• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Damn, ik zit hier vandaag al zeven jaar. :')


    Caution first, always.

    All those damn feels wanneer ik luister naar 'Cover Girl' van Big Time Rush.
    Ze moeten hun pauze stopzetten en weer de studio induiken voor een nieuw album..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Demm feels.. Al die oude foto's.. :W


    26 - 02 - '16

    I'm so happy, 'cause today I found my friends, they are in my head.
    Nope, helaas zijn ze daar bij mij ook niet. Zoektocht naar echte vrienden gaat verder. :'D


    wat was dit ookalweer

    @Kaaskroket
    Mag ik solliciteren? :Y)


    OT; Hou op! Ik wil niet in die groepchat van jullie op whatsapp! Ik wil alleen met J bevriend blijven en niet met de rest. Dus kappen nu! D: Jullie snappen écht geen hints ofseu. Grr -.-'


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Fabrizio schreef:
    I'm so happy, 'cause today I found my friends, they are in my head.
    Nope, helaas zijn ze daar bij mij ook niet. Zoektocht naar echte vrienden gaat verder. :'D

    Hé, mijn vroegere signature, haha. Die lyrics zijn gewoon té waar op sommige momenten. :')

    OT – Bah, bah, bah, waarom moet ik me toch altijd zo ontzettend schuldig voelen. Mijn moeder doet echt ontzettend haar best voor me, maar het wordt nooit meer zoals het vroeger was. Ik wil nooit meer daar wonen. Maar toch voel ik me zo schuldig dat ik ze in de steek laat en ze zijn zo lief voor me en ik mis ze en aaaargh. Ik word gek. :'D

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 22:47 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik zou moeten huilen. Maar de klap is er gewoon nog niet.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zoveel zin in vet eten, oh my gooood. Woonde ik maar vlakbij een macdonalds +.+


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    Zoveel zin in vet eten, oh my gooood. Woonde ik maar vlakbij een macdonalds +.+


    Ik ken het. Ik zit de voorraadkast al te plunderen, of althans plannen te maken om dat te doen. Eerst ga ik m'n energydrink opdrinken ;3


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Ik ken het. Ik zit de voorraadkast al te plunderen, of althans plannen te maken om dat te doen. Eerst ga ik m'n energydrink opdrinken ;3


    We hebben hier niks qua patat of iets dergelijks in huis en ik heb gewoon echt zin in warm, vet eten. We hebben wel shoarma, maar dat is voor morgen :/


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    (...)

    We hebben hier niks qua patat of iets dergelijks in huis en ik heb gewoon echt zin in warm, vet eten. We hebben wel shoarma, maar dat is voor morgen :/


    Ah, dat is balen :c

    Je brengt me op een idee. Ik krijg nu wel zin in een frikandel... Hmm..


    26 - 02 - '16

    Soothsayer schreef:
    (...)

    Ah, dat is balen :c

    Je brengt me op een idee. Ik krijg nu wel zin in een frikandel... Hmm..


    Ik nu ook xd.
    Ik moet het helaas houden bij chocoladepepernoten en chips :c


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Glader schreef:
    (...)

    Ik nu ook xd.
    Ik moet het helaas houden bij chocoladepepernoten en chips :c


    Da's ook lekker. Bij ons zijn er al zeker drie zakken pepernoten doorheen gegaan terwijl het nog lang geen Sinterklaasfeest is ;x


    26 - 02 - '16

    Carol is my queen. *O*


    Your make-up is terrible

    Daarstraks zo'n vette film gekeken.


    Quiet the mind, and the soul will speak.