; nog een fijne dag verder.' Ik sloot de deur met een klap weer dicht en met een bezwering zorgde ik er voor dat het op slot viel, en zo ook geen geluid naar binnen if buiten kan. Zo kan hij daar op rotten terwijl ik met zijn en Ralf's leven bezig ben.


    Ik geef je even de ruimte om wat te posten en dan ga ik verder x') maar blijf in die kast :'x

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 23:03 ]


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    'Zullen we het wat meer privé houden..' Hij trekt me mee en ik stribbel niet tegen. 'Zoals je het al misschien weet ben ik een verre familielid van Ralf. Oops, dat wist je niet he. noi ja, niemand weet het. Zelfs hij niet.' Ik kijk verbaasd naar de jongen. Als hij familie van Ralf is, waarom was hij dan de hele tijd bezig met Ralf proberen te kussen. 'Zo zijn er ook meerdere dingen die hij niet aan je had verteld. Maar ach; waarom praat ik nu over dit? Ik kwam eigenlijk hier voor iets anders.' Hij kruist zijn armen en ik kan alleen maar denken aan de zin die hij hiervoor zei. Over dat er meer dingen zijn die Ralf niet aan mij verteld heeft. 'Wil je me helpen om de leven van Ralf te verpesten? Ja-nee? Dankjewel.' Hij duwt me in de bezemkast en ik probeer tegen te stribbelen maar het lukt niet. Luid vloekend voel ik hoe ik vast word gebonden.
    'Dankjewel' Hij stopt mijn haar in een drankje en ik zie dat hij in mij verandert. Oh nee, hij gaat doen alsof hij mij is. 'Nou ja; nog een fijne dag verder.' Ik probeer wanhopig los te komen.
    'Ik zal je krijgen!' schreeuw ik en ik blijf proberen los te komen. 'Ik zal hier wegkomen!"


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ralf Auron

    Fred verliet me samen met de blinde jongen en meteen voelde ik angt mijn lichaam inkruipen. Wat gaat hij doen? Wat gaat hij zeggen? Gaat hij hem pijn doen- kussen- doden- overtuigen- hersenspoelen dat joch is ook gestoord! Oh Merlin..
    'Rustig maar Ralf, Fred weet wat hij doet.' Stelde George me gerust. Ik glimlachte zachtjes en staarde naar de dikke dame.
    'Ik ga even naar Campbell, kijken hoe het gaat met hem. Blijf je hier op Fred wachten?'
    Ik knikte met mijn hoofd en voor ik het wist verdween George ook de leerllingenkamrt uit. Ook al waren en zo veel leerlingen om me heen die mijn verjaardag aan hrt vieren waren, uk voeldr me eenzaam en alleen aangezien iedereen die ik echt ken weg zijn..
    'Heei Ralf.'
    Ik keek weer op en zag George weer voor me staan.
    'Ik ben het; Fred.' Lachtte hij toen hij me zag denken. Ik grinnikte even en greep naar zijn hand.
    'George is naar Camobell gegaan, naar de ziekenzaal.' Zei ik snel. Fred knikte zijn hoofd en eben leek het alsof zijn gkimlach verdween.
    'Heei.. Ralf, mag ik je even spreken? Kunnen we even ook tegelijkertijd naar Cam gaan.'
    Ik knikte met mijn hoofd waarna Fred aan mijn hand mee de mooi versierde kamer uit trok. Ik voelde niet iets goeds aankomen; iets afschuwelijks zelfs. Wat heeft dat joch tegen hem gezegd?
    'Wat is er Fred?' Vroeg ik zachtjes.
    'Misschien was het niet een goed gekozen dag om het aan je te vertellen Ralf; maar ik kan het niet meer geheim houden.'
    Ik fronste mijn voorhoofd toen we na een lange stilte voor de ziekenzaal stil stonden.
    'Wat is er dan?' Vroeg ik wat angstig. Hij plaatste een hand op mijn schouder en keek weg.
    'Ik-eh- de laatste tijd voel ik me me meer aangetrokken voor Campbell; Ralf. Het is erg moeilijk om nog een relatie met je te behouden, met de gevaarlijke volle manen en al die lirfdes drama om ons heen.'
    Mijn kaak viel open en verstijfd bleef ik staan. Zei Fred dit serieus nou echt?
    'Dit meen je niet' siste ik ongelovig.
    'Het spijt me echt erg Ralf; maar ik ben het zelf ook zowat gehad. Kom op Ralf; dit is pas mijn eerste relatie ook. In de toekomst hebben ze heel veel jongens en meisjes gedunpt. Of niet?'
    Verbaasd keek ik hem aan en voelde al gauw de tranen achter mijn ogen prikken terwijl ik haastig naar zijn hand greep toen hij de deur van het ziekenzaal open duwde.
    'Nee-nee-n-nee dit meen je niet!' Siste ik. Hij negeerde me totaal terwijl hij naar Campbell zijn bed toe liep en 'heei Campbell' fluisterde. De tranen sprongen uit mijn ogen toen hij zelfs zijn lippen op die van hem drukte.
    'Oh Ralf; wat doe jij hier? Ik werd tegengehouden door Filders inderweg en weet je wat hij..' hoorde ik George zeggen. Midden in zijn zin stopte hij met praten toen hij zijn broer zag zoenen met zijn vriendje. Zijn broer, mijn vriendje. Wat is er in merlijns naam gebeurd..


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Slecht ik weet, maar ik heb suoer snel getypt omdat ik nieuwsgierig was naar waarom jullie zi vaak hadden gepost bij @generation aangezien ik 10 meldigen binnen kreeg x')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    SphinxX schreef:
    Slecht ik weet, maar ik heb suoer snel getypt omdat ik nieuwsgierig was naar waarom jullie zi vaak hadden gepost bij @generation aangezien ik 10 meldigen binnen kreeg x')


    Linde is na mijn nieuwe post achter camps identiteit gekomen xd


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Leora schreef:
    (...)

    Linde is na mijn nieuwe post achter camps identiteit gekomen xd


    Ik (zag) las het ja :'')


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Heei Campbell.’ Hoorde ik zachtjes gezegd worden. Verbaasd en enorm moe van het lange slapen wat ik alweer gedaan had in de tussentijd opende ik mijn ogen waar ik meteen een paar lippen op die van mij gedrukt voelde worden.
    Zachtjes kuste ik terug terwijl ik de helft nog niet begreep wat er werkelijk gebeurde en ik kon zweren dat als George nu niet mijn lippen beroerde ik meteen weer zou slapen. ‘George..’ murmelde ik zachtjes terwijl een enorme koppijn door mijn hoofd raasde.
    ‘..Waarom ben je hier. Je moet op het feest zijn.. van Ralf. Of..’ ik zette een hand naar mijn slaap. ‘Welke dag is het überhaupt.' Ik schudde nutteloos mijn hoofd terwijl mijn hand naar mijn nek ging die nog steeds verbonden was door Draco. ‘Sorry- George; we moeten praten.’ Murmelde ik zachtjes.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

    Fred. Mijn eigen broer, mijn tweekingbroer, de persoon die me altijd hielp, altijd achter me stond en me altijd begreep zoende met mijn vriendje. Hij zoende serieus met mijn Campbell. Ik balde mijn handen in een vuist en bleef verstijfd bij de deuropening stil staan.
    ‘George.. Waarom ben je hier. Je moet op het feest zijn.. van Ralf. Of.. Welke dag is het überhaupt. Sorry- George; we moeten praten.’ ik shudde mijn hoofd toen ik erachter kwam dat Fred zich als mij voordeed. Waarom? Wat in hemels naam was hij van plan met dit?
    'Oh- sorry Cam-p ik moet snel weer weg; naar.. Angelina. Ik dacht; je gaat toch ooit weg en ik kon maar even weer een betere relatie met..'
    'Wat in merlijns naam was je van plan?!' Riep ik woest door het zaal en trok Fred weg van Campbell.
    'Je huidige vriendje dumpen om te bekennen dat je verliefd bent op Campbell? In merlijns naam Fred!' Nog steeds onder shok greep ik naar zijn kraag en trok hem mee richting de deur toe.
    'En jij zegt dat ik veranderd ben.' Siste ik voordat ik de deur dichtgooide en Campbell angstig aankeek. Even beet ik op mijn lip en schudde mijn hoofd.
    'Sorry' murmelde ik dan zachtjes en neet even op mijn lip. Wat was er net gebeurd?



    Anoniem..

    Nadat George me uit de ziekenzaal had geschopt liep ik geinnikend terug naar de bezemkast waar ik de echte Fred in had vastgebonden. Met simpele spreuken opende ik de deur weer en maakte Fred weer los en al gauw voelde ik me weer normaal worden. Net op tijd dus..
    'Gefeliciteerd Freddie; Campbell, George en Ralf haten je nu. En oh; je hebt geen relatie meer met Ralf. Eindelijk zeg. En als ik jou was zal ik geen straal van een meter bij George of Campbell komen. Nou ja; veel succes verder. Ralf ziet jou niet meer zitten.' En fluitend liep ik weer van hem vandaan.




    Sorry Fred


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Campbell Saunders

    ‘Oh- sorry cam-p ik moet snel weg; naar.. Angelina. Ik dacht; je gaat toch ooit weg en ik kon maar even eer een betere relatie met..’ mijn mond gleed iets open terwijl er een hand mijn hart kapot leek te knijpen wat uit elkaar spatte wat de schokkende bewegingen in mijn borstkas leek te veroorzaken terwijl er grote watervallen achter mijn ogen leken te prikken. Als ik gedacht had dat ik niet meer pijn kon voelen was er altijd wel iemand of iets die er een schepje bovenop deed en nooit had ik verwacht dat George dat zou doen. Snel legde ik een hand tegen mijn hoofd terwijl ik alle stemgeluiden buiten probeerde te dringen. Ik hoefde niet te horen hoe goed Angelique wel niet was. Hoeveel beter ze wel niet dan mij was want ik was daar zelf wel bewust van. Merlin wie was niet beter dan mij. Ik haat mijzelf. Ik walg van mijzelf en in plaats van mijzelf te verbeteren bleef ik maar hangen vol zelfmedelijden terwijl er zoveel mensen zijn met grotere problemen dan ik wat me ook meteen een grote egoïst maakt. Ik pakte onrustig een pluk haar vast waar ik hard aan trok hoewel de een grote depressie die altijd al rond mijn hart spookte in mijn hart leek te glijden.
    Ik beet op mijn lip terwijl ik mijn dichtgeknepen ogen weer open deed en een traan langs mijn neus omlaag gleed die ik abrupt weg veegde en snel de zaal door keek of iemand het gezegd had waar mijn blik op George gleed wier zich tegen de deur aangedrukt had waardoor ik besefte dat ik nog niks gezegd had en moeizaam alle tranen uit mijn keel probeerde weg te slikken ‘Ik begrijp het.. jullie passen goed samen.’ probeerde ik zo normaal te zeggen hoewel ik nog niet eens Angelina en George ik context had gebracht leek het definitief evenals mijn hart die leek te verwelken als een roos. Hard kaatste ik mijn hoofd terug in de kussen terwijl de pijn in het niets viel met die mijn hart teweeg bracht en ik de deken over mij heen trok om daaronder mijn hoofd in mijn armen te verbergen terwijl ik hard vocht tegen de tranen achter mijn ogen.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    George Weasley

     ‘Ik begrijp het.. jullie passen goed samen.’ 
    Ik zag tranen achter zijn ogen toen hij terug in zijn kussens viel en de dekens over zich heen gooide. Hij huilde; hij huilde door mij- nee- Fred. Ik schudde mijn hoofd waarna mijn hart veels te snel begin te kloppen waarvan ik wist dat het slecht voor me was en beende naar Campbell toe en greep hem bij zijn schouder vast om hem overeind te trekken en hem paniekerig in een omhelzing te trekken.
    'Nee nee nee Campbell; ik vind haar niet leuk; ik haat haar zelfs. Laat me nu niet shelden naar haar wat ik wel graag zou willen doen maar ik zweer ik dood Angelina en hang Fred op als je nu gaat denken dat ik niet van je hou!' Zei ik snel en liet hem wat los om met mijn duim zijn tranen zachtjes weg te vegen.
    'Ik weet niet waarom Fred dat heeft gezegd maar ik kwam tenminste net pas binnen lopen en ik zag Fred die jou kuste. Ik ga hem straks ondervragen en als je me nu echt niet geloofd blijft het niet alleen bij ondervragen.'


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred Weasley

    Ik probeer de hele tijd weg te komen maar het lukt niet. En ieder moment denk ik aan wat hij allemaal doet op dit moment. Misschien is hij nu Ralf wel aan het slaan of weet ik veel wat. Eindelijk komt de jongen aangelopen.
    'Gefeliciteerd Freddie; Campbell, George en Ralf haten je nu. En oh; je hebt geen relatie meer met Ralf. Eindelijk zeg. En als ik jou was zal ik geen straal van een meter bij George of Campbell komen. Nou ja; veel succes verder. Ralf ziet jou niet meer zitten.' Ik kijk hoe de jongen wegloopt en weet dat ik een keuze heb: ik sla hem in elkaar of ik probeer dit op te lossen. Ik besluit voor het tweede te gaan. Zo snel als ik kan ren ik richting de ziekenzaal. Ik zie Ralf staan en ren naar hem toe.
    'Ralf! Wat is er gebeurt? Die jongen van net, hij had een wisseldrank en hij deed alsof hij mij was.' Ik kijk naar George en Campbell. 'Zeg me alsjeblieft dat er niks ergs gebeurt is. Ik heb niks gedaan, dat zweer ik!' zeg ik in paniek. Ik hoop echt dat er niks ernstigs is gebeurt. Helemaal in paniek kijk ik weer rond. Het ziet er echt niet goed uit.


    Spoiler alert: you will save yourself

    O ja Derek_Hale --> OutlawQueen voor jullie je afvragen wie ik ben (A)


    Spoiler alert: you will save yourself

    Campbell Saunders

    Met een ruk werd ik overeind getrokken waar twee sterke stevige armen om mij heen gedrukt werden waar ik zo van hield en alleen maar meer tranen produceerde om het feit dat ik ze zal moeten missen.
    ‘Nee, nee, nee Campbell; ik vind haar niet leuk; ik haat haar zelfs. Laat me nu niet schelden naar haar wat ik wel graag zou willen doen maar ik zweer; ik dood Angelina en hang Fred op als je nu gaat denken dat ik niet van je hou!’ ik schudde verbaasd mijn hoofd. Ik begreep het niet en ik wist niet zeker of ik het überhaupt wilde begrijpen terwijl ik zijn fijne ietwat ruwe vingers over mijn gezicht de tranen weg voelde vegen.
    ‘Ik weet niet waarom Fred dat heeft gezegd maar als ik kwam tenminste net pas binnen lopen en ik zag Fred die jou kuste. Ik ga hem straks ondervragen en als je me nu echt niet gelooft blijft het niet alleen bij ondervragen.’ Ik schudde mistroostig mijn hoofd terwijl ik mijn ogen even dichtkneep om sterk te blijven hoewel ik alles behalve dat voelde.
    ‘G-george; j-je hoeft je niet s-schuldig te voelen.’ Murmelde ik zachtjes terwijl de tranen voor mijn ogen stonden waardoor alles enorm wazig leek. ‘waarom zou f-fred d-dat in h-hemelsnaam doen. H-hij heeft Ralf.’ Murmelde ik zachtjes en probeerde alle emoties te onderdrukken wat nogal moeilijk gaat door zijn geur. Zijn aanwezigheid alleen al. Ik wou dat ik net zo sterk was als Nathaniel. Net zo sterk was als George zodat ik niet om de kleinste dingen moest huilen. Hij moest zich vast aan mij ergeren middels- hoewel dit allemaal maar goed uitkwam. Niemand zou gewond raken. Niemand zou in problemen komen en niemand raakte gewond. Behalve mijn hart. ‘Ik begrijp het heus wel. Het is beter zo.


    When I taste Tequila, Baby, I still see ya

    Ralf Auron

    'Ralf! Wat is er gebeurt? Die jongen van net, hij had een wisseldrank en hij deed alsof hij mij was.'
    Geschrokken draaide ik me om. Alweer stond Fred achter me en ik balde mijn handen in een vuist waarna ik wegkeek en mijn tranen in probeerde te houden.
    'Zeg me alsjeblieft dat er niks ergs gebeurt is. Ik heb niks gedaan, dat zweer ik!' Ik probeerde mijn mond open te trekken maar dan kwamen de tranen al over mijn wangen stromen. Het leek wel minutenlang te duren tot ik hem eindelijk aankeek en mijn nagels ruw in mijn handpalm boorde.
    'H-heel grappig.' Murmelde ik moeizaam. Meer kon ik niet zeggen voordat ik met tranen als watervallen in mijn ogen met een stap de ziekenzaal weer in liep.
    'E-een uur voorbij, je hebt t-twee relaties v-verscheurd. Dankjewel; h-het was een m-mooi verjaardag.' Met een klap gooide ik de deur dicht en beende zonder George noch Campbell aan te kijken naar een kraantje toe waar ik even mijn lijkbleke gezicht waste en me verschrikkelijk misselijk begon te voelen. Waarom doet hij dit toch; denkt hij dat dit alles een spel was? Meende hij het eigenlijk toen hij zo vaak zei dat hij van mij hield?


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••

    Fred wat heb je gedaan x'3

    Oké oké sorry, ik haat mezelf en de blonde jongen Zo erg.


    Saving people, hunting things, the family business デ--▸ •••