• Ik had erg zin om ineens te gaan schilderen vandaag. Ik schilder eigenlijk (bijna) nooit, dus het leek me leuk om dat eens te gaan doen. Ik had eigenlijk een ander beeld in m'n hoofd dan hoe het er nu uit ziet, maar dat hebben de meeste mensen. Wat vinden jullie ervan? ^^

    Blijkbaar staat hij horizontaal op computers. Hij hoort verticaal te staan! Op mijn mobiel is hij wel verticaal.



    Update:



    Final result:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 20:52 ]


    The sun will rise and we will try again.

    Meereen schreef:
    Ik vind het mooi. ^^


    Bedankt!


    The sun will rise and we will try again.

    Laevatein schreef:
    (...)

    Bedankt! Ik heb hem nu iets veranderd. Misschien is hij nu beter? Het was inderdaad water dat omhoog spat. ^^ (Je moet je hoofd weer draaien denk ik, m'n mobiel doet vreemd)



    Oh dat is echt weer een stuk mooier! Heel leuk gedaan! Nu ziet iedereen zeker dat het een waterval is ^^


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Erg mooi gedaan!


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    KillianHook schreef:
    (...)

    Kun jij ook eens gewoon vriendelijke reacties plaatsen met goede kritiek dan telkens die omlaaghalende reacties?
    Deal with it, zo gaat dat in de echte business :')

    En dat was nog netjes gezegd + ik ben eerlijk.
    Wat ik zeg is veel beter dan liegen om haar beter te laten voelen en denken dat ze heel goed is (omdat iedereen het zegt) en dan keihard afgekraakt te worden bij een bedrijf.

    Doe niet zo butthurt.


    I live for the applause, you will die for it.

    Sterben schreef:
    (...)Deal with it, zo gaat dat in de echte business :')

    En dat was nog netjes gezegd + ik ben eerlijk.
    Wat ik zeg is veel beter dan liegen om haar beter te laten voelen en denken dat ze heel goed is (omdat iedereen het zegt) en dan keihard afgekraakt te worden bij een bedrijf.

    Doe niet zo butthurt.


    Ach, waarschijnlijk deed het me vroeger wat, maar ik ben inmiddels wel gewend aan 'harde' kritiek. Ik zit er niet zo erg mee hoor. Ik heb mezelf wel vaak kunnen verbeteren door allerlei soorten kritiek dus ik heb er geen problemen mee.


    The sun will rise and we will try again.

    Sterben schreef:
    (...)Deal with it, zo gaat dat in de echte business :')

    En dat was nog netjes gezegd + ik ben eerlijk.
    Wat ik zeg is veel beter dan liegen om haar beter te laten voelen en denken dat ze heel goed is (omdat iedereen het zegt) en dan keihard afgekraakt te worden bij een bedrijf.

    Doe niet zo butthurt.


    Ik doe niet butthurt maar ik vind jouw taal niet accepteerbaar. Je kunt ook opbouwende kritiek geven. Waarom lijkt het er niet op volgens jou. Dan moet je dat ook onderbouwen.
    En by the way, er staat ook duidelijk dat ze bijna nooit schilderd. Dus lees eerst even voor je die kut reacties neerzet. Anders kan ik het even niet verwoorden maar ik vind het niet normaal hoe jij je mede Q-ers behandeld. Deze site is niet voor mensen die andere alleen maar afkraken.

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 18:58 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Eauton schreef:
    (...)Zo is het wel wat beter (en duidelijk zichtbaarder dat het een waterval is), moet ik zeggen. ^^


    Stukken beter! Zo vind ik het erg mooi. ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hyorinmaru schreef:
    (...)

    Oh dat is echt weer een stuk mooier! Heel leuk gedaan! Nu ziet iedereen zeker dat het een waterval is ^^


    Bedankt! (: Ik heb het filmpje niet stap voor stap gevolgd maar het bracht me wel op een idee. ^^


    The sun will rise and we will try again.

    Sterben schreef:
    (...)Deal with it, zo gaat dat in de echte business :')

    En dat was nog netjes gezegd + ik ben eerlijk.
    Wat ik zeg is veel beter dan liegen om haar beter te laten voelen en denken dat ze heel goed is (omdat iedereen het zegt) en dan keihard afgekraakt te worden bij een bedrijf.


    Doe niet zo butthurtitchy.


    'The best way to predict the future is to create it'.

    En heel erg mooi trouwens (:


    'The best way to predict the future is to create it'.

    KillianHook schreef:
    (...)

    Ik doe niet butthurt maar ik vind jouw taal niet accepteerbaar. Je kunt ook opbouwende kritiek geven. Waarom lijkt het er niet op volgens jou. Dan moet je dat ook onderbouwen.
    En by the way, er staat ook duidelijk dat ze bijna nooit schilderd. Dus lees eerst even voor je die kut reacties neerzet. Anders kan ik het even niet verwoorden maar ik vind het niet normaal hoe jij je mede Q-ers behandeld. Deze site is niet voor mensen die andere alleen maar afkraken.

    Wat lees jij hier?
    Sterben schreef:
    Tbh vind ik 't er niet op lijken.

    Lees jij ''Wat een kut tekening zeg''
    Nee. Dat was gewoon netjes gezegd. Wat moet ik dan zeggen? ''Het spijt me heel erg, maar ik vind hem niet zo mooi. SORRY! Misschien ligt het aan mij en is hij wel mooi. Nogmaals sorry''. :')

    Ik heb haar in oude topics ookal kritiek gegeven en ik zie weinig tot geen improvement, dus waarom zou ik nog? Ik heb al gezegd dat wat ze tekent meestal easy line art is en dat ze op haar schaduwen en verhoudingen moet oefenen (Meerdere mensen hebben 't gezegd). Maar ik zie gewoon dat ze geen/weinig/niet serieus tutorials volgt of goed oefent.

    Bedrijven zeggen ook gewoon Nee jou nemen we niet aan of ze reageren gewoon niet eens. REAL LIFE YO

    [ bericht aangepast op 15 okt 2014 - 19:03 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Bedankt allemaal! (:


    The sun will rise and we will try again.

    Laevatein schreef:
    (...)

    Bedankt! (: Ik heb het filmpje niet stap voor stap gevolgd maar het bracht me wel op een idee. ^^


    Ik herkende al inderdaad een klein beetje de stijl van die man van dat filmpje erin :')
    Echt tof ook dat je gebruik van die link hebt gemaakt. ^^ Was 't toch zeker niet voor niets


    Medb - Pronouced as [me-èv]

    Ik vind de waterval eigenlijk best mooi, maar die wolkjes erachter maken het schilderij wat kinderlijk. Dat vind ik best wel jammer, want de waterval is hartstikke goed gelukt!


    If you want the rainbow, you gotta put up with the rain

    Sterben schreef:
    (...)
    Lees jij ''Wat een kut tekening zeg''
    Nee. Dat was gewoon netjes gezegd. Wat moet ik dan zeggen? ''Het spijt me heel erg, maar ik vind hem niet zo mooi. SORRY! Misschien ligt het aan mij en is hij wel mooi. Nogmaals sorry''. :')

    Ik heb haar in oude topics ookal kritiek gegeven en ik zie weinig tot geen improvement, dus waarom zou ik nog? Ik heb al gezegd dat wat ze tekent meestal easy line art is en dat ze op haar schaduwen en verhoudingen moet oefenen (Meerdere mensen hebben 't gezegd). Maar ik zie gewoon dat ze geen/weinig/niet serieus tutorials volgt of goed oefent.

    Bedrijven zeggen ook gewoon Nee jou nemen we niet aan of ze reageren gewoon niet eens. REAL LIFE YO


    Misschien moet jij dat eens proberen.


    'The best way to predict the future is to create it'.