• Ik had erg zin om ineens te gaan schilderen vandaag. Ik schilder eigenlijk (bijna) nooit, dus het leek me leuk om dat eens te gaan doen. Ik had eigenlijk een ander beeld in m'n hoofd dan hoe het er nu uit ziet, maar dat hebben de meeste mensen. Wat vinden jullie ervan? ^^

    Blijkbaar staat hij horizontaal op computers. Hij hoort verticaal te staan! Op mijn mobiel is hij wel verticaal.



    Update:



    Final result:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 20:52 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Wat is t nu precies? ;p zie t niet zo goed haha (: in mijn ogen is t een ijs omhulsel iets dat om een boom zit met.. ja, licht en donkerblauw eromheen heh
    Wel geinig, en voor iemand die nooit schildert, zeker nice toch. Mij zie je dat niet doen hoor


    It's high noon.

    Tbh vind ik 't er niet op lijken.


    I live for the applause, you will die for it.

    Skoda schreef:
    Wat is t nu precies? ;p zie t niet zo goed haha (: in mijn ogen is t een ijs omhulsel iets dat om een boom zit met.. ja, licht en donkerblauw eromheen heh
    Wel geinig, en voor iemand die nooit schildert, zeker nice toch. Mij zie je dat niet doen hoor


    Een waterval. xd (Staat in de titel) Maar thanks haha ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Ik zie 'em ook niet helemaal hehe. Staat hij zo goed of moet hij gedraaid?


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Ik zie 'em ook niet helemaal hehe. Staat hij zo goed of moet hij gedraaid?


    Hij staat zo goed. (ff voor de zekerheid: hij staat verticaal toch?)

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 17:00 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Nee hij staat horizontaal.


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Als ik mijn hoofd draai zodat ik het 'Feest!' kan lezen op de achtergrond, dan zie ik er wel een waterval in


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Haha ik vind hem logischer als de kant waar feest staat de bovenkant is


    Zij zingen, nijgen naar elkaar en kussen, geenszins om liefde, maar om de sublieme momenten en het sentiment daartussen.

    Konigsberg schreef:
    Haha ik vind hem logischer als de kant waar feest staat de bovenkant is


    Ja nee dat tafelkleed staat gedraaid dus 'Feest' staat op z'n kop.


    The sun will rise and we will try again.

    -

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 17:13 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Lijken het op takken in de sneeuw ofzo idk want misschien kan ik het gewoon een andere benaming geven xd


    The sun will rise and we will try again.

    Oohja, nu zie ik m. Als ik mijn hoofd naar links draai, zie ik bovenin een soort riviertje met van die drijvende blaadjes en plantjes en dan daaronder die waterval dus en dat water komt dan weer terecht in een soort donkerblauw meer. (:


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Hyorinmaru schreef:
    Oohja, nu zie ik m. Als ik mijn hoofd naar links draai, zie ik bovenin een soort riviertje met van die drijvende blaadjes en plantjes en dan daaronder die waterval dus en dat water komt dan weer terecht in een soort donkerblauw meer. (:


    Dus je houdt hem horizontaal?


    The sun will rise and we will try again.

    Wat zijn de rozige vlekjes? :p


    i put the fun in funeral

    Overkill schreef:
    Wat zijn de rozige vlekjes? :p


    Oorspronkelijk wolken maar nu dus niet meer blijkbaar xd


    The sun will rise and we will try again.