• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Alles is aangepast.

    En Deveraux, ik wil eventjes een kleine stop op de meisjes. Ook al is het verschil nu 2, als jij erbij komt is het 3. En dan komen er straks nog meer die een meisje willen. Hopelijk snap je dat ik dus nu een stop erop zet.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Deveraux schreef:
    (...)

    Google zegt 'Tim Borrmann', een Duits model :3



    Klopt ja, ik zie ook nu pas dat ik zijn foto's onder die naam heb opgeslagen (:


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Cicatrix schreef:
    Alles is aangepast.

    En Deveraux, ik wil eventjes een kleine stop op de meisjes. Ook al is het verschil nu 2, als jij erbij komt is het 3. En dan komen er straks nog meer die een meisje willen. Hopelijk snap je dat ik dus nu een stop erop zet.


    Als de stop eraf is, kan je dan een meisje voor me reserveren?


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Amourable schreef:
    (...)

    Helaas weet ik dat niet ): Ik zal nog is kijken of google zijn gezicht kent, maar tot nu toe heb ik geen naam kunnen vinden.
    Oh en I love Jack en Finn ^^


    Haha, I love Jack en Finn too :3


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Amourable schreef:
    (...)


    Klopt ja, ik zie ook nu pas dat ik zijn foto's onder die naam heb opgeslagen (:



    Dankjewel, ik zag hem wel eens voorbij komen bij rpg's maar ik was zo benieuwd naar zijn naam, vandaar (:


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    ''Good girls are bad girls, that haven't been caught.''




    Naam: Brooke Penelope McCarthy.
    Leeftijd: Bijna 17.
    Leerjaar: 5de.
    Uiterlijk: Komt.
    Innerlijk: Komt.
    Kracht: Supersnelheid, Brooke heeft de gave om ontzettend snel te rennen of te lopen. Als ze dat doet zie je alleen maar een vage flits van haar en dan is ze al een halve kilometer van je vandaan. Brooke vindt het wel een coole kracht maar twee grote nadelen eraan zijn dat ze soms tegen mensen of dingen kan opbotsten en dat ze ontzettend onhandig is en dus over haar eigen voeten kan heen struikelen.
    Keuzevakken: Drama, Muziek en Zelfverdediging.
    Extra: Brooke speelt gitaar, en goed ook. Als ze helemaal alleen is zal ze er ook bij gaan zingen. Ze heeft zoals de meeste leerlingen een huisdier, een steenuil genaamd Vanessa. Je zal Brooke nooit zien zonder Vanessa, want altijd zit Vanessa op Brooke op haar schouder, zelfs tijdens de lessen.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:28 ]


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Is er misschien iemand die familie wil zijn met Teamin of May?


    Little do you know

    TheHorcrux schreef:
    Is er misschien iemand die familie wil zijn met Teamin of May?


    Ik heb Brooke als zus voor Teamin als je dat goed vindt?


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Luke_Pinguin schreef:
    (...)

    Ik heb Brooke als zus voor Teamin als je dat goed vindt?


    Vind ik goed :]


    Little do you know

    Ik maak mijn personnage deze avond.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 7:42 ]


    I'm not perfect, but I'm glad because perfect is boring

    Is het goed als mijn personage nieuw op de school komt, maar dan in het vijfde leerjaar ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Is het goed als mijn personage nieuw op de school komt, maar dan in het vijfde leerjaar ?


    Maar natuurlijk,


    The monsters running wild inside of me. I'm faded



    ` Danger is real, but fear is a choice. `

    Naam:
    Amanda `Ame` Loréena Scott.
    Leeftijd:
    Ame is 17 jaartjes jong en in het winterse december geboren.
    Leerjaar:
    Het zesde leerjaar.
    Uiterlijk:
    Amanda is niet het perfecte beeld van een model. Wanneer je haar ziet, zal je de schoonheid ook niet gelijk opmerken. Ze draagt meestal XL-shirt, wat ze niet nodig heeft - en ze draagt graag legerlaarzen, die het hele beeld een wat slordige look geven. Voor haar is het ook meer de schoonheid vanbinnen en niet vanbuiten. Maar eigenlijk is Ame een best wel mooi meisje. Ze heeft een lengte van 1m67 - ze is niet de langste, maar ook niet de kleinste. Ze heeft eigenlijk een best mooi, slank lichaam met de rondingen waar ze horen - maar ze verstopt haar lichaam onder te grote truien.
    Waar Ame wel trots op is, zijn haar haren. Ze heeft slordig krullende haren, die tot net onder haar borst reiken. Ame vind vooral de roodbruine kleur mooi en het enigst wat ze echt verzorgt, zijn haar lange haren. Ze heeft haar lokken altijd los en alleen bij het slapen zal ze een staart of een vlecht in hebben. Haar haren omringen haar smalle gezichtje, wat haar gezicht eigenlijk best goed laat uitkomen.
    Amanda heeft een bleke huid, maar natuurlijk. Over haar wangen zijn ontelbare sproeten verspreid, wat een schattig beeld aan haar gehele verschijning geeft. De donkere wenkbrauwen, de smalle neus en de zalmroze volle lippen geven het gehele beeld nog iets aparts. Haar ogen hebben een bruine kleur en wanneer ze lacht, glinsteren haar ogen erg mooi.
    Ame is zeker niet een lelijk meisje, maar ze gelooft zelf niet wat anderen ervan zeggen en negeert het volkomen - wat je ziet aan haar dagelijkse look. Aan make-up doet ze nooit iets op, zelfs geen mascara. Maar haar lange, donkere wimpers hoeven ook geen mascara en zo blijft ze erg natuurlijk.


    Innerlijk:
    Amanda is een meisje die niet om alle aandacht vraagt. Ze is erg intelligent en besteed haar tijd bijna alleen aan lezen, leren en feiten. Ze is erg slim en weet op de meeste dingen ook een antwoord te geven, zelfs op doodnormale vragen. Ame is niet een persoon die leert en leert om slim te zijn, ze heeft de intelligentie al sinds ze klein is. Haar vader is erg intelligent en werkt vaak mee aan laboratoriumprojecten. Ze heeft waarschijnlijk de intelligentie van hem, want ze hoeft er niet lang over te doen om ergens antwoord op te geven.
    Amanda werd er op haar oude school ook niet erg geliefd om. Ze werd bij vriendengroepen erbuiten gehouden, ze moest in de pauze haar eigen plekje zoeken.. Ame werd vaak bij de anderen erbuiten gehouden - omdat ze zo een stil en schuw meisje is, durfde ze ook niet op mensen af te stappen. Ze werd met de tijd mee, stiller en verlegener. Wanneer er tussenuren waren, ging ze alleen met een boek naar buiten of zat ze alleen in de aula. In het gebied mensenkennissen is Amanda erg slecht. Ze durft niet op mensen af te stappen en wanneer iemand haar aanspreekt, raakt ze meestal in stotteren of kleuren haar wangen rood. Ame heeft hierdoor ook niet veel vrienden. Ze is nu op een nieuwe school, een school voor kinderen met een gave - zoals Amanda. Ze kent niemand en is ook erg in de achtergrond op die school.
    Ame heeft ook haar goede kanten, natuurlijk. Maar die zal je alleen zien, wanneer ze je echt vertrouwt. Zoals haar familie. Die vertrouwt ze op alles en ze zou alles voor ze doen. Amanda is erg zorgzaam, lief en onhandig. In de familie is ze echt zichzelf en haar ouders hebben ook niet door hoe ze op school is, omdat ze thuis altijd vrolijk is. Ze speelt niks voor, want bij haar familie voelt ze zich echt thuis.
    Ze is ook erg onhandig, wat vaak valt op te merken bij de aantallen boeken - die ze in haar armen meesleept. Het komt erg vaak voor, dat haar boeken op het ene moment door de lucht vliegen en ergens anders belanden.
    Maar Amanda is ook erg lief en betrouwbaar. Wanneer je haar kent, zal je weten hoe ze in echt is. Ame heeft gewoon moeite om op mensen af te stappen en mensen te vertrouwen. Wanneer iemand haar aanspreekt, zal je ook alleen een verlegen gezicht zien. Tenzij als Ame iemand niet mag of goed kent, ze reageert namelijk erg brutaal op vreemden. Meestal schaamt ze zich erna voor wat ze deed en het is meer een soort verdedigingssysteem voor haar. Toen ze jonger was, werd ze één keer samen met Trace en Aaron overvallen door een zakkenroller - die hun bedreigde. Sindsdien reageert ze `allergisch` op vreemden.
    Kracht:
    Temporale Statis.
    De omgeving en alles in die omgeving stil zetten. Dus de tijd stil zetten. Dat is Amanda haar gave en ze is helemaal niet zo ontevreden over haar gave, want ze beheerst die gave best goed en heeft het meestal gewoon onder haar controle.

    Keuzevakken:
    Muziek, zelfverdediging en handarbeid.
    Extra:
    Amanda is in een grote familie geboren en ze heeft 5 andere broers en zussen. Ze is de twee oudste en heeft geleerd om veel voor haar broertjes en zusjes te zorgen. Ondanks de omstandigheden, die er soms waren, heeft Ame nooit erge problemen gehad. Ze moest wel kamers delen, alles delen eigenlijk en ze woonden in een best klein huis. Maar Ame kon het goed vinden en het was altijd een gelukkig gezin.
    Amanda heeft een klein katje, genaamd Amarello. Ze heeft hem gevonden tussen vuilnisbakken en ander vuil en ze kon het arme diertje niet alleen laten en sindsdien loopt het katje overal met haar mee en ze laat het katje ook niet meer gaan,

    ~ Mortimer Ryan Scott. ( 47 )
    ~ Christina May Scott-Wood. ( 46 )
    ~ Xavier Christopher Scott. ( 21 )
    ~ Amanda Loréena Scott. ( 16 )
    ~ Gwen Abigaile Scott. ( 15 )
    ~ Aaron Mortimer Scott. ( 13 )
    ~ Trace Mortimer Scott. ( 13 )
    ~ Isabelle Lydia Scott. ( 11 )


    [ bericht aangepast op 14 okt 2014 - 11:26 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    ----

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 12:17 ]


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Is het goed als ik nog een jongen maak, want dan komt het speeltopic sneller ?


    "Satan's friendship reaches to the prison door."