• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt. Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen? Schrijf hier dan alles van je af.




    26 - 02 - '16

    Yayayayay!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Kan iemand mij een tijltje geven?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Zeshonderd hoofdstukken. Yesss. :Y)


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Dit is een beetje ongemakkelijk.


    :)

    Dank u voor de wond te slaan, diep in mijn ziel. Maar maakt niet uit, ik kom er wel weer over. Ik kom er wel wéér over.


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Ik wou dat er iemand was die in staat zou kunnen zijn om mij te begrijpen. Zelfs ik snap mezelf niet meer. Bah.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Ik wou dat er iemand was die in staat zou kunnen zijn om mij te begrijpen. Zelfs ik snap mezelf niet meer. Bah.


    Dan is het denk ik ook moeilijk voor een ander om dat wel te doen eh. :p
    Maar als je een luisterend oor wilt, dan is mijn PB (of GB als je dat liever hebt. Of Whatsapp als dat eens lukt, lol) helemaal open voor je. (:



    OTOFT: Papaaaa, ga niet beginnen over chips. Je bent aangekomen ipv afgevallen dus mogen we geen chips. Vind ik. Want je moest afvallen van de cardioloog, dus dat is géén snoeperij! Hmpf :/


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    DiNozzo schreef:
    (...)

    Dan is het denk ik ook moeilijk voor een ander om dat wel te doen eh. :p
    Maar als je een luisterend oor wilt, dan is mijn PB (of GB als je dat liever hebt. Of Whatsapp als dat eens lukt, lol) helemaal open voor je. (:



    OTOFT: Papaaaa, ga niet beginnen over chips. Je bent aangekomen ipv afgevallen dus mogen we geen chips. Vind ik. Want je moest afvallen van de cardioloog, dus dat is géén snoeperij! Hmpf :/

    Inderdaad niet, haha. :'D Maar laat maar, dat is namelijk een heeeel lang verhaal en ik houd er gewoon van om erover te klagen in het LHJ-topic. (krul)

    [ bericht aangepast op 17 okt 2014 - 21:12 ]


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Inderdaad niet, haha. :'D Maar laat maar, dat is namelijk een heeeel lang verhaal en ik houd er gewoon van om erover te klagen in het LHJ-topic. (krul)


    Ghehe. :Y)
    Haha is goed. Maar toch kun je naar me toe komen als je je lange verhaal tóch wilt vertellen. Maar eigenlijk bied ik dan geen luisterend oor, maar lezende ogen ik typte ''luisterende ogen'' oeps!. Dus dat is wat ik aanbied mocht je het willen. c: haha


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Natuurlijk. Doe er 3 facking jaar bovenop. Want blijkbaar heb je nog een hoop met mij af te handelen. Dat je mijn dromen heb verwoest boeit je niet blijkbaar. Ik wil iemand die mij vasthoudt serieus. Want niemand begrijpt blijkbaar dat iemand mij moet opvangen na al die klappen.


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik ben stom geweest.


    26 - 02 - '16

    Dat was echt een van de beste afleveringen....ever!


    -

    Ik ben echt te lui.


    Your make-up is terrible

    Heb ik dat.(no_chears)


    Queer zijn is gewoon alles

    Assassin schreef:
    Ik ben echt te lui.


    26 - 02 - '16