• INSCHRIJVINGEN GESLOTEN!


    In een kostschool in Schotland zitten zoals op de meeste scholen allemaal leerlingen. Maar deze leerlingen zijn niet de alledaagse kinderen. Nee, totaal niet. Deze kinderen hebben namelijk speciale krachten. En deze kun je zo gek nog niet bedenken. Geweldig als je zo'n kracht hebt, toch?
    Nou eigenlijk niet. Wat als er een groepje leerlingen verkeerd met hun krachten omgaat en hierdoor heel het Verenigd Koninkrijk in gevaar brengt. En misschien wel de hele wereld.



    Rollen:

    Meisjes:
    - Alaska Lucy Santenera Cicatrix - Hyrdokinese
    - Jacelynn Piper McLean- Cicatrix - Electrokinese
    - Amanda Loréena Scott - Netzwerk - Temporale Stasis
    - May Autumn Johnson - TheHorcrux - Shapeshifting
    - Lucie Deline Vals - Allirian - Gave van flexibiliteit
    - Ryann Lucille Phellon - Cogitationes - Aerokinese
    [R] - Brooke Penelope McCarthy - Luke_Pinguin - Supersnelheid
    - Arelia Constance Romanoff - Deveraux - Geokinesis
    - Blaise Raphaëlla Maison - Aequor - Levitatie


    Jongens:
    - James Robert McMahon - Luke_Pinguin - Telekinese
    - Riley Luke McMahon - Luke_Pinguin - Pyrokinese
    - Daniel Elijah Strickland - Amourable - Psychometrie
    - Teamin Sangue - TheHorcux - Kracht om een valse herinnering te plaatsen.
    - Nikolai Dimitri Croshnov - Netzwerk - Shieldpower
    - Shaun Ivorey Fassbender - Lensherr - Controle over metalen
    - Jason Thomas Chase - Cicatrix - Genezing
    - Pete Jace McBready - TheHorcux - Inmaterialiteit


    Invullijstje:

    Naam:
    Leeftijd(Graag tussen de 12 en 18) :
    Leerjaar(12-13 jarigen in het eerste. 13-14 in het tweede. 14-15 in het derde jaar, 15-16 in het vierde. En 16-17 in het vijfde, 17-18 in het zesde jaar) :
    Uiterlijk(Mét foto!) :
    Innerlijk:
    Kracht:
    Keuzevakken(Minimaal 1, maximaal 3) :
    Extra:


    Informatie over de lessen:
    Standaard vakken:
    - Geschiedenis
    - Kracht controle
    - Engels
    - Frans
    - Biologie
    - Gym

    Keuzevakken:
    - Muziek
    - Verzorging
    - Drama
    - Tekenen, schilderen meegeteld!
    - Handarbeid
    - Zelfverdediging, dit doe je niet bij gym nee. Hieronder vallen vechtsporten.



    School Regels:
    1. We behandelen elkaar met respect.
    2. We blijven van elkaars spullen af.
    3. We pesten elkaar niet!
    4. Je deelt een kamer met één iemand of meerdere, zonder tegenstribbelen!
    5. Je mag oefenen met je krachten, zolang je een ander geen pijn doet en/of stoort!
    6. Je hebt je eigen kluisje om je spullen op te ruimen, dus je laat boeken niet slingeren in je kamer behalve als je moet leren.
    7. Je accepteert je kracht, het is aan jou toegewijd!

    RPG Regels:
    - Minimaal 150 woorden, dit is makkelijk haalbaar lijkt me.
    - OOC graag aangeven met de volgende haakjes, [] {} () of - -.
    -16+ mag maar graag in een spoiler.
    - Houd het graag realistisch. Een relatie kan niet al ontstaan in 1 dag. De leerlingen zijn niet overmachtig met hun krachten!
    - Geen perfecte personages.
    - Reserveringen blijven 72 uur (drie dagen) staan, en je rol telt pas als die helemaal af is.
    - Als je een week niet hebt gereageerd en je hebt niet gezegd waarom, lig je er zonder pardon uit.
    - Gelieve geen andere personages besturen, als je toestemming hebt van diegene mag het wel.
    - Je mag 3 personages.
    - Naamsveranderingen doorgeven.
    - Topics worden alleen geopend door Luke_Pinguin!
    - En de belangrijkste regel: Have fun!


    ©Luke_Pinguin, dit was haar idee. Ik heb enkel voor haar dit topic geopend, en als zij het wilt zal ik ook later als het nodig is andere topics openen.


    HULP NODIG MET HET ZOEKEN VAN EEN KRACHT?!
    Klik hier dan!

    [ bericht aangepast op 16 okt 2014 - 10:50 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Netzwerk schreef:
    Een vraagje; Met de zin kamer delen, is dat gewoon een keuze met welke personage je op een kamer slaapt of wordt dat door jullie gemaakt ?
    Oké, laat maar. Waarschijnlijk niet zo belangrijk..
    :X


    Ik zal dit vanavond nog aan Luke_Pinguin vragen. Al ik wel denk dat wij het maken via een randomizer.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Ik zal dit vanavond nog aan Luke_Pinguin vragen. Al ik wel denk dat wij het maken via een randomizer.


    Oké. (flower)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Iemand die familie wil zijn met Nikolai ? :Y)


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    Iemand die familie wil zijn met Nikolai ? :Y)


    Hij zou de neef van Alaska of Jacelynn kunnen zijn,

    ik pas te veel aan aan mijn rollen.


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Mweh, als Amanda al Temporale Stasis/ Chronokinese heeft, dan neem ik Geokinesis :c


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Hij zou de neef van Alaska of Jacelynn kunnen zijn,

    ik pas te veel aan aan mijn rollen.


    Oké, maar hij zal dan beschermend overkomen. Want familie is zijn één en alles.


    "Satan's friendship reaches to the prison door."

    Netzwerk schreef:
    (...)

    Oké, maar hij zal dan beschermend overkomen. Want familie is zijn één en alles.


    Naawh, dat vind ik altijd cute x)
    Welke van de twee wil je? ;3


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Hmmm, ik zie nu dat er nu 8 meisjes en 7 jongens zijn, dus het loopt aardig gelijk vind ik...... Betekent dit dat mijn vrouwelijke rol kan worden aangenomen? :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    Hmmm, ik zie nu dat er nu 8 meisjes en 7 jongens zijn, dus het loopt aardig gelijk vind ik...... Betekent dit dat mijn vrouwelijke rol kan worden aangenomen? :3


    Jepp. Wil je je kracht nog eventjes herhalen?


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Cicatrix schreef:
    (...)

    Jepp. Wil je je kracht nog eventjes herhalen?
    Yiesshhh. Levitatie ;D


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either

    Aequor schreef:
    Hmmm, ik zie nu dat er nu 8 meisjes en 7 jongens zijn, dus het loopt aardig gelijk vind ik...... Betekent dit dat mijn vrouwelijke rol kan worden aangenomen? :3


    Juul! Lang niet gesproken x')


    ''Cause I've got a jet black heart and there's a hurricane underneath it.''

    Doe mij nog maar een jongen erbij, kracht zal ik nog even voor kijken haha cx


    Little do you know

    Heeft iemand zin in een vorm van relatie met Arelia? :3


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    † The fault is not in our stars, but in ourselves. †



    † Naam † Jason Thomas Chase. Al hij meestal Jay wordt genoemd.

    † Leeftijd † Hij is zeventien jaar oud. Verjaart op 16 juni.

    † Leerjaar † Hij zit in het vijfde jaar.

    † Uiterlijk † [FC: Logan Lerman] Jason heeft serieus zwarte haren. En dan ook echt zwart. Alleen lijkt het alsof het donkerbruin is door de zon, maar het is echt zwart. Meestal zet hij dit in model met gel, of enkel een hand erdoor. Ligt eraan hoeveel tijd hij nog heeft. Als hij net wakker is of heeft gedoucht liggen deze zwarte haren plat op zijn hoofd. Zijn ogen zijn groen. Groen en wat blauw, sommige zien hier de zee in. Meestal staan deze kijkers vriendelijk. Maar als je hem stoort kunnen ze erg dodelijk staan. Jason is ongeveer 1 meter en 85 centimeter lang, dus normaal voor een man. Maar redelijk groot voor iemand van zijn leeftijd. Zijn huid is licht, en verkleurd ook niet erg snel. Hij loopt vaak rond met een glimlach. Meestal draagt hij iets simpels.

    † Innerlijk † Jason is een jongen die niet zijn vrienden verraad. Dit maakt hem erg trouw. Hij is ook betrouwbaar en heeft altijd wel een luisterend oor. Vertrouwen in mensen krijgt hij niet zo snel, ligt eraan wie het is. En breek je dit? Dan haat hij je uit de grond van zijn hart. Of hij geeft je nog een kans. Dit ligt eraan wat je voor hem betekend. Jason is soms nogal een flirt. Maar als hij een meisje écht leuk vindt weet hij niet precies wat te zeggen, is er kans dat hij begint te stotteren en worden zijn wangen rood. Wat hem een keer is overkomen, en het desbetreffende meisje het schattig vond. Hij is een jongen met veel geduld, maar wordt ergens nog wel snel boos. Al hij bij zijn vrienden een langer lontje heeft. Jason is ergens ook wel arrogant, omdat zijn trots hoog ligt. Het boeit hem geen ene flikker wat je van hem denkt. En reageert ook niet op rotopmerkingen over hem. Maar zeg je iets beledigend over zijn geliefden, dan heb je wel dikke ruzie. Jason houdt ervan om streken uit te halen en hij doet dit ook vaak. Waardoor hij wel vaak problemen heeft. Maar een enkele docent maakt meestal geen probleem ervan, integendeel tot de andere docenten. Hij heet het hart op de goede plek, en heeft veel over voor zijn vrienden. Omdat hij al geen familie meer heeft. Als hij wat fout doet heeft hij ook erg veel spijt.

    † Kracht † Genezing
    De kracht om iemand geheel of een wond op iemand te genezen door middels van handoplegging of het houden van de hand boven de wond. Soms is een persoon die deze power bezit ook in staat zichzelf te genezen bij verwonding. Dit kan niet bij ziektes. enkel wonden!

    † Keuzevakken † Zelfverdediging en muziek.

    † Extra † Hij heeft een bosuil, genaamd Fish. Dit is omdat het beestje enkel vis wilt eten.

    † Relaties † Al Jason altijd een flirt was, en het diep van binnen nog is -- is hij hier mee gestopt nadat hij een relatie kreeg met Arelia Romanoff. Eerst was Jason altijd was verlegen naar haar toe, maar na mate de tijd, hoe minder verlegen hij was. Hij geeft erg veel op het meisje en wilt haar ook niet kwijt.

    [ bericht aangepast op 13 okt 2014 - 21:42 ]


    The monsters running wild inside of me. I'm faded

    Ik zal zo aan mijn rol beginnen, eerst een goede FC vinden.
    Ik wil een keer iets anders als Yv x) Als het echt noodzakelijk is gebruik ik haar wel :3


    I don't know if life is greater than death — but love was more than either