• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Deveraux was de eerste die na de stop weer een meisje mocht, en haar zet ik er nu bij.
    Met haar, en degenen die net een jongen hadden gereserveerd, is het qua jongens en meisjes nu 2 verschil. De meisjes hebben 8, en de jongens 6. Als jouwn reservatie erbij op komt hebben we 9 meisjes en nog altijd 6 jongens. Dit vind ik een redelijk groot verschil.
    Dus bij deze houd ik er nog een stop op.
    Als je een jongen wilt mag het ook, want als het weer gelijk loopt, reserveer ik -als je nog wilt- alsnog een meisje voor je.
    Ja, ik zat het inderdaad net te lezen. Ik denk dat ik dan nog heel eventjes wacht tot het gelijk loopt, gezien ik bij RPG's niet de beste ben met mannelijke rollen. :']


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Deveraux schreef:
    Yay, ik claim alvast de kracht Hydrokinese


    Deze is al ingenomen door een van mijn rollen, zou je een andere willen nemen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Ik heb het erbij gezet!!


    Okay! Na mijn voetbaltraining maak ik hem Al moet ik ook wiskunde huiswerk maken, maar dat heb ik grotendeels al af.


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Aequor schreef:
    (...) Ja, ik zat het inderdaad net te lezen. Ik denk dat ik dan nog heel eventjes wacht tot het gelijk loopt, gezien ik bij RPG's niet de beste ben met mannelijke rollen. :']


    Okay. Dan zal ik je waarschuwen. c:


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Lucie Deline Vals




    Naam:
    Lucie Deline Vals.
    Leeftijd :
    12 jaar.
    Leerjaar :
    Eerste.
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Lucie is op het eerste gezicht, een mooi en schattig meisje. De meeste mensen schatten haar wat jonger dan haar leeftijd, en ze haat dit ook. Ze is 1m45 groot en is hierdoor niet erg lang. Voor haar lengte heeft ze best lange benen. De rest van haar lichaam is nog niet echt ontwikkeld en ze heeft hierdoor ook nog een kinderlichaam. Ze heeft lange blonde haren wat krullen bij de puntjes. Haar haren groeiden ontzettend snel en ze moet er vaak stukjes afknippen. Ze heeft een nog klein wipneusje en lichtroze wangen. Deze kleuren vaak als ze buiten is en ze ergert zich eraan. Ook heeft Lucie volle lippen waar ze meestal stiekem lipgloss op doet. Het mag helemaal niet van haar ouders maar ze is zo gek op make-up. In haar lichtblauwe ogen is ze vaak een twinkeling te zien, het is iets dat je alleen kan merken als je erg dicht bij haar bent. Lucie is nog klein maar draagt toch wel kleren die best wel mooi zijn en altijd met een merk. Ze heeft al een klein gevoel voor stijl.
    Innerlijk:
    Lucie is een echte durver. Ook al heeft ze een heel verlegen en schattig uiterlijk is ze niet bang van mensen en om haar kleine mond open te trekken. Op school denkt ze zich ook altijd beter dan andere en is daarom al best populair. Ze doet ook een pak activiteiten zoals : zingen, dansen, theater, turnen, sprinten,... Een sortieve jongedame dus. Ze laat mensen denken dat ze belangrijk is en draait iedereen om haar kleine vingertjes rond. Ook al is ze erg klein heeft ze toch een hoge reputatie op school en een hoop gevoelens. De gevoelens die ze heeft zijn nog moeilijk te verbergen maar ze verstopt liever haar pijntjes dan het uit te huilen. Stiekem is ze erg gevoelig en de vele roddels over haar maken erg verdrietig. Misschien is het zelf door de kritiek die ze heeft gehad dat ze zich als een kleine bitch gedraagt. Ze wint snel vertrouwen van andere en speelt met de mensen. Een erg intelligent meisje, en altijd op haar hoede. Lucie heeft een groepje vriendinnen waar ze veel mee doet, ze beteken veel voor haar.
    Heel soms kan Lucie lief zijn, ook is ze een goeie vriendin in staat altijd voor je klaar als ze je accepteert.
    Kracht :
    Flexibiliteit, een bovenmenselijke flexibiliteit en soepelheid van haar lichaam wat resulteert in bijzonder goed kunnen klimmen, springen of haar door openingen te wringen waar je normaal gesproken niet doorheen zou passen.
    Keuzevakken :
    Muziek en drama.
    Extra:
    Pete is haar grotere broer.

    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 20:07 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Dan claim ik Chronokinese. [Het manipuleren van tijd.]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    Dan claim ik Chronokinese. [Het manipuleren van tijd.]


    Is goed.
    Gheghe, Chrono klinkt als Krono en dat is bijna het zelfde van Kronos. I know hij is de Titaan van de Tijd. Laat me maar xd.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Is goed.
    Gheghe, Chrono klinkt als Krono en dat is bijna het zelfde van Kronos. I know hij is de Titaan van de Tijd. Laat me maar xd.


    Kronos is in het Grieks tijd c:


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Deveraux schreef:
    (...)

    Kronos is in het Grieks tijd c:


    Dat dat zo was wist ik niet x_x.
    Maar wat ik net zei, wist ik wel haha.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded




    † Naam
    Arelia Constance Romanoff

    † Leeftijd
    Zeventien, geboren op 3-6-1997

    † Leerjaar
    Vijf

    † Uiterlijk
          Arelia heeft een simpel, maar een mooie uiterlijk. Haar mosgroene ogen en bruine haar is meestal wel het eerst wat opvalt. Haar lippen die meestal in een natuurlijke kleur lippenstift zijn gestift, zijn wel altijd in een lichte glimlach. Arelia's postuur is vrij dun, maar tenger is ze niet echt bepaald. Haar kleren maken haar daarom net iets 'ruiger' dan wat ze eigenlijk is en zo wilt ze het ook houden.
    Haar kledingstijl varieert van de dag, het kan zijn dat ze soms vrolijk in een jurkje, maar dan is het wel een jurk die haar lichaamsvorm definieert. Ze is namelijk tamelijk trots op haar lichaam. Arelia heeft een lengte van 1.71, de gemiddelde lengte van een vrouw.

    † Innerlijk
          Arelia is iemand met vele kanten. Ze kan poeslief zijn als je een goede vriend(in) van haar bent, maar ze laat eigenlijk alleen haar harde kant zien. De kant die volgens haar vele malen beter is dan dat ze eigenlijk zelf is. Ze is iemand die eigenlijk erg veel om anderen denkt, maar dat laat ze niet zien aan anderen. Arelia wilt gezien worden als een sterk iemand, die niet gevoelig is voor de dood. Haar grootste angst is de dood, dat weet ze diep in haar hart, maar dan wilt ze gewoon niet toegeven.
          Arelia kan een goede vriendin voor je zijn, in hart en nieren. Als je eenmaal haar gevoelige plek hebt geraakt, zal ze ook voor je door het vuur gaan zonder enige twijfel. Het is alleen als je geen goede indruk op haar hebt gemaakt tijdens de eerste ontmoeting, zal ze je nooit, maar dan ook echt nooit vertrouwen. Ze is nogal wantrouwig met de mensen om haar heen en zal dan ook alleen een bepaald aantal mensen toelaten in haar vriendenkring. Ze zal nooit een grote vriendenkring hebben en de hele school te vriend hebben, lijkt niks voor haar.
          Bovenal heeft Arelia een grote ego, ze wilt haar image als een hard iemand behouden op school en zal daar dan ook alles voor doen. Ze heeft namelijk wel ergere tijden meegemaakt dan die op het kamp. Ze kan daarom nogal arrogant en egoïstisch zijn, ze is niet bang om haar mond open te trekken voor een belediging. Ze is niet bang om haar mening te uit en het kan haar werkelijk niets schelen wat mensen over haar mening denken.
          Je wilt niet bij Arelia zijn als ze in een slechte bui is, dan is ze niet bang om voorwerpen door de ruimte heen te gooien. Ze heeft nogal een kort lontje en ze hoopt voor iedereen dat ze dat weten.

    † Kracht
    Geokinese. De gave om de elementen van de aarde te beheersen.
          Ze kan de aarde, zand, steen, lava en andere mineralen beheersen.

    † Keuzevakken
    Zelfverdediging

    † Extra
          Arelia's vader komt uit Rusland en ze daar zelf ook geboren, in Moskou om precies te zijn. Haar moeder is een Engelse.
    Ze heeft al een tijdje een relatie met Jason Chase. Al is ze zelf niet echt iemand voor relaties – sinds ze niet veel eerder van haar relatie werd gefriendzoned door Teamin Sangue, maar ook niet echt dat het veel voor haar kon schelen - ze vindt hem echt leuk en dit keer is het geen spelletje voor haar.
    Verder heeft Arelia een dwergkees, een pomeriaan, wat je haar ook wilt noemen. Ze heeft Sangster. Arelia beschermt haar zowat met haar leven en is er erg gehecht aan.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:18 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Wilt iemand de grote broer zijn van Lucie ? c:


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Deveraux schreef:
    Dan claim ik Chronokinese. [Het manipuleren van tijd.]


    Volgens mij was er al een meisje met zo'n soort kracht.. alleen dan enkel het stilzetten van tijd..
    Amanda van Netzwerk met Temporale stasis ofzo, is ongeveer hetzelfde, sorry, just sayin' ;o

    Allirian schreef:
    Wilt iemand de grote broer zijn van Lucie ? c:


    Ik zou wel een 2e dude willen/kunnen maken die haar overbeschermende broer kan zijn?? cx

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 17:31 ]


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    (...)

    Ik zou wel een 2e dude willen/kunnen maken die haar overbeschermende broer kan zijn?? cx


    Ik vind het leuk c;


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Een vraagje; Met de zin kamer delen, is dat gewoon een keuze met welke personage je op een kamer slaapt of wordt dat door jullie gemaakt ?
    Oké, laat maar. Waarschijnlijk niet zo belangrijk..
    :X


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Het praattopic!

    Note: Ik neem zelf denk ik ook nog een jongen :x.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded